Thursday 25 August 2011

Chatting. . . .

HARD WARNING : Please play the video before read the long lasting entry. . . .(hak hak hak kelakar tak ai tiru ayat long lasting mcm iklan deodorant tu. . .kelakar kan. .)


-------------------------------------------------------------------------------

Eddie : John. . .Nak cakap sikit boleh (x kira yu nak denar ke tak. . . Dah tulis pun. . .hak hak hak <---(tiru gelak aku boleh dakwa nie)

Ai nak tido dah. . .X larat nak tunggu yu online. . .Walaupun ai tau yu xkan online. . .Saje nak tunggu. .. Kot-kot yu online balik. . .Sebab tiba-tiba yu ofline tadi. . . Semalam pun tergantung juga. . .Bukan ape. . .Ai rase x sedap ati tau, kot-kot ade yu ade terguris pape. . .or pape sajer la. . Sorry sgt-sgt kalu chat ngan ai x berapa nak best dah. . .Hak hak hak (Tiru lagi). . .xper la ai akan cuba paham. . .lama-lama OK la. . .(x merajuk pun)

Ai mmg suke chat ngan yu sebab tu ai tunggu gak tiap-tiap malam. . .Tapi kalu ai wat yu rimassss... sorriiii sangat-sangat. . .Biasala yu kan selalu cakap ai bottom. . .mesti la nak kene kecik ati skit kan. . .hak hak hak (perompak bottom). . .xpe abaikan je la :). . . tapi mmg pun ai kecik ati nieeee. . . huhuhu. . . .

Skarang ai cuba online sekerap mungkin sebab takut nanti masing-masing BZ. . .nanT yu pikir ai xnak layan yu dah. . .Tapi last2 ai lak yang terfikir bukan-bukan. . .x kira nak cakap gak yang nie. . .

Kenapa ai rasa yu dah x suke ngan ai. . . .hak hak hak (benchiii-benchiii benchiii tiru). . .ai tahu ai fikir salah nie. . .konfiden aje. . .hahahah. . .tp xkira nak cakap jugak ttg perasaan ai sehari dua nieee. . . hohoho

Ai sengaja tulis panjang-panjang sebab nanti biler ai xde yu leh baca balik.. .dan yang ini x macam kad raya ai yang boleh yu buang-buang. . . .

Ai nak yu tahu. . .yang Yu semakin penting dalan hidup Ai. . .hak hak hak . . . .Gedik siot. .So kalau yu rasa ai nie membebankan hatimu itu. . .sila ketuk balik pintu hati ai dan minta izin untuk keluar ekk. . jgn keluar ikut tingkap. . .InsyaAllah ai akan cuba faham (orang islam rupanya nama tp nak eddie je). . .aper la sngat diharap pada ai nie. . .bukan nak buat ayat kesian. . . saje je sebab xmau simpan dalam hati (org cerita blog nie pemiliknya kacak. . .hak hak hak). . .bukankan sharing is caring. . .Ai patut stop sebab ai dah rasa loya. . .hahaha

Ai ari nie cuma nak merajuk jer. . .hak hak hak (siap kasi tau lagik. . .cam haram)

Next Day

Eddie: Nak cakap sikit boleh, bukan tanye bukan karangan, just statement jangan marah

John: Takkk tak marahhh

Eddie: Ok jap nak kumpul kekuatan. . .

John: Tengah Tunggu. . . .

Eddie: AWAKK. . . . SAYA SAYANG AWAK LA. . . . (emmmm night - gedik) -----> Offline

John: Hak Hak Hak

-------------------------------------------------------------------------------

Awanis: John aku rasa malu la nak cakap, tapi rasa macam nak cakap jugak. . .Kalau tidak aku rasa aku tak boleh tidor. . . 

John: Haaa nak cakap ape, sound seriusli. . . 

Awanis: Sebenarnye aku rasa macam nak mengamuk je tengah hari tadi time kat office. . .

John: knape plak nak mengamuk. . .sintom PSM ke. . .hak hak hak

Awanis: Boleh tak awak serius sekejap. . .haisssh. . 

John: sori-sori awak saya serius nie awak. . .awak nak cakap ape tadi awak saya dengar nie awak. . .

Awanis: Sebenarnye aku rase jeles sgt ko keluar ngan budak praktikel Ayu tu. . . Time korang sembang kat offive pun aku rase macam nak tumbuk je si ayu biler korang buat keje  . . . 

John: Knape plak nak tumbuk budak tu. . .kesian di cantik-cantik nanT abis lebam. . .Hang ade tak puas hati dengan kerja dia ke, nanT aku tegurkan. . .lagipun biasa la budak praktikel. . .Lagipun kalau aku ngan dia kita orang bicang pasal keje aje. . .

