Thursday 25 August 2011

Selamat-Selamat. . . .


SELAMAT HARI RAYA
&
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Maafkan sekiranya ada kata-kata aku samada didalam entry atau ketika berchatting yang menyakitkan hati kalian. . . Maafkan sekiranya entry yang aku postkan sebelum ini ada menyentuh hak-hak kalian sebagai manusia. . . Tegurlah aku sekiranya aku melakukan kesalahan. . . . aku akan cuba perbaiki atau terus padamkannya nanT. . . (dan ketahuailah aku maksudkannye)

Actually nak cerita banyak mcm kes Anuar Ibrahim & Saiful bukhari  x guna kerana selama ini disangkakan batang uzur rupanya kepala botol . . . So jika ade yang mengalami ketidak puasan hati just email kat aku, jika merasakan aku ade terhutang sesuatu dengan kalian khabarkan kepada aku di sini: 

john.pelik@gmail.com 

Sebarang teguran- pendapat- pandangan- ketidak puasan hati - mintak hutang aku terima dengan hati terbuka. . . Terimalah lagu raya ini sebagai tanda ingatan tulus dan iklas dari aku. . .enjoy the song and enjoy your hari raya nanT. . . .


kepada rakan Blogger yang memandu pulang ke kampung.. aku ucapkan selamat balik kampung

PANDULAH DENGAN SELAMAT 
&
INGATLAH ORANG TERSAYANG

PS: aku siasat-siasat ade orang dari eropah yang baca blog aku so kene speaking orng puleh la ekk. . . Takut-takut dia org x faham nanT. . 

: : : :HAPPY EID  MUBARAQ FOR ALL MUSLOM PEOPLE AROUND THE WORD: : : :

Serius aku mengantuk tahap cipan tanah nie.. . . kira 0-0 ekk semua. . . .

PS: Korang Rase botol ape ekk yang dia orang pakai. . . .

3 comments:

  1. Selamat Hari raya gak yer John.. Maaf kalo selalu bergurau kasar dgn hang.. keh keh keh...

    ReplyDelete
  2. samat aghi ghaye gaks John...mintak mahap mintak hampun lau terkasar bhasa :))

    @ZACK samat aghi ghaye gaks tuk Zack....Maaf lahir bathin

    ReplyDelete
  3. Zack: aku maafkan. . . .hak hak hak aku pn sama mintak maaf ngan hang. . .

    Naga: (susah nak tulis mcm nie) Samat aghi ghaye gaks naga. . mintak mahap mintak hampun lau terkasar bhasa. . . .(ini lorat serawak ke nie. . .hak hak hak)

    ReplyDelete