Monday 9 May 2011

Pangkor II. . . . .

pangkor
update terbaru:

Semalam Linda bertanyakan apakah status antara aku & dia. . . . Aku cuba tukar topik perbualan bercerita tentang Hari Ibu. . . .Kemudian linda bertanya lagi apakah status antara aku & dia. . . . Dengan rasa bersalah aku katakan yang aku tidak sedia. . . . 


update Oldskool..

30 April 2011 - Diseperjalanan Kuala Lumpur  ke Pulau Pangkor - Sekitar jam 10:22 am - Dalam kereta Nazry

Zul: Salam. . . . Semalam tak dapat nak sembang lama, apa kata kita keluar hari nie. . . (zul)

John: hak hak hak sy ade save la no en zul. . . . Haah semalam masing-masing ade hal. . . . Sy otw nak ke Pangkor nie. . .Makan angin ngan kawan. . .

Zul: Haa. . . Pegi pangkor tak ajak. . .

John: Mcm mane nak ajak,  en zul tak tanye. . . Cuti 3 hari nie tak bawak anak bini jenjalan ke. . .Makan angin ka, Balik kampung ka, Pegi umrah ka. . . .hak hak hak

Zul: hahahaha banyak la bawak g umrah , john tetap kelakar mcm dulu. . .Wife N anak aku ke johor skarang nie, dia de seminar seminggu kat sana, siap neng aku skali dia angkut. . .  Tu yang bosan tu nak ajak john keluar tu. . .

John: Ohoho nanT-nanT la bila sy balik darik pangkor kita borak panjang. . .Tapik time tu bini en zul dah balik, so en zul dah tak bosan dah. . .hak hak hak

Zul: hahahahaha aku mane penah bosan ngan john. . .Kalau tak silap hari tu lepas abis praktikel dh xde nak contect-contect aku dah . . .Call pun tak angkat msg pun tak balas. . . Belagak bukan main. . . . Panggil zul je. . .Formal sngt. .

John: Ok!!!

Zul: Pegi pangkor berapa orang, dengan lelaki ke pempuan. . . .

John: masuk sy 5 orang je, cadang ade 6 orang tapik sorang jd ikut. . .. semua lelaki. . . .

Zul: Oooo ingat pegi dengan awek tadik. . . Balik sini baliknye biler. . ..

Masa aku nak mengarang ayat-ayat cinta bertasbih seterusnye tetiba satu makhluk menegur. . . makhluk itu adalah Nazry. . .


Nazry: Sms sape tu. . . sengeh sampai telinga tu . . .  

John: Haaaa. . . .takde la sms ngan kawan nie. . .knape

Nazry: Saje je tanye. . . Lelaki ke perempuan. . .

John: Laki. . .kawan lama time praktikel dulu. . . Lama tak jumpa, pastu semalam jumpa kat masjid. . .Sekarang nie dah ade company sendiri & dah ade anak plak tu. . . Aku syak anak dia nie mesT comel sbb kawan aku nie handsome. . .Tapik  Dulu penah nak buat aku jadik adik angkat dia. . .hak hak hak mcm hang gak. . Susah kalau mulia nie, comel plak tu. . . hak hak hak cukup ke penerangan aku kasi nie. . . ke nak lebih detail & terperinci. . .hak hak hak (sambil tangan membetulkan siaran Red Fm x silap aku time tu) 

Nazry: Oooo tapik kita kan nak berjalan nie. . .takyah la bawak chite orang luar masuk. . .kita-kita jela enjoy. . .Lagipun kalau hang msg perempuan aku tak kisah sangat nie lelaki. . .

keadaan secara tiba-tiba menjadi sunyi. . . .Hanya bunyi cengkerik yang kedengaran. . . . .
. . . . . . .

bersambung. . . .mungkin

ps: Aku dah sihat sepenuhnya sejak sabtu lagi, cumanya semalam aku melancap sebagai tanda meraikan aku dah sembuh (keji) + aku sangap. . . Tapik knape air mani aku cair + banyak bukan main. . .sbb baru baik demam ka. . . Selalu pekat + kuantiti standard. . .

6 comments:

  1. Itu dia....siap melancap lagi hahahah ni dah sanggap tahap unta ni John hahahah

    ReplyDelete
  2. hot stuff nampak.. jadi rebutan semalaya.. john, aku termiss citer ko ke? sape Linda yer??

    ReplyDelete
  3. patrick: bukan sangap tapik rutin. . . .hak hak hak

    Zack: hak hak hak. . . .Linda tu aku punye tech ass. . .Dia tanya aku time kita org abis tngk wayang. . . .

    ReplyDelete
  4. ter addicted plak nak follow stori ko la der...letak plaris ke..ahahaha

    ReplyDelete
  5. john..ps ko tu mmg menarik..haha...

    ReplyDelete
  6. reo: Haii REO, saya john. . . .dah makan??. . . .hak hak hak

    ps: aku taruk candu je, bagi hang ketagih. . .hak hak hak

    Ijoy: perli aku kah itu. . . .

    ReplyDelete