Wednesday 20 April 2016

Dingin. . . .

Lama tidak menulis disini, tetapi sesekali masih menjenguk dek kerana rindukan kawan-kawan disini. . . Rindu Cinta dendam & air mata. . .hak hak hak mcm fcuk cakap mcm itu. . .

Jam 6:25 tadi lebih kurang saya sampai ke rumah seorang diri setelah bekerja lebih kurang 4 jam hari ini. . . Sampai sahaja di rumah saya campakkan beg laptop saya di atas sofa berbentuk L bewarna coklat yang kainnya sedikit seperti guni bawang. . . Usai itu saya ke bilik air lalu mengambil air sembahyang. . . Solat & bersiap kembali untuk keluar. . . Juga seorang diri. . .

Jam 6:50 tadi saya keluar dari rumah, memandu seorang diri ke Ampang. . . Saya buka radio kemudian saya padamkan kembali, kemudian saya buka semula radio & saya biarkan ia berbunyi. . . bait dari corong kurang saya ambil tahu. . .Mungkin kerana fikiran saya melayang ke langit ketujuh seperti lagu seorang penyanyi perempuan yg namanya saya tidak tahu atau mungkin kerana badan saya sedikit penat. . .

Jam 7:40 tadi saya tiba di Ampang, saya keluar dari kereta & saya masuk ke dalam bangunan yang berbau Dettol. . . Sebelum saya berjumpa dengan dia saya pergi ke surau yang ada di kawasan bangunan berbau dettol itu. . . Surau itu sudah menjadi tempat solat saya waktu Maghrib sejak semalam & hari ini. . .Selesai solat saya berjumpa dengan dia. . . Dia agak kepenatan & kulit wajah nampak 2 tona lebih cerah. . . Kulit dia kelihatan seperti kurang darah. . Tapi dia masih cantik seperti selalu-selalu. . . Kami berbual & kemudian saya ajak dia makan. . . Tapi dia kata sudah kenyang makan petang tadi. . Dia kata dia temankan saya makan sahaja. . . saya buka polistrine  & makan isi didalamnya. .  Sebungkus lagi dia minta saya bawa balik & makan sahaja dirumah. . Mungkin sahaja dia penat menunggu . Katanya badan saya nampak sedikit susut. . Tapi saya tahu dia sekadar berjenaka, mengisi slot perbualan kami. . . 

Jam 9:00 tadi saya sampai rumah. . . Saya melangkah masuk dengan terlupa membaca Bismillah kemudian lampu depan pintu masuk menyala sendiri sebagai tanda menyambut kepulangan saya. . . Tapi saya tidak hiraukan & saya terus naik ke atas untuk mandi. . .

Ketika itu saya dalam keadaan bogel tidak berbaju, kemaluan  saya hanya ditutupi dengan bulu pubis & begitu juga pada bahagian bontot, bezanya pubis di bontot & pipinya tidak pernah saya bersihkan kerana saya anggap ai adalah bulu kaki yang terbebih kembang biak sehingga menjalar ke paha & bontot. . . Bulu pada ketiak pula baru sahaja tumbuh tunas-tunas kecil kerana saya cukur jumaat lepas, kadang-kadang ia sedikit terasa gatal. . . Baik, saya berhenti cerita perihal bulu. . .

Usai melihat tunas-tunas di ketiak, bulu-bulu halus di wajah (cadang nak cukur esk - jimat) saya capai berus gigi sistema 0.1mm & diatasnya saya letakkan secalit ubat gigi Darlie. . . Saya masukkan batang berus  itu perlahan-lahan kedalam mulut, kemudian perlahan-lahan saya tariknya kedalam & keluar. . . Selesai pada posisi itu saya masukkan pla ia keatas & kebawah, perlahan-lahan kemudiannya menjadi laju. . . Kemuadiannya tanpa-tanpa saya sedar & tanpa-tanpa saya duga buih-buih halus yang gebu terbentuk dari berusan tadi tumpah menitik ke hujung kemaluan. . . Dinginnnnnn

Bersambung. . .



5 comments:

  1. John .. tau dak ..my supernatural friend cakap, sapa suka jalan2 telanjang bogel dalam umah, setan dok gayut kat teloq dia. kehkeh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut sahaja makin layut. . . sangkakan faktor usia. . .
      Biadap punye syaitan. . .

      Delete
  2. Cerita lah lagi, saya berminat untuk tahu lebih lanjut perihal bulu dan bulu.

    ReplyDelete
  3. Haha..lawak..nk knal ngan john leh?

    ReplyDelete