Wednesday 7 March 2012

Facebook & Liar

John Melvin: Assalamualaikum. . .Sudah tidur?

Balkish: Waalaikumsalam. . .Baru pukul sepuloh, tengah main Red Alert . . .awak dh semayang. . .Waraq bukan soalan saya. . .


John Melvin: Hak hak hak. . .Alhamdulillah belum. . . Game dulu-dulu. . .dah makan (ada kawan aku kata dia merasa getek untuk menjawap soalan ini - tp bile aku sukakan seseorang aku sayangkan seseorang atau aku seselesa akan seseorang memang soalan ini akan aku tuju meskipun ia sedikit seperti makcik-makcik(cukup panjang penjelasan tu))

Balkish: Supermodel not eat after 7. . .hahahahahaha , sudah makan dh pukul 8 tadi. . . awak dh makan ke. . .

John Melvin: Dah before 7 tadi. . .hak hak hak hak

Balkish: Perasan. . .tengah buat ape tu, sibuk sampai x sembahyang lagi. . .

John Melvin: Berfacebook. . . kenapa awak xnak wat Facebook ekk. . .

Balkish: Saya taknak jadi wanita liar. . . .hahahahhahahaa

Balkish gadis genit umur 22 tahun. . .Pada aku, apabila bercerita dengannya bersms dengannya bertemu dengannya terasa seperti berada di taman tema. . . Gembira & Gembira . . .Telatahnya sopan dan bersahaja namun mencuit hati. . . suaranya kecil seperti kanak-kanak umur 12 tahun. . . Kemana sahaja dengan berbaju kurung, menyembunyikan asset payudara & bonggol punggungnya. . . 

11 comments:

  1. owh...
    john dah kembali kepangkal jalan...
    alhamdullillah...
    muahakhakhak
    :P

    happy working dude...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga doa kamu sahabat menjadi kenyataan. . . .

      Happy working. . .

      Delete
    2. terasa juga ingin bersms dengan kamu..
      ingin merasa pengalaman menjadi balkish..

      Delete
    3. Bukan saya xnak berSMS tapi saya xde prepaid. . .Lagipun awak kemaluannya berkepala, saya seram. . .

      Hak hak hak

      Delete
    4. alaa...
      kepala dan badannya baru 7"..
      kecil saja..
      sy tahu u can handle it..

      xpe nnt sy topupkan..
      muahahaha..

      Delete
  2. tetiba terasa jeles....(ahaks3)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emmmmm betul-betul awak cemburu nie. . .

      Itu tandanya masih ada rasa sayang rasa cinta dengan saya....hak hak hak

      Delete
    2. tah la...tak suke aku dgn perasaan ini..cilakak!

      kau memang kejisssssssssssss John-Boy (ahaks3)

      Delete
    3. Perasaan itu datang tidak boleh dipaksa awak. . . hak hak hak

      Delete
  3. Silap tulis kot kat atas ..
    Takkan gadis yang takut liar macam Balkish main Red Alert kot ..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hak hak hak nanT aku siasat. . . .

      tapi chite nie base on sms mcm mane blh silap. . .Kalau tersilap tulis nama tu ade la. . .hak hak hak

      Delete