Sunday 17 July 2011

Kerana Kamu Feedback



kerana kamu - deleted. . . .

kepada sesiapa yang terbaca & membaca aku harap hanya menjadi rahsia kita. . . . Minta jgn aku dipandang rendah kerana itu. . . . Aku hadiahkan kalian lilipop sebagai balasan menutup rahsia. . .Nak kasi korang yang belakang lolipop tu aku sure korang tak minat. . . .



ps: Kepada yang memberi nasihat aku ucapkan terima kasih, meskipun entry kerana kamu ini tidak membantu namun  nasihat kalian amat aku hargai . . . kerana aku rasa lebih sedih apabila aku kongsikan kepada kalian. . . .

10 comments:

  1. John ..if my previous comment so harsh to U .. aku dengan rendah hati memohon maaf atas segalanya .. doesn't mean anything apatah lagi menyakitkan hati ko yang mmg dah sakit tue ..sorry sorry sorry sorry sangat2 tau ..

    Ikhlas
    Nu'man

    ReplyDelete
  2. why be...whyyyyyyyyyy???

    ym plss..

    ReplyDelete
  3. Are you ok bang John? Don't worry, we all are here for you!

    ReplyDelete
  4. errr John ke ni?? lain macam ja hehee. Keep on smiling John hidup mesti diteruskan.. "Senyum tak perlu kata apa2" ..

    ReplyDelete
  5. Nu'man, Adam, Patrick, Adam Iskandar : hak hak hak sekadar gemik dipagi hari oleh insan yang tidak dapat melelapkan mata. . . .

    ps: sambil berjalan mencari satu sudut yg sunyi. . . (gimik lagi)

    ReplyDelete
  6. John, Daus baru bukak blogger nih...i just saw ur post

    Kalau apa yang daus komen itu mengguris hati john mahupun membuatkan john lagi sedih, mahapkan daus sebab memang bukan itu niat daus.

    Daus mintak mahap sekali lagi.

    For what it is worth, we are all here for you.

    ReplyDelete
  7. did i missed something..???? hmmm...

    ReplyDelete
  8. Naga Sepi: hak hak hak xde apa yang mengguriskan hati aku dengan komen membina hang Naga. . . . Tapik kalau serius hang nak pujuk aku, postkan kek lapis sarawak dlm 4kg. . . hak hak hak. . .

    PS: Terima kasih semua. . . because you all here 4 me. . .

    Zack: hang cume miss aku je. . . .hak hak hak

    PS: I miss you toooo (tetiba. . .hak hak hak)

    ReplyDelete
  9. 4kg yer kek pias? That would be RM320...maceh...sila sertakan nama penu seperti dalam IC dan juga alamat rumah yang betul dan no telefon yang boleh dihubungi...kiriman akan dihantar dalam masa terdekat. Maceh!

    ReplyDelete
  10. uih...pehal ni...ape yg aku dh ter miss..dh lama sgt x jengah kat sini..rindu plak..huhu...

    ReplyDelete