Friday 1 July 2011

Teringat


Aku tidak tahu kenapa, Tapik aku merasakan yang aku harus nampak kemas dan segak dimata Zul. . . . Makanya aku pinjam baju PM tadik (sesebenarnye aku amek je baju kat almari dia tak kasi tahu. . . .hak hak hak)

Aku juga tidak berapa ingat apa skripnye, Tapik bunyinya kurang lebih begini & mungkin juga ditambah sedikit garam & ajinamoto untuk melazatkan lagi plot penceritaan. . . . . Tapik aku sure timenye pukul 08:06pm (Actually in very punctual guy ) sbb dlm cherita rock-mamat khalid ade cakap benda yang merosakkan bangsa adalah tidak menepati masa & rasuah (ape aku merapik tengah2 malam nie. . .hak hak hak)

Zul: Wayang start pukul 09:45 so nak g makan dulu ke. . . .Kalau nak makan kita makan kat sana jela senang. . .

John: mmmmm makan lepas abis tngk wayang sempat tak. . .Aku baru makan petang tadik. . . .

Zul: Boleh je. . .. Tapik nanT mamak jela yang bukak. .Tolong amekkan beg plastik kat belakang tu sat. . .

John: Nah. . . .

Zul: Bukak kan la, Aku kan tengah drive nie. . .

John: Ohhh. . . . MP3 nie untuk anak ko ke. . .

Zul: X la, untuk john la. . .Kan time praktikel dulu ko kata nak beli MP3 pakai duit alaun tapik x dapat. . . So aku belikan la sekarang. . . kata nak ingat time dulu-dulu. . .

Time tu tiba-tiba terasa lagu Azean berumandang. . . .Terharu sangat. . .hak hak hak


I always know he LOVES me but i will never know how much

ps: jika diambil lagu azean ini sabagai lagu tema untuk perasaan aku sekarang ia nampak bagitu keji. . . Kerana Zul merupakan seorang insan yang berkamaluan terjuntai & merupakan seorang suami kepada seorang wanita & bapak kepada 2 org cahaya mata. . . . . 

ps: Giler gigih update blog pagi-pagi sampai ofis. . .Semata-mata nak ceritakan benda yang ntah hape2. . . .But im very enjoy hang out with Zul & watch Transformers tadik. . . .weekkkkkk. . .. 

5 comments:

  1. john, aku nak buat fakta baru....kalau ari tu bg baju xkekal, skang bagi MP3 pun xkekal..(muahhahaha) (dengan niat dengki berlapik) haha..

    p/s: zul bagi ang mp3 kaler pink ek john?? hakhakhak

    ReplyDelete
  2. saat ini aku memikirkn plot2 yang mendatang ..siapakah yg akan dipilih oleh JOhn , dia yang dlu (zul) atau dia yang sekarang (nazri) .. umpama berbagi memilih antara dua ,MP3 ker (zul) atau shirt (nazri) ...

    hak hak hak hak

    ReplyDelete
  3. amboi2 john....hati berbunga2 pagi2 nih~

    gembira sesangat noooo~~~~

    @qemal...kongfeng kaler fink tuh!

    @nu'man let us vote....i vote Shirt ^.^

    ReplyDelete
  4. John: Amboi.....romantik lah sangat hahahah.....macam cite korea plak hahaha

    ReplyDelete
  5. aku tujukan lagu kumpulan Ukays "Di sana menanti, Di sini menunggu" khas utk percintaan 3 segi hang ni.. hehehe

    ReplyDelete