Monday 19 March 2012

Friend. . .


I want to sleep with you
I don't mean have sex
I mean sleep together
Under my blankets, In my bed
With my hand on your chest
And your arm around me
So it's chilly and we have to cuddle closer
No talking
Just sleepy, blissfully happy and silence

 
|||||| Lats but not least Don't U ever to Forget Me. . . Even we're separated someday in this world. . . For sure I'm going to seek for you in heaven. . .Hak hak hak . . Kata2 ku bukan dusta semata2. . huhu. . ||||||||

Aku ade seorang kawan, dulunya kita orang rapat. . .Meskipun tidaklah seperti isi dengan kuku, namun jadilah jika diumpamakan seperti cekam dengan kuku (Busuk namun bila dicium dengan kenikmatan mampu memberi kesan klimax). . Tapi sekarang kawan aku tu sudah hilang, Tp aku tahu yang dia selamat sekarang. . . Kalau-kalau dia sudah mahu berumah tangga aku ucapakan tahniah & semoga bahagia, kalau-kalau pula sekarang dia sedang sibuk dengan kerjaya aku ucapkan selamat berjaya, sesungguhnya usaha itu tangga kejayaan dan guru itu diibaratkan seperti lilin yang membakar diri mengerangi insan sekeliling (tetiba). . .Kalau-kalau sekarang dia di alam barzakh aku doakan yang dia sejahtera di dunia sana, ketahuilah dia adalah rakan yang sangat baik , rakan yang menangis ketika kamu bersedih & tersenyum serta ketawa ketika kamu gembira. . .

"Kamu mahu tinggal serumah dengan aku. . ."  

" mmmmm tidak kerana kamu selalu main-main"

"Owhhhh, xnak sudah . . ." (aku tidak main-main)

Aku Mohon Maaf jika apa yang aku lakukan, aku katakan selama ini membuatkan kamu jauh meninggalkan aku. . . Tetapi aku mahu kamu tahu yang aku tidak pernah lupa akan kamu. . . .

Entry ini aku tulis kerana aku harap nanti kalau-kalau dia sudi untuk membuka lagi blog aku dia boleh baca. . .Sebelum blog aku ini benar-benar menjadi private. . . Aku tidak sempat menujukan lagu Salina Gomez - Love You Like A Love Song kepada kamu sebagai membalas balik lagu yg kamu tujukan kpd aku. . . .

10 comments:

  1. ni mesti John jenis yg suka main2.. x serius.. sbb klu aku dulu bila nk brckp dgn kwn2, ajak, minta ssuatu, semua kwn aku akan was2 dgn prmintaan aku.. sbb aku jenis yg main2... bila betul2 serius pun orang fikir aku main2.. padah... orang dh x prcaya... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maybe. . . .

      Tp kamu tahu aku serius bukan. . .

      Delete
  2. tahu serius.. tp klu dh selalu main2, org lain susah nk prcaya bila dh serius..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin nasi sudah menjadi ayam bubur McD. . .

      Aku pasrah. . . Entry ini aku tulis kerana tetiba aku terasa rindu sama beliau. . .

      Delete
  3. Replies
    1. Mari kita jumpa... Biar aku jelaskan segalanya... Nak

      Delete
    2. nak...no tipon ada, email ada, twitter ada, blog ada...apa lagi kamu mahu? jom la...

      Delete
    3. Boleh-Boleh. . .

      No phone sama mcm yg awak kasi tahu Adam : 012-3456789

      Email kalau awak nak send gambar-gambar konek awak blh je send kat sini - john.pelik@gmail.com xpun boleh jugak kat sini - john.pelik@yahoo.com (saya ade gak yahoo messenger)

      Twitter xde sbb saya bukan seorang Lisa Surihani a.k.a saya bukan artis. . .(x pandai nak pakai pun)
      tapi saya ade FB - john.melvin@gmail.com

      Blog ade. .NanT kalau-kalau awak ade masa pegi la ke http://simpan-dalam-hati.blogspot.com (Tapi blog nie kalau xde halangan @ kalau saya pandai nak bt saya nak privatekan bulan 4 nie)

      Saya cuma mahukan kasih sayang & perhatian awak je. . .hak hak hak

      Delete
    4. Awak nie betul-betul atau nak mainkan saya. . . .

      Delete