Monday 28 March 2011

intErviEw.........

Salam 1 Malaysia buat kalian......

Sudah Berbulan memorimu mencuri tidurku... Sudah berbulan aku merasakan jantung dan oksigen tidak sekutu apabila bertembung denganmu... Maka Doakan untuk aku kerana, mungkin esok memberi aku ruang yang baru untuk aku bernafas dan memulakan hidup baru tanpa perlu terhidu akan wangiamu....

Doakan aku sucsess untuk interview esok kerana bagi aku ia mungkin permulaan baru untuk aku membuka suatu lembaran baru....

actually sebagai langkah bistari untuk ke lembaran baru dan interview esok. Aku ,hari ini membuat grooming besar-besaran....Dan memandangkkan sudah hampir seminggu aku sabun badan dan shave menggunakan shampoo clear sehinggakan naik lurus dan beralun lembut segala bulu pubis dan bulu perut aku hari ini pergi mencari kelengkapan toiletry & kelengkapan grooming-grooming untuk kelihatan tampan dan kelihatan menawan..... hak hak hak

ps: sape ade no phone kyan douglas kasi tahu sama aku sbb ade tempat yang susah aku nak cukur nak mintak tolong sama dia...hak hak hak...
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
berat badan aku naik pun kerana kamu......... haisssssssshhhhh

4 comments:

  1. All the best, believe in yourself that you can do it :)

    ReplyDelete
  2. gud luck bro...

    ReplyDelete
  3. Adamiedamuss : hak hak hak aku sejak 1 bln 22 hari aku susah tidor, kesan sampingan putus cinta gamaknye...

    Patrick: thanks a lot, sometime in also believe that i can fly to the moon....hak hak hak

    Zack: thanks & kirim salam kat aweks hang....

    Aku dah dapat keje tu... tengah nak mengarang notice berhenti kerja....terima kasih untuk doa anda semua...

    ReplyDelete