Thursday 11 August 2011

Menu Berbuka. . .


Assalamuaikum & Selamat berpuasa. . . . Anda puasa ke tidak. . . .



Kalau aku boleh puasa skarang nie aku teringin sangat nak berbuka dengan baguette dari Bakery Sedap Chekgu jamilah nie. . . .Serius nampak sedap. . .hak hak hak


PS: Mak cakap time aku tidak sedarkan diri 8 jam hari tu, ex-tunang aku dan tunang dia ada datang. . . . Ex-tunang aku tunggu dekat 5 jam (PM plak cakap). . . . Itu membuatkan aku rase TERHARU


Orait aku berambus dulu nanT kalau dia orang tau aku hilang lama-lama dari tempat beradu, dia org membebel mcm mak nenek. . . .Adios

4 comments:

  1. When a couple break ..they cant be a fwen unless they still got some emotion attached to each other .. mmm mmm klu aku pon terharu ..huhuhu

    p/s : Asal ko x sedar diri 8 jam .. pitam tgk darah lagi ker ..huk huk huk ..

    ReplyDelete
  2. kenapa ni John..? hang tak sihat ke..??

    ReplyDelete
  3. sian joHn..leksss nnt after puasa ak upah hg k...

    ReplyDelete