Sunday 24 July 2011

Accompany. .

Sunday. . .Sunday. . .Sunday, the day full of fun and relaxing, Happiness fill the atmosphere, blessing fill the particle of air. . . Story about the end of Saturday and early of Sunday. . .Goshhhhhh, Unbelievable I get new Boyfriend again. . Unfortunately it just my imaginary  Boyfriend. . (Kalau diikutkan kadar kegatalan Nu'man ia kita penggil crush. . .hak hak hak)


Nazry: Salam tengah buat ape tu, jom g keluar makan. . .(12:50)

John: Xde buat ape, tengok internet tp ngantuk giler dah nie. . . .Aku tengah cirit birit laa, semalam salah makan. . . Pastu cadang nk tido kejap. . .

Nazry: hmmmm xpe la kalau mcm tu. . .G la tido, nanT abang bawakkan ubat sakit perut. . .

John: Baik dokterrr. . .

Semalam aku tidor penat macam orang baru lepas berjimak dari 13:13 - 18:25 bangun sekejap utk solat Zohor. Bangun dari beradu ade 3 msg & 2 misscall semuanya dari Nazry. . .

1st sms, time 15:22 : Salam. . . Dah bangun tido ke. . .Temankan abang hari nie boleh.

2nd sms,time 17:00 : Salam dapat tak sms tadik. . .Lamanya tido

miss call 17:59 & 18:03

3rd sms, time 18:13 : call pun tak angkat. . ..mmmm

John: Sorry baru bangun nie, marathon tido hari nie, nak temankan kemana? (18:36)


Nazry: Hahahahah mintak temankan jumpa ex-boyfriend Abang boleh. . .Dia ade datang Malaysia ade keje sikit  katanya. . ..

John: mmmmm knape plak nak temankan. . .Segan la. . .Kalau hang ajak orang lain x boleh ke. . .

Nazry: Yela dia ajak jumpa, Abang sure la dia bawak BF baru dia. . .. So abang pun nak tunjukkanlah BF baru abang yang handsome nie. . .Boleh laa... (ayat handsome tu aku tambah sendirik hak hak hak)

John: Sejak biler plak la aku jadik BF ko. . . Tapik kalau setakat nak temankan tu OK je. . . Jgn buat pelik-pelik kt sana sudah. . .Nak datang amek pukul brape. . .

Nazry: Dalam pukul 8:00 abang sampai sana. . .

John: OK, kat sana jgn nak ber Abang-abang plak. . ..Geli aku, sini pun dah geli. . .hak hak hak

Nazry: Baik boss. . .Pukul 08:00 ye. . .jangan lambat

John: Sape yg selalu lambat. . . Kalau bawak PM sekali boleh. . .

Nazry: Bawak jela ahli keluarga dan sanak saudara terus. . .  Nak jumpa ex-boyfriend xkanla nak bawak PM nanT dia taula yang abang nie PLU. . . (padahal aku dah chite kat PM yg dia gay. . .hak hak hak)

Pertama kali seumur hidup ini Nazry datang tepat pada masanya, maybe dia exited nak jumpa bekas pekwe dia yang telah ditebuk tupai tu (kira Nazry tupai pastu ex-BF dia tu kelapa). . .Kita org jumpa ditempat yang dijanjikan ditengah Kota penuh jerebu Kuala Lumpur disebuah cafe. . Nazry wangi semacam malam tu, maybe campuran bau perfume tambah bau orang nak mengawan. . .hak hak hak

Perasaan nerves nak jumpa ex-boyfriend Nazry bertukar menjadik perasaan terpena. . . Pehhh hendsome sungguh ex-boyfriend si Nazry nie. .  Teransang aku tengok Doktor handsome sekor nie, menitik air mazi dibuatnya . . Dah la badan mantap lagi sasa, Muka ensem, mat salih lagi kompom-kompom 7-8 inch. . .hak hak hak 


Sepanjang perjumpaan dalam 2 jam tu aku banyak senyap je, biarkan si Nazry melepaskan rindu dendam dia, sementara aku mencuci mata. . . cumanya sekali sekala aku mencelah. . . Lapipun dia orang ade ckp bahasa France yang sepatah haram aku tak faham. . . Tapik kan you all, sebelum balik aku & ex-boyfriend Nazry nie ade bertukar no phone and business card. . . 

