Friday 1 July 2011

Sedih

Hari ini aku sedih lagi. . . . . . 


See my x tunang with her new tunang burden me inside. . . . Salah aku jugak gatal nak keluar makan dengan PM. . . Betembung dengan ex-tunang dh mcm rase pakai seluar koyak malunya, tak tegur nanT dikata belagak tegur buat aku menangis didalam. . . . . 


ps: dekat rumah, aku ponteng keje sbb xde mood nak mulakan hidup utk hari ini. . . . Kan bagus kalau kita boleh simpan Hati dalam peti sejuk. . . .



ps: Aku tidak kisah jika orang katakan aku getek. . . . Kerana serius sekarang aku rasa semua tidak betul & semua tidak kene. . . .  I like hate my self now. . . .

12 comments:

  1. Dia bukan untukMu lagi John
    Bersedih la tapi jangan lama-lama yea
    Kerana yang 'tercipta untukmu' sedang menunggu mu sekarang ..... ayuh kawan !!

    psst : When love is lost, do not bow your head in sadness, instead keep your head up high and gaze into heaven for that is where your broken heart has been sent to heal ...

    ReplyDelete
  2. John,
    sesungguhnya sudah tersurat yang si dia bukan untukmu...
    redhakan dia dan doakan kebahagiaan dia, sesungguhnya itu adalah yang terbaik buatmu

    When one door closes, it open up another door...do not lose hope my friend! :))

    @Nu'man weih...best ar quote nko...nak pinjam buleyh?

    ReplyDelete
  3. betul kata2 kawan2 tu John..sedih2 lama2 takder gunanya..perjalanan hidup u jauh lagi jadi pandanglah kedepan..mulakan hidup yang baru..yang lepas2 tu anggaplah sebagai dari cebisan kenangan dan pengalaman..

    ReplyDelete
  4. john: ustaz kazem ada cerita, bila kita sayang seseorang tak semestinya kita akan memiliki dye.. dan kalau kita sayangkan dye, kita tak nak dye menderita hidup dengan kita...

    jadi kau dah buat keputusan yang baik bila tak mau nak susahkan dye kelak..moment2 sedey mesti singgah jugak dlm diri kau..biarkan waktu jadi pengubat kesakitan kau john...

    aku doakan ko sentiasa dpt tempuh bnd nie..

    ReplyDelete
  5. ko dan dia bertemu keranaNya..koghang bertemu cinta juga keranaNya, bertunang juga keranaNya..tapi ko tau Tuhan tu sayang ko sebab memutuskan ikatan koghang berdua sebab Dia nak bagi ko bertemu dengan pemilik tulang rusuk ko yang pastinya sudah tertulis untuk ko..jangan ko sedey gan benda macam ni sbb ada yang menanti untuk ko...

    ReplyDelete
  6. Nu'man: it between heaven & hell... How if my sadness chose the wrong door. . . panasss panasss. . .hak hak hak

    ps: thanks coz kasik nasihat berguna kepada aku. . .

    Daus Naga: Aku sentiasa mendoakan kebahagiaan dia, Namun perasaan sedh itu tetap ada. . . Kerana dia merupakan kenangan terindah yg aku pernah ada. . . .

    I worry i cant open the another door coz i cant find the correct key. . . . dah mcm pertandingan Perdana Ria plak nak bukak kunci pakai kunci utk mendapatkan seutas jam tangan likon...hak hak ahak

    Shazlan: Yahhh "a life experience become a give" & thanks atas kata semangat anda. . . .

    ps: pinjam chite korea. . .Dah bertahun aku x tngk chite korea. . .hak hak hak

    Budak Mal: Terima kasih kepada nasihat keagaamaan anda. . . Akan adik pegang dan jadikan pedoman nanT. . . .

    D: Thanks to D. . . . Yah everything telah ditentukan. . . Aku bukan sedik @ marah pada ex-tunang aku. ..Aku sekadar sedih pada diri aku. . . . Mlihat dia membuatakan aku terfikirkan mcm2. . . .

    "I've drifted through lifedat to day thinking that was enough. And honestly I don;t know if I hv my own dream"

    Sebelum nie segala angan2 indah aku adalah bersama dia & aku reka serta cipta bersama dia. . . .

    ReplyDelete
  7. Kalau tersalah pilih door ... teruskan sampai jumpa U turn .. then patah balik .. easy as ABC right .. God make everything easy ..just kita jer make it so complicated (cakap kat diri sendiri jugak nie) ..hak hak hak ..

    ReplyDelete
  8. nu'man, pe kaitan pintu ngan petunjuk jalan...john da siap2 bitau dia x jmpa kunci, bukan x jmpa sign board...hakhakhak
    larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkssss

    ReplyDelete
  9. Daus : Hey hey hey U nie .. i replied him due to his comment on my previous comment .. xder kena mengena pun ngan kunci pintu ko tue ..ada pun u nie mmg suka salah menyangka .. tertekan i tau ..dah la rini sakit memerut .. 10x dah pegi tandas ..buatan sapa la nie ..hak hak hak ..
    aku pon nak larikkkkkkkkkkkkkks juga la adapun ... psst : gurau2 gedik ngan ko ... (^^,)

    ReplyDelete
  10. rilex yer john.. program ustazah pilihan br nk start.. nanti aku booking kan sorg utk hang yer.. buat jd peneman sampai hujung usia.. senyum skit.. : )rilex yer john.. program ustazah pilihan br nk start.. nanti aku booking kan sorg utk hang yer.. buat jd peneman sampai hujung usia.. senyum skit.. : )

    ReplyDelete
  11. John: What's the point you hating yourself now? Tell me! Everything had been happen for goods, she found her own life and you found yours too. Both of you are happy with the way you guys are living now. Everything happens for a reason! Are you going to get her back by hating yourself? Of course no I guess! Learn from the mistake that you'd in the past as the guidance for your future!

    What did you say? You created a dream with her? How ridiculous it is, I'm sorry for annoying but I just can't stand to look at my friend sitting down at one corner thinking about the past which can't gain anything from it except experience. Yes, as a human we'll feel sad when something precious had lost from our hand but meanwhile you should understand that everything had been planned well by god and he know what's better for us. So stop creating drama being sad to yourself, there's no time for it. You still have a long life journey to go, put your concentration in that and move on. When the time reach, you'll find someone better. You no need to thank me for this but you'll some day.

    ReplyDelete
  12. Nu'man & Daus: korang ber2 nie asyik larikkkk je. . . .

    Zack: Okey bookingkan aku satu yek. . . . Siap paste 2 kali lagi komen tu. . .Sebagai komitmen anda yg serius. . . .hak hak hak

    Patrick: Hanya ucapan terima kasih sahaja mampu untuk aku katakan sekarang. . . . Bukan untuk hari ini sahaja tetapi untuk hari-hari aku yg mendatang. . . . Kiranya aku masih lagi memiliki umur yg panjang. . . .hak hak hak

    ReplyDelete