Thursday 31 March 2011

Tammat. . .

Hari ini aku kuatkan Hati aku tabahkan jiwa pegi jumpa dengan ex-girlfriend aku. . . Lalu aku katakan kepadanya yang aku sudah dapat kerja baru & jalan terbaik untuk melupakan kamu. . . .Aku lihat dia menangis waktu itu. . . Mahu sahaja aku pujuk dan peluk dia mcm dulu, tapik sekarang dia bukan lagi milik aku. . . .


"Because It Way It Won't Hurt So Much, When Say Goodbye"

Esok aku akan pulangkan barang-barang dia yang masih ada dalam simpanan aku.. . . Aku masukkan satu-satu kedalam kotak, kerana setiapnya mempunyai sejarah tersendiri. . . . Yang mana barangnya aku rasa boleh mendatangkan fitnah dan meragui keterunaan aku, aku simpan dalam-dalam didasar kotak dan aku susun ia mengikut paras kelucahan. . . .

Didalam kotak itu juga aku letakkan seutas jam tangan yang dia mahukan selama ini. . . Aku anggap ia sebagai tanda kenangan dan tanda yang aku telah memaafkan dia since my whole world collapse around me because of her. . .hak hak hak

ps: aku berharap aku telah mengambil langkah yang betul , kerana aku kian terlupa bagaimana untuk ketawa. . . .

7 comments:

  1. what make me laugh??
    lepaking with colleague at pantry n eat 2gether..
    make a common conversation become 25sx talk..

    kikikiki

    ReplyDelete
  2. John, everything happen for a reason and for everybody goodness. There's no point worrying about past anymore but think about you and your future instead.

    Do what is right for you!

    ReplyDelete
  3. adoii.. sedih lak bila baca kisah hang ni.. sabar yer.. bunga bukan sekuntum, kumbang berekor2.. hehe

    ReplyDelete
  4. Patrick: thanks for the advice and opinion ... yeah i try to move on..Even, I still felt cramped and difficult to breathe. oksigen-oksigen,,, hak hak hak

    Zack: aku risau aku cari kumbang je lepas nie... mcm dah dapat tangkap..hak hak hak

    ReplyDelete
  5. Nak tumpang promot Blog hikss..senang2 singgah lerr

    ReplyDelete
  6. Shazlan : Silakan-silakan. . . .Sewa iklan disini singgit je sehari. . . .Hak hak hak ~gurau

    ReplyDelete