Friday 22 July 2011

Kongsi. . .

Selasa (waktu 21:45 - 22:30)

Zul: Dah Sampai Mana?

Nazry: Tetiba rasa rindu dekat Bee. . . . .

Time tu aku baru je sampai rumah dari kuantan (kepada yang tidak tahu Kuantan terletak dibahagian selatan Kedah Darul Ridzuan ye). . .So malas untuk aku reply msg-msg berbaur istinjak-istinjak cinta tu. . .Kalau dibalas nanti panjang lebar ceritanya, Lagipun im verry tired hari tu. . . 

Rabu (waktu 06:50 - 07:00)

Nazry: Penat sangat semalam?? msgpn x reply. . . . Selamat Pagi. . .

John: Hak hak hak mmg dah tertido dah time tu, penat. . .Nie selamat-selamat pagi nie dah smayang subuh ke. 

Nazry: mmmmm isyaAllah. . . . Nak ucap selamat pagi je, nanT call, jgn x angkat pulak . . 
John: Kalau mcm tu insyaAllah jugak. . .

Rabu (waktu 10:22 - 10:39)

Zul: semalam msg x reply. . .kenapa

John: Semalam time msg aku dah tetido. . . knape ade benda nak cakap ke time tu

Zul: Xde la, dah 2 3 kali aku msg hang x reply. . . . Knape?

John: hak hak hak kengkadang telupa nak reply kengkadang sibuk kengkadang saje malas nak reply. . boleh ke kasi jawapan nie kat hang. . .hak hak hak

zul: x boleh. . . .I nak more explanation from U. . . Im begging the truth answer. . .  

John: hak hak hak xde ape, aku cuma sibuk kebelakangan nie. .lagipun hang kan suami orang & aku tau hang ade filing2 suke kat aku..so aku takut pasal tu. . . . ke aku je yang perasan filing2 dicintai . . .hak hak hak 

zul: Yup, aku mmg suke & sayangkan ko . .  Tapik dalam masa yang sama aku juga ikhlas nak bekawan dengan ko. . .Macam aku kata sebelum nie. . .  sorry if i take your time. . .hope it not stop here. . .salam

 Ekkkk sensitive plak mamat anak 2 nie. . . . Aku just ckp apa yang aku rasa aku harus cakap. . .I xnak jadik penyebab kepada kebahagiaan yang halal antara dia dengan isterinya zulaika musnah. . .(Sepandan gak nama yang aku kasi nie,). . , Aku juga tidak mahu hang (zul) dapat surat sebegini daripada zulaika nanT. . .

---------------------------------------------------------------------------------------------

Kehadapan Suamiku yang ku cinta. . . 
Pelisssssss abang pelissssssssss, ayang nak tahu kenapa abang sanggup buat semua ini kepada ayang dan anak-anak kite. . . . Ayang tak sangka mahligai yang ayang sangkakan begitu indah dan cantik kita bina ini berdasarkan kepada penipuan. . .Setelah segala kepercayaan ayang berikan kepada abang, ini balasan yang abang berikan kepada ayang. . .  


Kehadapan suamiku yang curang.. .
Apa kurangnya ayang dimata abang sebenarnya. . . Adakah abang merasakan kemaluan ayang tidak cukup ketat sehingga mencari jubur sebagai ganti. . . Tidak perasankah abang yang didalam bilik air kita ada pencuci wanita dari sari daun sireh yang mana ayang gunakan untuk merapatkan keintiman kita seperti kata rossa. . . Jadik dimana kurangnya kemalauan ayang dimata abang. . .Ayang sangat tidak faham abang. . .pelissssssssss abang pelissssss


Kehadapan suamiku yang giler batang. . . .
Tidak perlulah abang bimbang dimana ayang berada sekarang. . Kerana ketika warkah ini abang baca ayang dan anak-anak sudah berada di kampung sambil menagis teresak-esak kepada mak ayang memikirkan penipuan yang abang karang selama ini. . . Buat masa sekarang tidak perlulah abang datang memujuk akau merayu kepada ayang, berikanlah ayang masa utuk perfikir dan hanya satu yang ayang minta. . . Jangan block kad kredit ayang. . . 


