Friday 23 September 2011

Pindah. . . .

Waaaa cuaca sekarang tidak menentu musimnya. . . Awan kelihatan mendung namun tidak pula ia menangis, Mentari kelihatan suran namun tidak pula ia menghilang, bulan pula kelihatan malu untuk menyapa, sembunyi disebalik awan-awan yang agak tebal. . . .Di Kuala Lumpur begitu di Johorpun turut begitu. . . . Mungkin memang begitu resam dunia. . . Tidak sentiasa gembira tidak sentiasa bahagia. . . 


Petang tadik ketika mencari anak-anak ikan untuk dimakan malam nie di Jusco Tebrau Nazry tetiba msg. . . (Ade deras-derus menyatakan yang anak ikan kat jusco tebrau nie sedap, ranggup lagi. . .hak hak hak)

Nazry: Assalamualikum. . . . Saya ada buat salah ke?

John: Walaikum salam. . . Awakkk awakk salah send msg ke?

Nazry: Jangan cuba tukar topik. . . Abang x salah mmg send kat bee. . .

John: Owhhh. . . Berbaur serius. . . Knape plak cakap mcm tu. . .

Nazry: Yela lepas je raya hari tu bee kalau abang msg pn kengkadang balas kengkadang x. . . Kalau call pn baru tanye kabar 5 minit dh kata mengantuk, ade keje. . . Kenapa. . .

John: Ohhhh awak msg ape tadik ye same text missing la. . . hak hak hak

Nazry: Haisssshhh. . . .

10 minit lepas tu aku mesej Nazry aku balik. . .ehhh silap aku ulang yang betul punye 10 minit lepas tu aku mesej Nazry balik. . . Yela org tua kalau merajuk walaupun gojes nampak huduh rupanya. . . 

John: sorry aku ade masalah sikit. . . .Hang dah makan?

John: owhhh awak dh tidur rupanya sebab x reply msg aku. . . . Good Night. .Tidur enak-enak ya. . . 

Nazry: banyak la dah tido. . . . abang ade buat salah ke. . .

John: Hak hak hak xde la. . . kn dh cakap tadik aku sibuk sikit lepas raya nie.. . lagipun hang kan sekarang sibuk dengan maria. . .

Nazry: Maria mane plak nie. . .

John: saje je cakap. . . Kalau aku pindah rumah hang blh., . . 

Nazry: Small tapak tangan nyiru abang tadahkan. . .Mintak tadah lain pun dah lama dah pasrah. . . ha ha ha

John: hak hak hak ,aku nak g makan nie, baru je abis meeting. . . bye. . .

Nazry: :((

Nazry: Malam nie jom makan luar. . . Abang nak belanja Ishak buat pre-wedding dia

John: Owhh aku kat JB la. . .

Nazry: Laaa knape x tahu nie. . . .

John: No komen la. . . . msg lain nanT. . .

PS: sejak mengamalkan ubat tidor aku kini boleh tidur lenanya seperti beruang kutup nyenyaknya seperti hemster. . . . & sekiranya ketika aku tidur itu,aku diblowjob aku mungkin tidak sedar namun aku masih dapat membayangkan kenikmatannya. . . hak hak hak
PS: aku merasakan yg aku semakin gatal dalam berkata-kata. . . 
PS: Astagfirullahal'azim


8 comments:

  1. Mungkin nazry perlu ke JB pulak selepas ini .. dari satu perhentian bas ke perhentian bas yang lain .. mencari sang pemuda yang kelihatan rawan tetapi menawan ..dingin sungguh kamu kasihan sungguh dia ..hak hak hak

    psst : emm aku sendiri pernah merasai diblowjob ketika dalam alam beradu .. mungkin tidak sedar tapi nikmat berkadar2 ..hak hak hak .. aku pon dah gatai nie .. sialll jerr

    ReplyDelete
  2. Kenapa dia harus ke JB. . .Sedangkan aku & dia mungkin akaun berkongsi rumah nanT, mungkin juga berkongsi katil & selimut. . .Emmmmmm tp itu masih belum pasti. . .Tunggu sehingga Ishak berumah Tangga. . .

    Pssst: Emmmm teransang aku membayangkannya. . . .hak hak hak

    ReplyDelete
  3. Owh ..kalau begitu semoga berbahagia dan beranak pinak sperma-sperma kamu dan dia .. it looks like dat im gonna be the 1st person to say 'congrats' ..huhuhu !

    ReplyDelete
  4. Patrick: Tapik saya sudah ke klinik untuk mengambil ubat gatal. . . . Doctor lata penyakit ini sukar diubati kerana ia hanyalah sintom-sintom untuk jejaka tampan. . . .hak hak hak. . . Sukar bukan??. . .

    ReplyDelete
  5. Nu'man: Tapik kamu tetap yang teratas. . . . Jgn la berburuk sangka dengan aku. . . .hak hak hak

    ReplyDelete
  6. LOL! buleh congratz awal x? Selamat berbahgia John :D

    ReplyDelete
  7. Naga Sepi: hak hak hak buat ape wish awal-awal bukan aku pn yg berumah tangga. . . . Ishak yang berumah tangga. . .

    ReplyDelete