Saturday 17 March 2012

Private. . . .

Hantar email anda kepada saya nanT. . . .

Kerana Blog ini terasa seperti ingin di PRIVATE kan statusnya. . . . Just for reader only <--maksud orang putehnya. . . .



Kalau ade yang bekenan untuk membacanya lagi. . .

emailkan kpd
              : john.pelik@gmail.com (aku lebih suka kalau dihantarkan di sini. . .sumpah)
              : john.pelik@yahoo.com

atau boleh-boleh juga hantarkan sahaja PM di facebook : John Melvin (tekan sahaja tulisan kaler biru nie)


Namun kepada sesiapa yg tidak mahu (dalam erti kata lain menyampah, meluat, merenyam) untuk membaca kisah-kisah bodoh dari aku lagi aku dahulukan dengan ucapan maaf. . . .Ikhlas dari hati. . . .

Ini sekadar cerita daripada aku, bukan diminta untuk dijadikan ikutan. . .Kerana ternyata ia sesuatu yg sesat. . .


Kalau Ada Jarum Yang Patah,
Jangan Disimpan Di Dalam Pati,
Kalau Ada Silap Dan Salah
Jangan Di Simpan Didalam Hati

Serius dari hati Mohon Maaf sekiranya ada yang silap. . . .

ps: Paling Lewat awal bulan depan akan jadi Private. . .Sempena Aprilpul. . .Paling cepat minggu depan, sempena machpul

Menulis ketika baru pulang dari berjimba dalam keadaan kondisi kurang setabil ayatnya lebih banyak bodoh-bodoh. . . Sekian terima kasih

3 comments:

  1. erkkk apsal suma mau private blog skang??huhuu :p john2 count me in...dont forget hahaaa :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orait. . . . Tapi ape ye email bobo. . .

      ps: aku pn saja-saja nak ikut perkembangan semasa. . .org private aku pn xnk private. . . padahal entah tahu entah idak nak buatnye. . . hak hak hak

      Delete