Diperjalanan Baliknya. . .

John: Handsome pakwe lama ko ekk. . . 

Nazry: ha ha ha kenapa bekenan ke?

John: xde la bekenan cuma kata handsome je (padahal mmg bekenan pun). . .Kata tadi dia bawak BF xde pun. .  Korang sembang ape biler cakan bahasa makhluk asing tu. . .boleh tahu. . .

Nazry: xde sembang ape, cuma dia kata yang bee nie handsome & nampak baik (kali nie betoi aku x tokok tambah - nyit nyit nyit kembang bontot kene puji)  . . .Dia baru je clash ngan BF dia 3 minggu lepas, sebab dua-dua keras kepala mcm bee. . .pastu kita orang sembang benda-benda lepas yang abg penah chite kat bee dulu. . . .

John: tetiba aku plak keras kepala.. .hak hak hak. . .dia mintak rujuk la tadi ekk. . . 

Nazry: xde la kita orang skarang nie kawan je, kalau mintak rujukpun abang xnak sebab nanT bee nak letak mane. . .

John: hak hak hak kalau xnak kasi aku jela. . .aku kesian orang yang baru putus nie, biarlah aku pujuk dan berikan kasih sayang, dia mesti ketandusan tu. . .hak hak hak , lagipun aku ngan hang kan adik beradik je. . Dia sunat tak. . .

Nazry: Sunat. . .Tapik masalahnya sekarang Bee nak kene tinggal tepi jalan ke??

John: hak hak hak orang tua marah. . .Takuttt

7 comments:

  1. Teringin nak tgk ko menitik air mazi !! Macam mana la rupa nyer ek ..hak hak hak ..

    Fyi .. aku minat la Alaxender Rybak tue sejak Eurovission 2009 ... He's not really handsome though tetapi he looks so sweet + kind + talented ..just can't get enuf of those criterias ..hahaha

    ReplyDelete
  2. Nu'man: hak hak hak senang hang nganga je tadah kat bawah. . .bukan setakat blg tngk rupa boleh rasa skali. . . .

    NanT aku kirim salamkan Alaxender Rybak tu. . .walaupun dah putus kita org rapat lagi. . .hak hak hak

    ReplyDelete
  3. hadoi....hakhak...tergelak dok baca entri kali neh....rupanya john ni jenis keras pale ek?? pale mana yang keras tuh...ooopppssss....larikkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  4. Xper la cam tue .. X jadik la ..Aku pon x suka la bekas2 orang nie apatah lagi bekas ko ... Aku barang 1st hand xkan nak amik yg 2nd hand ..ahaks ..

    ReplyDelete
  5. kiranyer kehenseman hang setanding dgn mat saleh perancis la.. jom john kita couple..!! keh keh keh....

    ReplyDelete
  6. Naga Sepi: Mmmm sebenarnye aku nie jenis lembut hati, berbudi bahasa, sopan santun dan tinggi nilai ketimurannye . . .Tp dia org dengki kata aku keras kepala. . .hak hak hak

    Nu'man:Kalau mcm tu aku 1st hand. . . .Serius nie. , , secara tetiba lagu "kris dayanti - pilihlah aku jadi temanmu berkumandang" hak hak hak

    Zack: Dengan ini John Melvin & Zack Hunter disahkan menjadi pasangan kekasih paling bahagia abad ini. . . Lepas raya kita ke USA kawen ye. . .hak hak hak

    ps: lagipun aku mmg suke duduk depan pintu tunggu BF balik outstation. . .hak hak hak (calon BF terbaik la katakan)

    ReplyDelete
  7. Be..amboiii...gatal nyer dier..
    Mentang2 la ai dah lama xonline..
    siap yu mlm nie..

    hak hak hak...

    Zack : ko jd no.3..aku tetap no.1 k??
    kih kih kih...

    ReplyDelete