Wednesday 6 April 2011

Rountine. . .

Aku tahu yang kehidupan ini merupakan satu rutin. . . ia berlaku dari seawal bangun pagi hingga mahu masuk tidoq. . . do the same action repeatedly everyday. . . Bezanya skarang rutin hidup aku sedikit berubah antara waktu 10:30-11:00 PM & 08:00-10:00am, tambah-tambah lepas i officially single - mingle darik sebarang hubungan samada jantan mahupn betina. . . .

Nazri, (kawan yang aku terjumpa secara accidentally) sejak menjak nie selalu sngt bertanya khabar dan bersembang mesra ngan aku. . . tanye aku sihatkah, dah makan kah, dan kah-kah yang lain. . .every day  around same time. . .

Dah macam Rosmah Mansoor dengan Bulitin Utama time jam 08:15PM plak, sbb time tu aku perasan mesti keluar cerita pasal si Rosmah nie kat berita & kengkadang tu dah mengalahkan Najib aku tengok sibuknye. . . Rambut pun nak rendang je. . .  hak hak hak. . . 

Essentially, sejak kesunyian nie aku rase bahagia gak dia buat mcm tu. . . .Ade gak orang nak amek berat pasal makan minum aku, penat letih aku, sangap gersang aku. . . Hak hak hak



ps: Namun aku bimbangin aku akan fall in love with him because, i always hope one day i will find someone that i can share my happiness, share my sadness and also share the burden with me. . .ayakksss

8 comments:

  1. tudia...
    sentuhan rangkap jiwa dari hati...
    kalu jmpa yg br pa salahnya dak??

    ReplyDelete
  2. Weeeeeee. . . Deep frm my heart & soul. .

    Sapa???
    hang nak ka. . .

    ReplyDelete
  3. xmau ehh..
    dia amik berat kat ang..
    bukan kat aku..
    xbest cintun2 dgn org yg x care kat kita..
    rasa mcm teloq xcukup sblah ja..

    ReplyDelete
  4. hak hak hak. . . tu la pasal aku tngk dah mcm bini/GF aku plk. . . .

    nasib baik kacak + kaya. . .hak hak hak keji sial...

    ReplyDelete
  5. ko mmg keji..
    hahahaha...

    astro on demand gak ang nih ye..
    layan yg kacak je..
    sian kat dia..
    dia iklas kat ang tu...

    ReplyDelete
  6. astro umah aku bulan 11 tahun lepas dah potong. . .sbb aku bnyak tngk DVD ngan chite blue je...hak hak hak

    Dia ensem ape. . .smlam dia x call aku mcm tertunggu2 je. . . tapik nak call/sms dulu xla, ego punye pasal. . .

    aku tau dia gay sbb dia g tau, tapik aku x tau dia tau tak yang aku nie pn separa gay...sbb aku x g tau. . .ko rase???

    ReplyDelete
  7. aku rasa ketiak ang masam...
    wakakakkaka...

    alah ang rasa bleh on..on ja...
    tp kalu ko rasa susahkan ang..jgn mainkan prasaan org...
    ang tau ja la kan org mcm ni mentel ramai xstabil..
    jgn smpai ada yg sentet kan ang ja..sudah...

    mcm senior tmpt keje aku kat kL (p.l.u gak)..meninggal kene buatan org...
    takut weyhh...

    ReplyDelete
  8. hah ketiak masam hang kata... skali aku kasik tenang.....hak hak hak

    aku bukan nak main perasaan dia... niat aku iklas apa nak bekawan ngan dia.....

    yesterday he said he miss me.... aku reply kata nak MUNTAH... itu menunjukkan yg aku x mainkan perasaan dia....

    ps: susah betoi kalu tampan nie...hak hak hak

    ReplyDelete