Saturday 26 March 2011

GeRsaNg...

Hari sabtu merupakan hari untuk aku berehat-rehat dirumah dan hanya bertemankan dan bermain dengan kawan baik aku zaikal...main sorong papan tarik papan sampai muntah keju.. tapi hari ni aku kene datang keje sebab terpaksa siapkan tander untuk projek baru... 

akibatnya.................
aku lihat tetek fatin (nama sebenar) dr department HR semakin mantap dan kenapa sehingga aku membayangkan yang kepah beliau harus melintang...........aku syak dia makan produck atika beauty...haisssh
aku termaksa makan ala-ala jejaka sopan apabila makan kaki kepit atas bangku time lunch tadik kesan daripadan mamat kelantan waiter warung ****  tu tertonggeng-tonggeng bagi kucing makan.... dah la aku paki jeans... 

ps: nanT hari isnin aku nak try Oder Hot dog Hidup kat waiter warung tu...hak hak hak mcm berani...
ps lagi satu: zaikal = nickname utk penis kesayangan aku..hak hak hak 


skarang nie aku kire gersang mcm minah nie..hapik versi jejaka tampan.. hak hak hak....
thanks utk zack sbb promote blog aku...

3 comments: