Wednesday 11 May 2011

Play Alone . . . .

AMARAN: cerita ini ditulis secara mendatar tidak berklimaks & bukan merupakan cerita bersiri. . . .Jangan berasa suspen tetapi boleh berasa meluat & benci. . . .Kerana ini adalah cerita aku, base on true story. . . .Hak hak hak

Semalam berChatting dengan zul.... Banyak perkara baik buruk & lucah yang dibincangkan. . . Kisah-kisah masa lalu turut terbangkit, mengimbau kenangan silam, menggamit sejuta memori, ketika burung terbang keriangan (tetiba plak). Tapik satu msg buat aku berhenti berChatting terus masuk bilik & kunci. . . .  .Setting aircond sesedap rasa, Selongkar locker carik KY. . . .Baring sorang-sorang bayang apa yang aku mahu bayang. . . . . Setelah aku kepenatan aku tersenyum seorang membayangkan yang Zul lunyai aku kerjakan, (dasar otak tak bertamadun) Daripada aku rogol dia betoi-betoi, maybe it the best way. . .

*tapik KY suke kering. . . ade product lain hangpa blh recomenkan kat aku??  

Dalam banyak-banyak orang kat dunia nie hanye ZUL & PM sahaja tahu yang aku bersifat bisexual. . . .

ps: Rasa malas plak nak keje kat tempat baru nanT. . . .

27 comments:

  1. hang confess pada zul ka? ke dia pun dua kali lima je sejenis dgn kita..?

    ReplyDelete
  2. dulu dia totally gay, tapik sbb skarang dh kawen aku menskalifikasikan dia 2x5 mcm kita gak....Tapik dia penah ckp kat aku dia xde nafsu lansung dgn pempuan... hak hak hak

    Ter-confess kat dia...time tu aku masih muda belia lagi. . . mula2 aku tak kata ape, tapik setiap kali kita org outstation dia slalu kata mamat nie handsome mamat ni cute. . . & dia kata kalau aku mcm dia dah lama dia nak buat aku jadik BF dia. . .siap nak taja hidup aku lagi. . . Ntah mcm mane aku kata kat dia yg aku minat 2-2.... tapik time to mooore 2 women, but now maybe aku 50-50 or 60 laki 40 pempuan...mampos...

    ps: sepatutnya balas coment hang, nie dah mcm luahan perasaan plak....

    ReplyDelete
  3. panjang penjelasan ko ni.. haha.. siap nak taja ko lagi tu..ptt la dia beriya contact ko balik even lama dah tak jumpa..

    awat peratusan minat pompuan makin menurun..?? kene byk2 minum kopi jantan ni..

    *yg si PM lak mcm mana ko leh terngakau yg ko ni bi kat dia (aku dah mcm wartawan mangga lak..)

    ReplyDelete
  4. adoii...entry ang makin lama makin panas...berahi je rasa...haha

    ReplyDelete
  5. zack: hak hak hak. . .Ntah la, maybe skarang nie 2 much attention from nice guy/gay gamaknye.....
    *aku rasa aku nie dah telebih hormon testosterone, Tu yang 2-2 nak rebat tu . . . hak hak hak

    Pasal PM tahu tu time kita org g cuti kat bali... pasal aku ngan dia ter-mabuk magic mushroom... you cant control what u say even u know it wrong & u remember it at next day.... hak hak hak (i just drunk skali. . .Tu pun sbb ingat magic mushroom tu mcm biasa2 je..hak hak hak)

    ps: PM tak kisah, tapik aku ade dngr tazkirah dia baru2 nie...hak hak hak

    Ijoy: Ooyeka. . .Kalau hang rasa berahi terbang la blk semenanjung, aku amek kat airport. . .Tak baik simpan berahi lama-lama takut meletup. . .hak hak hak

    ps: i miss your comment. . .It really cm frm my heart. . .Geli sial ayat aku. . .

    ReplyDelete
  6. oo. pasai tu ka.. yg hang pi balun magic mushroom pasai pa.. haha.. nasib baik PM sahabat setia hang..pandai dia simpan rahsia..

    * aku pun rindu kat komen Dr Ijoy.. bz gamaknyer..

