Thursday 9 June 2011

Majikan. . ..



Jam 12:49am bersamaan hari rabu semalam. . .Aku dapat satu msg dari majikan yg katanya tersilap send msg. . .

Datuk: Selamat Malam. . . .

John:  ?

Selang beberape minit lepas tu. . . Dalam 10 min ehh bukan dalam 5 minit datuk send msg lagi. . .

Datuk : Minta maaf tersalah hantar msg. . .

Selang beberape minit lepas tu datuk msg lagi. . . .

Datuk : Jumpa di office nanT & selamat malam. . . .

actually ape giler org tua nie. . .Kalau dh tersilap send tu x payah la nak dipanjang2kan msg nye. . . Aku tak reply msg datuk balik sbb mentor tak kasi. . . .hak hak hak

ps: aku kini memiliki seorang majikan berstatus datuk yg begitu prihatin. . . .

8 comments:

  1. Hahahaha ko ni laris jugak erk bang John wakakakaka

    ReplyDelete
  2. dpt sugar daddy pangkat Datuk.. leh mintak kondo sebijik, bmw sebijik... untung woo.. keh keh keh..

    ReplyDelete
  3. john: ko xcaye lg??
    tgk ape zack ckp..
    sejibik dak mcm aku ckp pd mlm kejadian??
    hak hak hak..

    ReplyDelete
  4. ada perbincangan sulit antara kalian berdua ke...???

    ReplyDelete
  5. patrick: hak hak hak mane larisnye nak kawen pun cancel...

    zack: aku cadang nak mintak dia belikan aku pulau satu....
    xde perbincangan sulit ape pun just sembang2 kat FB...

    adam: hang memang mentor yg cekap... base on experience la katakan...

    ReplyDelete
  6. wow..ayah gula..oda heli satu...mmg "banana hot" ko joHn.ahak

    ReplyDelete
  7. men cni nk rs..hot ke x....ahak

    ReplyDelete