Saturday 16 April 2016

Flamingo. . . .


Waktu itu jam 08:00, Boleh John Melvin katakan cukup pagi. . . Dek kerna sang mentari baru sahaja menyinarkan cahaya & burung-burung flamingo beterbngan. . . Hari ini John Melvin pandu kenderaan isteri John Melvin, Kereta ini dahulu John Melvin beli untuk isteri John Melvin jika mahu jalan-jalan. . . Tapi tahu sahajalah wanita, bila sudah bersuami Jika boleh berak juga mahu bersama berkepit 24 jam. . . Makanya kereta isteri yang John Melvin beli tidak selalu dibawa jalan-jalan. . . Tapi, hari ini John Melvin pandu kenderaan isteri & John Melvin tidak suka kerana ia buat John Melvin rasa rindu. . . 

John Melvin: Awak, saya nk wish good morning nie, . . Awak dh gosok gigi?

Nazry: Pelis abang dah gosok ye before balik. . . Mana la tahu otw ni jumpa Jejaka tampan jual nasi lemak,boleh cium molot. . .

Nazry: OtW balik ni sayang. . . 

John Melvin: Tahu. . . 

Nazry: Ngeeee. . .

John Melvin: Awakkkkkk ooo awakkkk. . . nanti tolong antar kete servis. . x sempak boh. 

Nazry: Panggil Abang atau sayang dulu. . .

John Melvin: Ye ye. . Kan selalu saya panggil. . .

Nazry: Bilenye, abang je yang menyirami hubungan kita dengan kata-kata sayang kata kata menja . . . Bee asyik awak awak awak. . .

John Melvin: Yela, awak kan keturunan burung wak-wak . . .Makanya saya panggil la mcm tu. . .

John Melvin: hak hak hak kelakar x kelakar x

Nazry: OK, mana layak dengan si enggang. . . Pipit masakan boleh terbang tinggi dengan enggang. . . 

John Melvin: Awak burung wak-wak la bukan pipit. . 

John Melvin: lagi 1, walaupun konek saya besar. awak janganlah samakan dengan paruh enggang. . . Segan saya. . 

Nazry: Yekkkkkk. . . 

John Melvin: Sayangku intan payung. . Pelis la

Nazry: Lagi lagi

John Melvin: Sayangku intan payung kesuma dewi, seri dewi malam bagai bulan dipagar bintang nyour berseri nya lampu alam. . .pelisssssssssssssssssssss

Nazry: lagi lagi. . 

John Melvin: Boleh pergi meninggal. . . hak hak hak

John Melvin: abang tolong arr

Nazry: Nanti abang hantar, tapi air liur jeke bee. . . 

John Melvin: Air sperma nanti, saya nk g keje ni. hak hak hak 

Nazry: yekkkk. . .hahahaha

John Melvin: Nanti saya bayar la. .

Nazry: ini tidak termasuk cas perkhidmatan ye. . . Jangan balik lambat, nanti abang berindu dendam.

John Melvin: Bedaah je kejenye. . .

Nazry: ape tu bee?

Waktu itu jam 13:50 tangah hari. . . cuaca sangat rembang terik dengan tusukan sang mentari & burung-burung flamingo tidak nampak beterbangan. . John Melvin tidak tahu kemana mereka, Adakah masih beterbangan atau sedang bermalas-malas di bawah pokok. . . Emmmm flamingo sekarang banyak yang malas-malas. . (tetiba)

Nazry: Bee dah makan. . .

John Melvin: Belum, sikit lagi. . . kete saya dh siap. . .

Nazry: Kereta dh beres dah. .  cumanya cumanya 

John Melvin: Nanti saya bayar la. . 

Nazry: Bukan tu. .  Kereta dh servis, cumanya Abang belum. . .

John Melvin:  hak hak hak

Nazry: ( gambar pandangan belakang seorang Nazry di atas sekujur katil) Nakkkk

Waktu itu jam 14:20. . . Sudah tengah hari & ada yang memanggilnya petang. . . Namun dimana kelibat flamingo yang terbang pagi tadi John Melvin tidak tahu namun apa yng John Melvin pasti flamingo nya tegak berdiri, John Melvin faham yang ia minta dibebaskan. . ,.

John Melvin: Mimie, saya kene balik ada emergency sedikit di rumah. . . Anything just text me. . call if it urgent. . ,

Mimie: Okeh. . .

Diperjalanan turun menuju ke kawasan emergency John Melvin benar-benar berharap yang flamingonya tidak tercekik. . kerana John Melvin gantung pada getah sependa nye. . .

John Melvin: Sayang tunggu. . .

Nazry: hehehe bru nk panggil sayang. . .   


12 comments:

  1. Amboi emergency lah sangat. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul awak, waktu tu cukup cemas. . . nafas saya bergerak laju. . . dada saya berombak kencang

      Delete
  2. Kenapa sweet sangat ni? Tak bleh lagi sweet ker? Bersemut..ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngeeeee. . . Tapi awak lagi manis rasa saya

      Delete
  3. Flamingo kita pulak yang berdiri..ehhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Flamingo awak warne pink ke warna meroon

      Delete
  4. Boleh kena kencing manis ni....sweet sangat....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haiii awak. . .

      Saya makan peria katak, petua org usia utk kencing manis...

      Delete
  5. Sweet...sweet...sweet...huhuhu...melekit-lekit rase....kikiki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang melekit-lekit tu rasanya payau sikit, bau mcm crolok pun ada. . .Ehhhh

      Delete