    ReplyDelete
  7. wahhh...hotzzzz!!!adusss...mmg candu la blog ko bro.

    malam skang makin panas...cerita skang makin panas..
    tidor bogel tanpa selimut (ape kena mgena??..hahhaha)

    ReplyDelete
  8. zack: Nasib baik la PM pandai simpan rahsia, kalau tak aku upah orang liwat dia ramai2. . .hak hak hak. . . Aku kawan ngan dia darik sekolah menengah lagi. . .We share everything kecuali boxer ngn berus gigi (dh mcm pasangan GAY plak..)

    ps: Maybe ramai sngat patients yg kacak kot. . .Tu yg Dr Ijoy busy sngt tu. . .hak hak hak
    ps: adam mane yek. . .Dh benchi sngt gamaknye dia ngan entry aku. . .tak cukup dramatik & klimaks katanya. . .hak hak hak
    Reo: Kat Bilik aku ade aircond, nak tumpang. . .hak hak hak

    ps: ekcheli time kasih la sbb sudi baca kisah aneh aku nie. . .

    ReplyDelete
  9. haha..airport mane ang nk ambik ni..huhuaa..
    ps:im relly miss ur blog...:)
    ps2:tanya dr N kY jelly wat ape lg klu kat sepital...pasang CBD..huhuaaa..meh aku pasang kat ang..nak?

    zack:aku bkn doc la..:) ^-^

    ReplyDelete
  10. john...kalu guna ky ko kene ada sebotol kecil air mineral kat sblah...bila kering topup air je...terus bleh melincir laju...

    ps:aku pon rindu kat komen doc.ijoy...unprivate blog plzzz...
    pss:zack,wartarwan plu baru terbaik..

    ReplyDelete
  11. Ijoy: CBD tu ape. . . kalu dlm field aku bnatang tu juga dikenali sebagai component based development - software (aku tak pandai nak pakai tapik aku taruk je dlm resume aku. . .hak hak hak)
    ala aku tanye hang je la. . .

    ReplyDelete
  12. adam:ermm..x sedia lg la bro..
    ps:bnyk gak pengalaman ngn ky ni kan..

    john:ang sms la doc N tu..tanye die mcm ni..'abg nnn..(gaya manja2)..ermmm..mlm ni leh pasangkan CBD x kat john'..hahakk..
    kompem n dijamin...die nak..

    ReplyDelete
  13. adam: yeee adam dah kembali. . . Ooo yeka, time kasih atas tunjuk ajar. . .selain tu ade brand lain yg tak yah campur air. . .(sesi tanyalan adam- pakar dunia plu). . .hak hak hak

    ijoy: kene la g tau aku ape benda tu, aku search internet mcm ntah hape2 je yg keluar. . .
    ps: kalu aku tanye dia tetiba dia ingat aku nak gugurkan kandungan mcm mane?? hak hak hak

    ReplyDelete
  14. ijoy:xpon ko invite je kitorang..xperlu unprivate kpd umum...
    ps:(ermm..x sedia lg la bro..)jwpn xbleh blah..mcm kali pertama nak projek buat anak je..hak hak hak

    john:ada..aku slalu guna minyak kacang soya aromatherapi dr body shop...selain bleh memberikan nikmat ia juga blh menghilangkan kesan hitam n kulit kering dicelah kangkang anda..tidak melekit pd kulit,wangi,melembab n melembutkan kulit serta tahan sepanjang hari..
    slalu aku guna spray air yg digunakan masa iron baju tu je...senang..skali picit..terus meluncur laju..(fakta tambahan bila guna ky)

    ps:hospital or klinik slalu guna sblm scan perut ibu mengandung dgn menyapu ky itu diatas perut..ky juga digunakan semasa melekatkan patch di badan pesakit sblm dsambung kabel ke mesin ntah apekenamanya aku dah lupa...juga digunakan oleh doc sakit puan n TUAN utk memasuki rongga2 badan...kan ijoy kan?? (dpt brp markah nih??)

