Friday 8 April 2011

Happy Birthday. . . .

Selamat Hari jadik kepada Ex-girlfriend aku. . . .


Tahun lepas hari yang sama tarikh yg sama cuma tahun yang berbeza aku katakan yang aku ingin melamar & bertunang dengan kamu sebagai hadiah hari jadi untu kamu. . . . kamu tidak berkata apa, cuma tersenyum & aku lhat mata kamu berkaca. . . . tidak lama selepas itu kamu sah menjadi tunangan aku. . . Aku bahagia aku gembira ketika itu & aku tahu kamu juga mempunyai perasaan yang sama seperti aku. . . .

Namun lebih kurang 2 bulan yang lalu 5 feb 2011 kamu pula buat aku managis. . . buat aku menangis, tempat dimana aku & kamu mula bertemu ,tempat dimana aku melamar kamu . . . Kamu katakan ini jalan terbaik. . .tapi mungkin ya bagi kamu dan tidak bagi aku. . . 

-:Selamat hari jadi sayang:-
Segala yang terbaik untuk kamu & aku doakan kebahagiaan untuk kamu meskipun ia bukan bersama ku. . . .

ps: aku tidak boleh tidur & agak bodoh apabila menangis dimalam sunat ini. . . . but it happen naturally when i think of you. . .
i hope people not think im silly . . ..

6 comments:

  1. hmmm..sian kat ang..
    xdpt nak sambut n wish..

    bln lps smpt gak aku wat diner bday utk...
    booking table n menu..
    famili dia aku bwk skali..

    n aku dah bleh agak bila aku buat something that make me happy it will end with bad news..
    and its just happen..

    ReplyDelete
  2. aku setuju ngan hang kalu dak xkan la ronan keating nyanyi lagu "roller coaster"

    mcm mane hang blh siap bergurau mesra ngan madu hang yek. . .siap rapat ngan anak dia lagik. . . can u tell me..can u..hak hak hak

    ps: ronan keating tu kacak orangnya. . . hak hak hak

    ReplyDelete
  3. motip tetiba nama ronan keating timbul??

    nie dia punya plan..so aku have to jujur dgn smua family dia kecuali satu..hubungan kitorang..

    ReplyDelete
  4. ntah.... aku baru tngk video clip dia....hak hak hak..

    tak brape nak faham pasal plan.... famali plan...insuran plan...drawing plan.... architect plan...simple plan....??

    ReplyDelete
  5. plan dia:
    dia kenalkan aku dgn famili dia..
    aku bleh bgtau/jwb ape2 dgn jujur, xperlu tipu2..
    tp satu je aku kene tipu - ttg hubungan sbnr kami..

    ReplyDelete
  6. oooo..... cadangan awal happy ever after la nie...Hal hak hak

    ReplyDelete