Kehadapan suamiku yang Gay. . . .
Meskipun hidung abang kembang seperti bunga kembang semangkuk mcm dalam laicikang ,Abang ayang anggap seperti dave dan ayang pula sebagai paro. . .Tapik sebelum itu ayang ingin bertanya kepada abang. . .Abang masih ingatkah siapa mereka. . .Mereka adalah Shah Rukh Khan & Aishwarya Rai dalam chite devdas. . cerita kegemaran kita berdua. . . Janji manis abang untuk setia kepada ayang sehingga mati ternyata suatu dusta. . .Dusta yang bukan sahaja membuatkan ayang merana dan terseksa tetapi dusta yang juga membuatkan ayang mati. . . 


Ayang rasa cukup setakat ini warkah ayang nukilkan kepada abang, kerana semakin banyak ayang luahkan apa yang terbuku dihati ini semakin hina abang ayang rasakan. . .Ayang tidak tahu bagaimana cara untuk kita kekalkan mahligai palsu ini demi anak-anak. . . Untuk membayangkan batang abang didalam jubur lelaki lain kemudiannya di dalam kemaluan ayang adalah ibarat satu mimpi nyeri. . .Lagipun abang sendiri tahu yang ayang gelikan tahi. . .Termuhtah ayang memikirkan yang kemaluan abang yang ayang blowjob selama ini pernah berintikan tahi. . . . 


Mungkin ini cerita terakhir antara kita, jika ayang abang abaikan ayang harap anak kita terbela. . .  


Selamat tinggal abang. . . 

---------------------------------------------------------------------------------------------


Khamis (waktu 11:00)


John: Salam. . . .Jom tengok wayang. . . 

Zul: Salam. .  .Nak tengok kat mana, pukul brape. . . x keje ke?

John: Pukul 0100 nanT aku datang amek hang. . . kita tngk kat mane2 je yang rase nak pegi nanT. . .Aku belanja. .  .Hari nie off

Zul: Worait . .I nak bersiap sekarang. . . 

John: OK

ekcheli aku bukan sengaja nak ajak Zul, tapik keje dia je yang flexible & orangnya juga flexible 2-2 boleh. . .hak hak hak . . . 

Mmmmmmmmm mcm mana kalau tetiba Zulaika hantarkan sepucuk surat  kepada aku dan bertajuk "Jangan Rampas Suamiku". . . .

ps: mcm kimak tak kalau aku cakap aku sekadar ingin berkongsi kebahagiaan. .  .hak hak hak

4 comments:

  1. dok scroll sampai bawah .. nak lagi la !!! hak hak hak ... pelis jangan madukan Zulaika sebab dia wanita subur ..hahahahaa ..*tetiba

    ReplyDelete
  2. Hahaa John, ekceli aku pernah dapat mesej makian+kejian+carutan yg secukup rasa dari ex- aku punya wife. Tapi lepas tu dia mintak maap balik dan doakan aku semoga berubah hahaaa.Confuse aku jap hohooo :p

    ReplyDelete
  3. wakakakakaka.....mmg best surat tuh...to be continued ek? sambungan pelisss

    ReplyDelete
  4. Nu'man: x payah la scroll sampai bawah sbb nanT buat rosak mouse je...

    ps: aku xkan rampas zul darik zulaika. . . kesian dia & anak2 kalau dapat tahu aku telah merogol bapaknya. . .hak hak hak lagipun aku nak ade anak gak, zul x blh mengandung. . .hak hak hak

    Adam Iskandar: Kalau mcm tu akupun mendoakan kebahagaiaan hang & hang dpt berubah. . .tetiba

    ps: mcm mane blh kantoi, ade calitan ke. . .hak hak hak

    Naga Sepi: Nak sambung mcm mane lagi Naga oiit. . . . Pelisssssssssss

    ReplyDelete