Wednesday, 20 April 2016

Dingin. . . .

Lama tidak menulis disini, tetapi sesekali masih menjenguk dek kerana rindukan kawan-kawan disini. . . Rindu Cinta dendam & air mata. . .hak hak hak mcm fcuk cakap mcm itu. . .

Jam 6:25 tadi lebih kurang saya sampai ke rumah seorang diri setelah bekerja lebih kurang 4 jam hari ini. . . Sampai sahaja di rumah saya campakkan beg laptop saya di atas sofa berbentuk L bewarna coklat yang kainnya sedikit seperti guni bawang. . . Usai itu saya ke bilik air lalu mengambil air sembahyang. . . Solat & bersiap kembali untuk keluar. . . Juga seorang diri. . .

Jam 6:50 tadi saya keluar dari rumah, memandu seorang diri ke Ampang. . . Saya buka radio kemudian saya padamkan kembali, kemudian saya buka semula radio & saya biarkan ia berbunyi. . . bait dari corong kurang saya ambil tahu. . .Mungkin kerana fikiran saya melayang ke langit ketujuh seperti lagu seorang penyanyi perempuan yg namanya saya tidak tahu atau mungkin kerana badan saya sedikit penat. . .

Jam 7:40 tadi saya tiba di Ampang, saya keluar dari kereta & saya masuk ke dalam bangunan yang berbau Dettol. . . Sebelum saya berjumpa dengan dia saya pergi ke surau yang ada di kawasan bangunan berbau dettol itu. . . Surau itu sudah menjadi tempat solat saya waktu Maghrib sejak semalam & hari ini. . .Selesai solat saya berjumpa dengan dia. . . Dia agak kepenatan & kulit wajah nampak 2 tona lebih cerah. . . Kulit dia kelihatan seperti kurang darah. . Tapi dia masih cantik seperti selalu-selalu. . . Kami berbual & kemudian saya ajak dia makan. . . Tapi dia kata sudah kenyang makan petang tadi. . Dia kata dia temankan saya makan sahaja. . . saya buka polistrine  & makan isi didalamnya. .  Sebungkus lagi dia minta saya bawa balik & makan sahaja dirumah. . Mungkin sahaja dia penat menunggu . Katanya badan saya nampak sedikit susut. . Tapi saya tahu dia sekadar berjenaka, mengisi slot perbualan kami. . . 

Jam 9:00 tadi saya sampai rumah. . . Saya melangkah masuk dengan terlupa membaca Bismillah kemudian lampu depan pintu masuk menyala sendiri sebagai tanda menyambut kepulangan saya. . . Tapi saya tidak hiraukan & saya terus naik ke atas untuk mandi. . .

Ketika itu saya dalam keadaan bogel tidak berbaju, kemaluan  saya hanya ditutupi dengan bulu pubis & begitu juga pada bahagian bontot, bezanya pubis di bontot & pipinya tidak pernah saya bersihkan kerana saya anggap ai adalah bulu kaki yang terbebih kembang biak sehingga menjalar ke paha & bontot. . . Bulu pada ketiak pula baru sahaja tumbuh tunas-tunas kecil kerana saya cukur jumaat lepas, kadang-kadang ia sedikit terasa gatal. . . Baik, saya berhenti cerita perihal bulu. . .

Usai melihat tunas-tunas di ketiak, bulu-bulu halus di wajah (cadang nak cukur esk - jimat) saya capai berus gigi sistema 0.1mm & diatasnya saya letakkan secalit ubat gigi Darlie. . . Saya masukkan batang berus  itu perlahan-lahan kedalam mulut, kemudian perlahan-lahan saya tariknya kedalam & keluar. . . Selesai pada posisi itu saya masukkan pla ia keatas & kebawah, perlahan-lahan kemudiannya menjadi laju. . . Kemuadiannya tanpa-tanpa saya sedar & tanpa-tanpa saya duga buih-buih halus yang gebu terbentuk dari berusan tadi tumpah menitik ke hujung kemaluan. . . Dinginnnnnn

Bersambung. . .



