Tuesday 5 April 2011

Substitute. . . .


-Usually It's just like another manic Monday & is always wish it was Sunday-


But Today, the feeling is different because ade mamat tampan penuh delicious-san baru sahaja melapor diri sebagai pengganti aku nanT. . . Kira Project Manager aku a.k.a housemate aku nie dah carik pengganti utk aku, walhal edah aku kat sini pun belum abis . . . hak hak hak

Mamat baru nie aku namakan sebagai saiful. . . Sbb nama tu aku rasa sama kacak ngan wajah dia & sungguh bertepatan dengan testicle aku. . .Thanks kepada PM aku, sbb hang bagi aku cuci mata,cuci nafsu sepanjang sisa-sisa hidup aku kat sini. . . . hak hak hak

So-so nya sampai tengah bulan 5 nie aku kene la bagi tunjuk ajar, pegi site visit sama-sama, meeting sama-sama. . .yela nama pn menurun tugas. . " tapik Hang nak servis lain x saiful oii". . .hak hak hak

Budak Saiful nie, tua darik aku 2 taun, Masih bujang & single. . . Berketinggian kurang lebih 165-170 cm. . .Berat dia aku tak sure sbb belum try lambung lagi, tapik rasa dlm 55-62 kg. . . .Bentuk badan mcm selalu pegi gym/bersenam . . . Wajah mmg buat aku toleh sampai nak patah tengkok, Hidung mancung & mata Sepet. . .Aku rasa mcm nak gentel-gentel je goatee dia . . .hak hak hak. . . warna kulit Kuning langsat & Bumper blakang dia nampak mcntap & mengiurkan aku. . .Satu chemistry yang buat i terharu perfume dia pakai sama mcm aku Dior Homme. . .hak hak hak

Actually, radar ke-gay-an aku turut merasakan yg dia satu kapal ngan aku. . .Sbb aku perasan dia slalu curik usha aku, & kata aku boleh jadik pramugara sbb gigi ngan rambut aku cantik . .hak hak hak (giler perasan) tapik kalu betoi pn stakat suka-suka & geli-geli je la. . . nak buat lebih-lebih tak berani. . .

ps: Oiit PM aku amek balik le surat peletakan jawatan ari tu boleh. . .  Sebab kata orang tua-tua patah tumbuh hilang berganti, aku rasa ade rasionalnye. . . . hak hak hak giler

6 comments:

  1. hahahaha...
    jgn ada kes saiful kedua di mahkamah sudah...

    ReplyDelete
  2. jangan!!!!

    NanT susah plak nak kene simpan bukti kukuh dalam jubor seminggu. . . . Hak hak hak

    ReplyDelete
  3. oit.. hang nak behenti keje buat ape? dpt offer lain ka?

    ReplyDelete
  4. haah. . . Kn minggu lepas aku g interview. . . Tempat keje aku skarang nie sama tempat ngan ex-girlfriend aku. . . hak hak hak (giler x tabah)

    ReplyDelete
  5. ooo.. kiranyer interview hari tu ko dah pass la..? giler hebat.. macho siot tukar keje macam tukar baju.. hahaha

    ReplyDelete
  6. hak hak hak. . . baju aku baju t-shirt giant yg RM5:90 je. . .So x macho bai. . .

    Rezeki gamaknye. . .lagipn roomate aku recomenkan aku kat company tu, sbb tngk aku dah mcm anak2 terbiar. . . .hak hak hak

    ReplyDelete