    ReplyDelete
  15. adam: aku setuju ngan cadangan ko tu...invite secara private kat kita org yg sediakala pervert nie. . .hak hak hak. . .
    ps: blh aku tengok celah kangakang hang yang melepak tu. . .
    pss: pernah pakai lotion - hangat sial, panas batang aku. . .hak hak hak

    ijoy: betul ke hang tak sedia lagi nie. . .kita org buat slow-slow la, (maksud aku baca entry dia plan2...)

    ReplyDelete
  16. hak hak hak...
    duble meaning...

    john: baby lotion n baby oil paling aku xsuka...makin lama guna makin panas...kalu yg mcm aku sejam dua br nak pancut gerenti melecet dulu...

    ps:soya oil tu aku pakai ok je...xpanas...sejuk je..

    ReplyDelete
  17. adam: hak hak hak. . . tu la pasal, nanT la aku suruh zul @ nazry belikan. . .hak hak hak (nak mampos suruh dia org belikan utk aku, aku beli sendiri ye)

    ps: ayok tak tau ijoy dah merajuk. . . .hak hak hak

    ReplyDelete
  18. john: ko suruh je doc.N pau kat hospital..belambak..yg penting free...hak hak hak..aku semakin kejam...
    ps: aku dah wat fake fb...aku dah add ang...aprove k??
    pss:ang la wat ijoy merajuk...ijoy syg..meh kat abg meh...
    psss: tgh tulis entry br...nnt kan...

    ReplyDelete
  19. wahhh jambu siot mamat nie. . .patut la abg B asyik mintak rujuk je. . .hak hak hak

    dam jom g tngk wayang. . .pas tengk wayang kita g makan, aku belanja. . .lepas kenyang kita g jenjalan. . .tapi kalau kaki hang lenguh aku picitkan. . . pastuuuuu. . . .
    hak hak hak

    ijoy: hang la adam kan ijoy dh merajuk, meh abg john belanja aiskrim meh. . .

    * aku kompom zack dah tido skarang nie, menjaga ketegangan wajah la tu. . .

    ReplyDelete
  20. John - sempat hang ngumpat aku yer.. selalu mlm2 aku ada activity ler.. futsal la, lari la.. mlm td aku cycling.. so tak sempat nk bukak blog.. cett..

    ReplyDelete
  21. ayakk...merajuk ape plk la john..haha...xon9 da semlm..
    ps:semua nk tunjukan kehebatan masing2 di ranjang..sejam la..dua jam la...haha
    ps2:adam ngn john mane lg jambu?ermm..tp aku x minat ngn jambu2 ni.nk yg mature..huhuaaa..

    ReplyDelete
  22. zack: ohooo aku bkn mengumpat aku cakap je. . .yeke pg cycling, ke g mandi ngan Y lagik nie. . .Ye ke nie ye ke. . .

    Ijoy: adam yang kata sejam 2 jam. . .aku dalam 8 jam setengah je. . .hak hak hak
    ps: aku bukan jambu tapik mentimun nak. . . .

    ReplyDelete
  23. john: mentimun lembik la...hak hak hak..

    ijoy: pengalaman beb ..pengalaman...hahaha
    ps:brp markah aku dpt dgn jwp soklan ko ijoy??

    zack: best kan cycling waktu mlm...indah je pemandangan...hak hak hak...

    ReplyDelete
  24. john:8jam?!haha..nafsu gajah ke apa?
    ps:jgn salah gune timun k...mcm pompuan gune timun tok..tuttt..haha

    zack:semua ang buat...marathon.cycling..tp yg plg best..mesti ada penyedap..kan kan..hehe

    adam:ermmm..leh la jwpn tu...tp markah x penuh..tahniah kerana mencuba...hehe

    ReplyDelete
  25. adam: ooo yeke lembik. . .hang penah try yek. . .hak hak hak (gurau). . .
    ps: si ijoy nie kalau jadi lecturer kompom kedekut markah. . . kalu aku dah bagi markah 11/10 dah. . .

    ijoy: baru engkau kenal siapa aku. . . hak hak hak
    ps: CBD tu ape weh. . .tak tidur malam aku memikirkan apakah gerangan benda tu. . . hang nak ke tangok ade lingkaran gelap bawah mata aku. . .hak hak hak

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. perghh....dasat pabila pakar2 bebicara...tonasi sungguhh...ammah...

    ReplyDelete