Friday 1 April 2011

Motip....

Hari ini petang kelihatan begitu muram sekali. . .Kicauan burung bukan lagi melodi yang mengasikkan, asap & habuk bukan lagi racun hari ini. . . . & setelah 2 tahun ia aku tinggalkan hari ini aku menyedutnya kembali meskipun syahdunya bukan lagi seperti dahulu (rokok ye..asli punye). . . .

Ya aku sangat sedih dan remuk hari ini. . . Kerana aku sudah begitu pasti yang aku dan dia memang tiada jodoh, meskipun pada dasarnya aku setuju untuk berkawan & masih berhubung dengan dia kelak. . . tapi kita tengok sahaja nanT. . .

Namun sekejap tadik aku menerima sms, & ia mampu  membuat aku tersenyum (ayat rasa macam mintak terajang. . . .hak hak hak)

orang tua ada berbidalan yang
"Patah tumbuh Hilang Berganti"

Nazry: Oiit bro... Mcm mane ngan 2nd break up. . . nak aku rompakkan ubat kat hospital nie tak utk ko..

John: Waalaikum salam...hak hak hak, okey je, tapik kalu esok aku datang hospital ko dalam keadaan separa gila jngn x rawat plak...

Nazry: Ekkk Assalamualaikum. . . Ok utk ko aku bagi full servis. . . 

John: Weeiii terharu tak kalu aku ckp how cute ur artitude. . . hak hak hak

Nazry: CUTE!!!. . .bkn Handsome ka. . .

John: x. . . handsome tu tampan mcm aku. . cute tu ugly but adorable mcm hang. . . hang kat mane nie, tak keje ke. . .

Nazry: dah abis. . .

John: Oooo.... Good-good. . 

Nazry: hahahaha mmg dasar perosak bahasa. . . ckp orang hang tngh buat ape, tngh bancuh racun tikus ka mau minum. . .hahahah

John: tak la tengah telan racun semut nie. . . baru lebih merana sbb mati skit-skit nanT. . . racun tikus trs mati. . .hak hak hak, aku tengah dengar youtube la sambil-sambil tunggu BangBros abis loading...knp?

Nazry: hahahahah memandangkan hang tngh bukak Utube tu aku nak dedicated lagu nie utk kamu. . .amek link nie. . . bukak ye. . aku suka bangat lagu nie pak... dengar skali yek....

so-so nya aku pun amek la link yang dia kasik. . . actually we all pakai i-phone ye so link-link nie ujung jarik kelingking  je. . .hak hak hak takbur giler

ekkk. . . . dalam hati terbit rasa Motif beliau send benda nie kat aku. . .  & aku dh x reply blk sbb takut lebih merapu. . . bukan x suka tapik tak berani nak cross the line org putih kata. . . .hak hak hak

ps: nazry nie aku jumpa secara tidak sengaja 2 hari lps aku break up dekat tempat aku slalu jogging/jalan/cuci mata, & secara tidak sengaja jugak aku ceritakan kat dia semua masalah aku time tu. . .sbb bg aku sedikit mudah menceritakan masalah kita pada orang yang kta tak kenal. . . hak hak hak (lepas nie kalu aku ade masalah gamaknye aku g cerita kat org jual ikan plak)

2 comments:

  1. ni yang aku katakan bungan bukan sekuntum, kumbang berekor2.. tp pepandai la ko menilai yer.. hang dah akil baligh pun.. dah boleh nilai mana yang terbaik.. hehe

    ReplyDelete
  2. hak hak hak nie le lebah yg aku kata kt ko yg mcm dah dapat tangkap tu... tapik aku aku nak buat kawan je rasenye (kawan baik)..... kalau x penat je bapak aku mandi & ajarkan aku mandi time firs time suara aku dh jadik itik serati....

    tapik tak tau la kalau telanjur plak...hak hak hak

    ReplyDelete