Thursday 16 February 2012

Gift. . .


Zul bertanyakan soalan aku suka makan apa, dalam perjalanan dari Bukit Antarabangsa ke kawasan makan sekitar KLCC. . .

Lantas aku menjawap "Nasi ayam, Ikan, daging, cempedak goreng dan ABC" 

"Owhhh patutlah sudah sedikit  berisi sekarang" Zul mencelah. . .

Tadi siang aku & Zul keluar berjalan-jalan. . . Kiranya agak lama juga aku & Zul tidak melakukan aktiviti bergini, paling kuatpun sekadar berbalas sms dan sekali sekala bercakap dalam telephone. . . Kerana masing-masing sibuk dengan urusan masing-masing ketika itu. . . Tapi sekarang John Melvin pun tidak bekerja & Zul pula berstatus duda. . Aku nyatakan yang aku sudah mahu kembali berkhidmat untuk masyarakat bulan 3 nie, dia ucapkan tahniah & serta merta belikan aku hadiah. . . Meskipun aku sudah ada aku katakan yang aku suke. . . Emmmm . . . . .


Tapi duluJohn Melvin dapat kerja baru Nazry susah-susah belikan John Melvin hadiah. . . Sekarang John Melvin minta hadiah tanpa perlu keluar duitpun Nazry ssusah-susah mahu kasi . . Bukan sekali tapi sudah banyak kali. . . 


Perkiraannya ketika itu jam 4:00 pagi, John Melvin terjaga dari tidurnya dan disebelahnya Nazry yang terbaring rata melihat kipas angin yang kaku tidak berputar, lengkap berbaju kemeja dan berseluar slack hitam. . . John Melvin mengangkat kakinya dan diletakkan diatara pinggang dan pinggul Nazry. . . Nazry menolak kaki John Melvin. .Nazry penat, semalaman dia berada di Hospital menguruskan perihal orang-orang sakit, Namun semalaman juga John Melvin tidur kesejukan bertemankan bantal panjang yang tidak berlubang. . ."Abang penat la bee" seraya Nazry bersuara. . . . 

John Melvin mulanya tidak mahu mengalah, diletakkan dagunya diatas dada Nazry, namun terasa bosan tidak dilayan John Melvin bangun memelahankan aircond, Kemudian John Melvin & adik kesayangannya Zaikal baring rata menghadap Kipas angin kaku tidak berputar di syiling hingga ke pagi bertemankan dengkuran Nazry yang berselang-seli. . . .

16 comments:

  1. owh..
    si kacak selalu dipuja..

    sob sob sob...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa pula yang dipuja. . . .

      Kias bahasamu terlalu tinggi untuk saya fahami

      Delete
  2. suka "bantal panjang xblubang....." mendlm ni...
    ps :kim slm kt zaikal yap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. emmmm kirim salam je ke, xnk hand shake ke. . .kan lebih mesra. . .hak hak hak

      Delete
    2. nk nk nk...tp i shake lain...lg mesra + sebati ahaaak...

      Delete
    3. Ai passrah & Ai relakan waktu tu. . .hak hak hak

      apesal comment-comment aku semua kelihatan horny. . .

      Delete
    4. sbb skrg kaum2 lelaki tgh subur time..dlm ertikata lain 'kitaran puncak subur'...ahaaak

      Delete
    5. Angkat tangan tinggi-tinggo tanda setuju. . .hak hak hak

      Delete
  3. aku sentiasa konpius...citer ape nie? Ramainya characters?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hak hak hak. . .

      Ada sesetengah characters merupakan watak-watak lama yang kini John Melvin hidup kan kembali. . .

      ps: walaubagaimana banyak sekalipun characters dalam blog ini Abang Zai tetap berada di salah satu sudut dihati John mevin. . .Tetiba hak hak hak

      Delete
    2. pandai sungguh kamu bermain kata....

      Delete
    3. aku bukan sahaja pandai bermain kata. . .Bermain-main lain pun saya pandai. . .Sungguhhh. . .

      hak hak hak

      Delete
  4. oo... zaikal eh namanye.. heheh.. hadiah tanpa kluarkan duit? mendalam tu.. rasanya saya paham apekah maksud tersirat john melvin ini.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emmmmm saya namakan dia zaikal sbb dia nakal awak. . .hak hak hak

      Delete
  5. Zaikal?? nape cam nama budak nakal jek....lau nakal, kne kurung tau~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa-biasanya dia x nakal sangat. . . . Tapi sejak dah besar nie xnak dengar cakap sangat dah. . Degil.. . . Tapi Sayang jugak lagi, belai jugak. . .hak hak hak

      Delete