Saturday 2 July 2011

Dick-Cover

After sleep around 15 Hours yesterday Now John Melvin back. . . . .hak hak hak Gilak la tertidor darik petang semalam sampai pagi nie atas lantai. . . Tidak dilupakan jutaan terima kasih kepada yang memberi kata semangat + tulang rusuk kepada aku. . sooo sweet hak hak hak. . . But-but the important part im not touch rokok to reduce my stress sbb aku sudah berjanji untuk itu ---> sharizat ismail mesti bangga dengan aku skarang nie. . . .


ps: Cerita pasal janji hang adam mcm mane. . . 

11 comments:

  1. welcome back John Melvin (ko ingat ko omputeh sgt ker ..hak hak hak) !!!

    psst : hari nie pagi2 buta dah kuar umah aku cari paper METRO kot2 ader berita owang bunuh diri ..sib baik xder ..alhamdulillah ..ko slamat John .. (^^,)

    ReplyDelete
  2. Thanks Nu'man Qatadah. . . . . Ramai anggap i nie mmg org puteh. .. . hak hak hak

    ReplyDelete
  3. Good morning John...(or shud i say good aternoon...matahari dah atas pale dah neh)

    alhamdulillah John da ok sket, to tell u the truth, the hardest thing to do is rise from fall! Bangun selepas satu2 kejatuhan....serious...dan Daus bangga coz John dpt mengharungi semua nih

    P/S: Daus pun x pegi majlis kawen my ex GF dlu...we've been together for few yrs tp x menjadik...guess wat i do on her wedding day? Pi tgk wayang ngan kengkawan laen lol! X sanggup aku nengok dia bersanding ngan org len

    ReplyDelete
  4. John : perasan ... org puteh ke org hitam ker ..sama jugak , berak tahi kaler lebey kurang jer ..hak hak hak

    Daus : Sorry2 sgt sal ko :( .. kalau la aku ader masa tue .. i'll never let u fall .. hohoho ..

    ReplyDelete
  5. hohoho...maceh nu'man...i appreciate that (hugs)

    ReplyDelete
  6. terasa lak..sbb aku pernah ckp ko getek...hahhaa
    sowi abg john..muahhh

    ReplyDelete
  7. wahhh....john dah semakin berani mendedahkan akaun fb n email...mmg getek yu skang... hak hak hak..

    ps: getek tu ape ekkkss??

    ReplyDelete
  8. tumpang promot blog bro..boley?? hehe..sila2 ramai2 jengah & gegar ke --> http://see-the-magic.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. sampai hati john ..u broke the promise .. aku keciwa ..hoho

    ReplyDelete
  10. Ijoy: Hang ingat senang2 je aku nak maafkan hang. . . . Kene kasi sesuatu sebagai balasan. . . SESUATU???
    hak hak hak

    Adam: Getek tu gedik adam oii. . .Bahasa sabah. . .

    Ya kerana aku juga ingin menjadi seperti zack, mendedahkan account emailnya. . .hak hak hak hang pun sama kan. . .

    Azril Azwan: Cute gambaq pfofil u. . .Teransang, , ,hak hak hak ape2 pun nanT ujung bulan bayar 3 inggit duit sewa iklan kat sini. . .

    Nu'man: sudah aku katakan yang aku insan yang menepati janji. . .Sebaik melihat kemunculanmu kembali aku tekan butang post. . .Cuma dikau yang cuba menghilangkan jejak. . . hak hak hak

    ReplyDelete
  11. John: Coverlah sangat dick tu hahahaha

    ReplyDelete