Thursday 13 February 2014

Panggil. . . .


Dibalik sinaran matahari yang mulai mengantuk. . . Keadaan yang tadinya riuh seakan menjadi sunyi. . . Corong yang sebelum ini mendendangkan lagu dengan kata-kata selamat datang seakan terhenti, bersama rentak kami manusia yang tadinya kehulu & kehilir. . . waktu seakan berhenti & menjadi sunyi, dalam keadaan tiga pasang mata yang memerhati. . . Wajah John Melvin berubah kewarna maroon. . . lantas John Melvin berjanji, Kakinya tidak akan lagi menjejak tempat itu. . . Selamat tinggal Speedmart 99 deretan rumah kedai menuruni bukit berdekatan dengan rumah Kami. . .


John Melvin: Lain kali jgn ngada-ngada nk panggil bee. . .

Nazry: hahahahahahahahaha sorry terlupa. . .

Aiskrim conetto yang berada ditangannya kini lebih tinggi dari nilai maruah John Melvin sekarang. . . 

9 comments:

  1. huhaha kant0i2 p0wn setill seweeeettttt >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya dh baca Entry awak. . .

      Dengan ucapan selamat berBlog

      Delete
    2. huhu thanks enche John Melvin

      Delete
  2. Replies
    1. Kenapa kat hujung tu ada tanda soal 2. . .

      mcm mane nak buat

      Delete
  3. ala.. kdg2 kita ni je over sensitif fikir yg bukan2.. mana lh tahu 'bee' tu singkatan utk nama ke.. nama dr 'Farabi' ke misalnye.. org boleh fikir byk mcm..

    tp apa2 pun that's why i dont like panggilan manja ni smua.. prefer 'kau-aku' je.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm mana awak tahu nama saya "Farabi". . .

      hak hak hak

      lagikan pula saya mmg suka dibelai manja, lagikan pula saya orgnya mmg over sensitif.. .

      Betul tak Aku. . .?

      Delete
  4. Pengalaman wajib utk semua kapel merasa.. Dulu aku pon slalu tersasul mcm tu.. Lg2 sidia.. Pernah dpn wife dia bahasakan diri dia bie bila berckp dgn aku.. Aku pandang dia dgn mata luas2.. Terus dia sedar n cover dari bie ke pi.. Sib baik blh cover dgn lograt utara.. Kisahlama smua tu..

    ReplyDelete