Friday 25 March 2011

Salam Perkenalan....

Assalamualikum dan Salam Satu Malaysia.....

Kalau ada jarum Yang Patah,
Jangan Disimpan Didalam Hati,

Melihat mereka menulis zack & adam membuatkan aku terpanggil untuk membuat luahan hati diruangangan maya karin ini kerana mungkin aku turut meliliki persamaan yang sama seperti dia orang.. hak hak hak

Oleh yang demikian dengan ini aku melancarkan blog kedua aku secara sulit... kerana aku rasa disini aku dapat luahkan apa yang aku rasa dan apa aku gersangkan..... Tanpa ada yang mengenali siapa aku seterusnya dapat menjaga nama baik aku serta keluarga aku... kerana bagi aku mereka adalah segalanya.....

Dan Doakan Agar aku mengupdate blog kedua ini nanT kerana blog kehidupan normal pn dah kelihatan gersang dan tidak terurus...

3 comments:

  1. aku orang pertama jd follower dan menulis komen kat blog sulit ko ni.. hak hak hak..

    all the best bro..

    ReplyDelete
  2. aku terharu... hak hak hak

    hak hak hak tu gaya gelak macho aku

    ReplyDelete
  3. aku orang ke-2
    hak hak hak..

    ReplyDelete