Saturday, 16 April 2016

Flamingo. . . .


Waktu itu jam 08:00, Boleh John Melvin katakan cukup pagi. . . Dek kerna sang mentari baru sahaja menyinarkan cahaya & burung-burung flamingo beterbngan. . . Hari ini John Melvin pandu kenderaan isteri John Melvin, Kereta ini dahulu John Melvin beli untuk isteri John Melvin jika mahu jalan-jalan. . . Tapi tahu sahajalah wanita, bila sudah bersuami Jika boleh berak juga mahu bersama berkepit 24 jam. . . Makanya kereta isteri yang John Melvin beli tidak selalu dibawa jalan-jalan. . . Tapi, hari ini John Melvin pandu kenderaan isteri & John Melvin tidak suka kerana ia buat John Melvin rasa rindu. . . 

John Melvin: Awak, saya nk wish good morning nie, . . Awak dh gosok gigi?

Nazry: Pelis abang dah gosok ye before balik. . . Mana la tahu otw ni jumpa Jejaka tampan jual nasi lemak,boleh cium molot. . .

Nazry: OtW balik ni sayang. . . 

John Melvin: Tahu. . . 

Nazry: Ngeeee. . .

John Melvin: Awakkkkkk ooo awakkkk. . . nanti tolong antar kete servis. . x sempak boh. 

Nazry: Panggil Abang atau sayang dulu. . .

John Melvin: Ye ye. . Kan selalu saya panggil. . .

Nazry: Bilenye, abang je yang menyirami hubungan kita dengan kata-kata sayang kata kata menja . . . Bee asyik awak awak awak. . .

John Melvin: Yela, awak kan keturunan burung wak-wak . . .Makanya saya panggil la mcm tu. . .

John Melvin: hak hak hak kelakar x kelakar x

Nazry: OK, mana layak dengan si enggang. . . Pipit masakan boleh terbang tinggi dengan enggang. . . 

John Melvin: Awak burung wak-wak la bukan pipit. . 

John Melvin: lagi 1, walaupun konek saya besar. awak janganlah samakan dengan paruh enggang. . . Segan saya. . 

Nazry: Yekkkkkk. . . 

John Melvin: Sayangku intan payung. . Pelis la

Nazry: Lagi lagi

John Melvin: Sayangku intan payung kesuma dewi, seri dewi malam bagai bulan dipagar bintang nyour berseri nya lampu alam. . .pelisssssssssssssssssssss

Nazry: lagi lagi. . 

John Melvin: Boleh pergi meninggal. . . hak hak hak

John Melvin: abang tolong arr

Nazry: Nanti abang hantar, tapi air liur jeke bee. . . 

John Melvin: Air sperma nanti, saya nk g keje ni. hak hak hak 

Nazry: yekkkk. . .hahahaha

John Melvin: Nanti saya bayar la. .

Nazry: ini tidak termasuk cas perkhidmatan ye. . . Jangan balik lambat, nanti abang berindu dendam.

John Melvin: Bedaah je kejenye. . .

Nazry: ape tu bee?

Waktu itu jam 13:50 tangah hari. . . cuaca sangat rembang terik dengan tusukan sang mentari & burung-burung flamingo tidak nampak beterbangan. . John Melvin tidak tahu kemana mereka, Adakah masih beterbangan atau sedang bermalas-malas di bawah pokok. . . Emmmm flamingo sekarang banyak yang malas-malas. . (tetiba)

Nazry: Bee dah makan. . .

John Melvin: Belum, sikit lagi. . . kete saya dh siap. . .

Nazry: Kereta dh beres dah. .  cumanya cumanya 

John Melvin: Nanti saya bayar la. . 

Nazry: Bukan tu. .  Kereta dh servis, cumanya Abang belum. . .

John Melvin:  hak hak hak

Nazry: ( gambar pandangan belakang seorang Nazry di atas sekujur katil) Nakkkk

Waktu itu jam 14:20. . . Sudah tengah hari & ada yang memanggilnya petang. . . Namun dimana kelibat flamingo yang terbang pagi tadi John Melvin tidak tahu namun apa yng John Melvin pasti flamingo nya tegak berdiri, John Melvin faham yang ia minta dibebaskan. . ,.