Awanis: Kalau pasal kerje aku tak kisah. . . Tapik kalau korang keluar mcm ke Kuantan hari tu. . .

John: hak hak hak xde ape la. . .dia kan budak praktikel, Kalau aku belanja makan tu biasa la, dia kan sekolah lagi mane ade duit. . . Ngan budak lain pn aku keluar jugak. . .

Awanis: Entah la aku pn rasa pelik ngan perasaan aku nie. . . Im sorry if make you not comfortable. . . 

John: xde masalah la. . . Aku biasa-biasa je. . . tp aku ade rahsia nak kasi tahu. . .aku single & ingin single lagi buat masa nie. . . hak hak hak

Awanis: saya tahu. . . .
-------------------------------------------------------------------------------

Nazry: Bee nak tanye sikit boleh. . . .

John: Boleh-boleh.

Nazry: Bee ade chat ngan Jimmy ke. . . . Sbb tadik dia ade e-mail kat abang tanye pasal Bee. . . Darik e-mail dia mcm suke ngan Bee. . .  

john: Ade la sekali-sekala kat BF. . .

Nazry: Abang bukan nak jeles ke ape. . . Tapik kalau boleh abang xnak bee chatting ngan dia. . . Sebab dia dah fall in love ngan bee. . . 

John: Serius ke. .  .Dia tu kaya kan. . . hak hak hak. . .

Nazry: emmmm susah la cakap ngan bee nie. . . 

Nazry: Yela cara bee layan org dalam chatting buat orang lain salah anggap. . . Gaya bahasa bee buat or ingat yang Bee betoi-betoi suka kat orang tu, padahal abang tahu bee just main-main je. . .. . . Mulut nak manis je. . .even bagi bee rasa it just joking tp org tak fikir macam tu. . . Kalau bee nak chatting mcm tu ngan abang boleh la. . . 

John: hak hak hak hang penah jatuh hati ke. . . 

Nazry: selalu je berharap kata-kata bee tu jadi kenyataan. . .  Serius. . 

John: hak hak hak aku nak mandi jap. . . NanT ape-ape kita sambung lagi. . . Esok last kat KL kalau xde ape-ape balik perak. . . Selamat hari raya. . .

Nazry: Nampak benor nipunyeee  (gaya usop wilca). . .Bee mane blh mandi malam-malam skarang nie sbb bee kan kat ****. . .  OK esk abang singgah. . .

John: Alamak terkantoi plak. . . OK bawak duit raya skali. . . .

-------------------------------------------------------------------------------

PS: Meskipun entry nie nampak mcm takde motif untuk diceritakan, tapik aku just nak kasi tahu yang andaikata korang-korang dan korang tidak kira GAY BISEX or HETEROSEX yang penah chat ngan aku. . .Aku nak pohon maaf andaikata ada yang terasa atau ape. . .  

PS: Tapik serius aku happi chatting ngan korang or menjadi kawan kepada korang. . .  Serius nie tak tipu serius. . .Percayalah aku serius nie (sambil hentak-hentak kaki kat rumput)

John: You All nak tanye sikit boleh. . . Tapik saya tak pandai nak tulis karangan menceeritakan apa yang saya rasa. . . kerana saya tidak pandai menceritakan apa hati saya kata. . . Tapi kalau saya nak tanye boleh . . . betol ke cara aku chatting ngan korang menyebabkan korang tidak banyak sikit salah sangka. . . kita kawan kannn. . .Pelissssss ye awak jawap ekk. . .


3 comments:

  1. Video tue kelakar laaaa ..walaupon aku tgk 2 minit yang terakhir saje..hak hak hak (nak kate aku tiru la nie ..)hahaha..

    Kesimpulan nyer jgn la serius di dunia chat nie sedangkan di dunia nyata pon ramai jer suka main2.. semua nyer nak glemer jer ..sedar la Tijah oiii ..hak hak hak ..

    John : Nak duit raya gak *tetiba ..

    ReplyDelete
  2. aku dgr desas desus mengatakan ko mmg kasanova siber.. semua org ko nak ayat yer..

    aku rasa aku pernah chatting sekali dgn ko John.. tp sekejap je sbb internat hang tetibe biol time tu.. tak sempat nak test ayat sape lagi power... keh keh keh..

    *maap zahir batin yerr..

    ReplyDelete
  3. Numan: Nak duit raya datang la rumah. . .Tp kalau malu jumpa kat Hotel pn OK je. . .hak hak hak

    PS: Aku setuju setuju

    Zack: Maaf zahir dan batin. . . aku x blh nak ayat hang zack nanT Patrick marah. . .hak hak hak larikkkkk. . .

    PS: Sampaikan salam lebaran utk bakal isterimu skali. . .

    ReplyDelete