Thursday 8 March 2012

Muda. . .

John Melvin: SPM keluar biler. . . .

PM: tak tahu. . .kenapa

John Melvin: Tadi ade orang ingat aku "intern student" . . .Nampak sangat awet mude. . .

PM: KEPALAAAAAAAA BUTOHHHH. . . . Keluar malam nie, Banyak kepah Free. . . .

John Melvin: Hujan. . .kepah banyak masuk air. . .Tp boleh je. . .

Diibaratkan oleh pengasas product kecantikan yang ada bunga-bunga matahari tu. . .yang Kejelitaan Adalah Hak Milik Setiap Insan. . .hak hak hak hak

John Melvin: Hujan x berhenti . . .Lepak umah aku je. . . KL banjir ke?


PM: Baik budak praktikel. . . .

6 comments:

  1. Replies
    1. Dia menunjukkan kegataian dia le tu...haishh adik manja nie..

      musim mengawan telah bermula....suke...

      Delete
    2. emmmmmmm ini yang ai suke ngan Abang Zai nie. . .Dia dh kenal ai luar dalam. . . .hak hak hak

      addam: saje je. . . .Entry sblm kul 9. . .hak hak hak

      Delete
  2. nampak muda ke...emmm...aku suke yang ranum-2 nie..ahaks3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya* pula sukakan yang berusia. . .

      menurut MS 544 (kalau x silap) kayu yg berusia lebih kuat & keras. . . hak hak hak hak

      * gelaran saya digunakan untuk menggantikan "Aku", kerana beliau kini sedang berbual dengan org yang lebih berusia. . .

      Even he say his ass very hurt now. . .hak hak hak larikkk

      Delete
  3. aki pon suke membahasakan diri sbg 'saya'...hikhik

    ReplyDelete