John Melvin: Mimie, saya kene balik ada emergency sedikit di rumah. . . Anything just text me. . call if it urgent. . ,

Mimie: Okeh. . .

Diperjalanan turun menuju ke kawasan emergency John Melvin benar-benar berharap yang flamingonya tidak tercekik. . kerana John Melvin gantung pada getah sependa nye. . .

John Melvin: Sayang tunggu. . .

Nazry: hehehe bru nk panggil sayang. . .   


Tuesday, 17 November 2015

Suap. . .


John: Awak esok saya nak ke Hospital, Abang kata maybe kene warded, babah pun dah sampai kat umah abang. . .Esok dia org subuh-subuh datang sini. . .

Kata-kata John Melvin yang ketika itu bertaring di sebelah Nazry sebelum masuk beradu. . . Namun John Melvin tahu ayat tersebut tidak akan bernokhtah begitu sahaja. . . Dari perbualan yang meleret hingga ke awal pagi, diakhiri dengan bahasa yang kurang lebih begini dari seorang insan yang kini John Melvin sayangi. . .Ehhhh

Nazry: Alaaaa abang bukan penting pun, Setiapkali abang sahaja yang terakhir (actually nazry kalau emo lebih banyak berbahasa penjajah, cuma John Melvin alih bahasakan disini)

John Melvin terpena membisu, kelu tidak terbait bahasa namun hanya pelukan sahaja yang boleh diberi sebagai penyejuk jiwa & biarakn reda. . .


Owhhhh, akcheli bukan kisah itu yang John Melvin mahu ceritakan disini. .

Babah: Nanti adik balik la, kita berubat cara kampung. . . Doktor pun tak tahu sakitnya apa, abang juga tak pasti. . .

John: Minggu depan adik balik. . .

Babah: Jom jela balik sekali. . Nanti babah hantar la balik

John: Xpe la babah, ujung minggu adik balik. . . lagipun dh OK nie, kebas tu biasa la dah tua. .Abang je yang telebih risau, adik check klinik pun doc risau padahal mesin diaorang yg tak betul. . . hak hak hak. .

Babah: Tula kita berubat kampung, mana la tahu kebas tu sebab lain ke. . . kita iktior orang perak kata. .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Babah: Nak babah suapkan. . .

John: (senyum malu) takpela babah, boleh je buat sendiri

Babah: Kalau mak ada mesti dia suapkan adik, duduk kat bangku  mengaji. . .

John Melvin lihat babah senyum, namun ada lapisan air pada matanya, John Melvin hanya tunduk dan menguap pelahan makanan kemulutnya. . . John Melvin tahu yang babah cukup Rindu. . .

John: Babah xnk kawen lagi?

Babah: Esoklah babah kawen, lepas adik kawen. . babah rasa mak pun setuju macam tu. .  (senyum)

John Melvin  hanya tunduk dian dan menyuap perlahan makanan kemulutnya, Pesan Mak dan kata-kata babah, silih berganti. Bukan John Melvin degil mahu terus hidup begini namun mungkin John Melvin bimbang sakitnya apa yang dinamakan realiti. . .

Saturday, 14 November 2015

Arahan. . . .

Nazry: Kalau Bee pulak apa yang tak suka. . .

John : Dengan awak semua suka. . . Wekkkkk

Nazry: hahahahah dusta sangat

John: awak suka cakap jangan tu jangan nie. . .

Nazry: Mana ade

John: tadik baru kata, jangan la senget-senget sakit. . . . hak hak hak

Nazry: yang tu memang la, cuba bee rasa. . .

John: hak hak hak Ok-Ok. . . xnak

Nazry: tapi time tu je kan, lain-lain abang OK

John:  katanyaaa

Nazry: hahahaha tiru

Kesinambungan dari perbualan terdahulu yg tidak terpost