Friday 6 May 2011

Suspect. . .

Assalamualaikum. . . .

PM darik balik Pangkor duduk bawah ketiak mak dia sbb demam. . . .tapik, semalam aku plak duduk bawah ketiak Nazry. . . .jangan dengki hak hak hak. . .Dah dekat seminggu demam tak sembuh-sembuh. . . .Hospital kata aku suspek DENGGI. . . .Ayakkk

Aku msg Nazry kata aku kene suspek denggi dia terus datang amek aku tidor umah dia mlm tu. . . .Cadang nak tolak. . .Tapik tengah badan tak sihat nie rasa bahagia jugak dimanja-manja nie. . .hak hak hak keji


Petang nie aku kene g Hospital skali lagi. . .Amek darah buat kali ketiga. . .Abis la tinggal sikit darah aku. . . .

ps:Doa Aku x ape-ape. . . Kalau tidak dunia akan ketandusan jejaka kacak & budiman. . .hak hak hak

8 comments:

  1. Aku pon pernah kene dulu...masa stpm..dua minggu aku kene tahan kat wad...sian mak aku 2 minggu jugak la dia xkeje...tetiba teringat kat mak aku...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

    ps:kalu ko kene tahan kat wad..alamatnyer tiap2 pg la nurse dtg amik darah ko...selepas subuh...
    tp xpe...nazry ada...mesti bdn ko akn kembang sbb nazry akn seludup mknn sedap2...aku dulu mkn mknn spital je yg bkhasiat itu...huhuhu

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh bro.. pi blend pucuk betik pastu tapis..minum air tapisan tu.. InsyaAllah, platlet ko akan naik.. cuma seksa skit la nak habiskan air betik yg pahit kelat tu..

    ReplyDelete
  3. Get well soon ok... Lebih kan minum air masak ok...

    ReplyDelete
  4. semoga cepat semboh dear,,huhu...zack ckp psl platlet..aku nk ckp pasal hemotocrit(hct) lak...ko kene bnyk minum air masak...sbb air leh turunkan hct.klu masok wad pom xde ubat tok denggi..dieorg masok air je..ngn bg mkn penadol..
    ps:jgn ambik kesempatan ngn nazry time2 mcm ni k..huhu

    ReplyDelete
  5. abg ijoy..(tetiba)
    wajib john ambik kesempatan ngan abg nazry..ai nak amik kesempatan dgn yu bleh?? hak hak hak...

    ps:aku dulu sakit smpai xleh nak mkn n minum air kosong..kalu mkn n minum mesti muntah..last2 aku muntah darah...bila akak aku yg keje klinik bwk jus oren marigold n 100plus je perut aku bleh trime...

    pss:john hope ko sihat cpt..sbb aku jeles bila ko makin rapat dgn doc.N...hak hak hak..

    ReplyDelete
  6. Terima Kasih atas nasihat dan keperhatinan anda.... bukan denggi cuma ade jangkitan kuman je.... maybe terlebih minum air laut gamaknye.....

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. air laut ke air ......ahaak..bdw smga cpt smbuh.

    ReplyDelete