Wednesday 4 May 2011

Pangkor I. . . .


Dah-dah la menangis nye tu, Kesat air mate tu, buruk benar upenye jantan mengobak. . . aku dah balik nie. . Hak hak hak perasan popular sungguh. . . .Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia untuk anda semua. . .  Miss Me?? 


Basically,  aku balik Pangkor dari Ahad petang lagi. . . .Tapik sebabkan seronok sangat buat dosa kat sana, last-last aku demam. . .Sekarang pun tek betul-betul nak sembuh lagi nie. . . .Nazry pun tak berapa sihat & PM pun sama, cumanya Ishak ngan Saiful je aku rasa sihat & mekar seperti bunya kembang pagi. . . .


Balik dari Pangkor hari tu kaki rasa nak tetanggal. . .Mula la geledah stor carik binatang-binatang yang tak berape nak berfaedah time aku beli dulu. . .Buat letak tolong urutkan kaki. . . Time tengah feeling-feeling Jalaludin hassan dalam iklan Gintel tetiba Saiful msg. . . .

Saiful: Salam, Nazry suruh mintak no phone dia kat hang. . .boleh kasi dak. . .

John: Boleh, tapik apasal plak mintak dari aku. . .hang tak mintak sendiri ke. . .

Saiful: Aku mintak time kita nak balik tadi dia suruh mintak kat hang. . . .

John: Hak hak hak kalau mcm tu mintak sendirik. . . . lagipun buat ape hang no dia. . . .

Tak reply. . . .

Seriusly aku agak geli tengok si Saiful dok mesra-mesra ngan si Nazry. . . .Macam la dia tu kawan hang. . .

ps: OK ape-ape pun aku nak sambung urut kaki nie. . .alangkah bahagia kalau ade isteri tolong urutkan kaki abang dia yang lenguh nie,  takde  la urut kaki pakai mesin nie. . .Kalu ade laki pun boleh jugak laaaa. . . .Hak hak hak
ps: cuti-cuti sakit malaysia. . . .


4 comments:

  1. aku rasa ada statement berbaur jelous dlm entry ni.. haha..
    tu la, hang jual mahal sgt..

    *meh aku sedekah kan skit anak2 ikan buat jd tukang urut hang..

    ReplyDelete
  2. zack: hak hak hak mane ade mane ade. . . .Bukan jelous cuma cemburu skit-skit je.. . .

    ps: nak anak ikan nak. . . . Ape chite anak ikan atlit hang tu. . .manja lagi ke?

    ReplyDelete
  3. nampak nye ade org terbakar...bkn sbb sunburn..tp terbakar dlm hati..bak kata karam sing walia 'kampong terbakar nampak asap..hati terbakar siapa yg tau'....

    ReplyDelete
  4. ijoy: hak hak hak...sokong sgt...
    zack: pon sokong gak stetment ko tu...
    john: cpt smbung next entry..

    ReplyDelete