Wednesday 3 August 2011

Baju Raya. . .

AMARAN - Ini merupakan entri 1 Ramdhan. . . Tetapi dek kerna sedikit kesilapan technical dan kekangan waktu yang mencemburui, entry baru terpublish. . . Maafkan kiranya ia sebuah cerita basi yang tidak ingin lagi kalian ketahui plot ceritanya. . .

---------------------------------------------------------------------------------------------

Salam satu tiga Ramadhan semua. . 

Solat jemaah selepas bersahur bersama keluarga bahagia mmg suatu yang sangat harmoni. . . Pagi tadi, aku ngan dady menapak ke surau untuk berjemaah bersama masyarakat kampung. . . Diperjalanan pulangnya, bertemankan kicauan burung yang mendamaikan bersama derisan pohon-pohon dipukul sang bayu dady membukak satu topik.. .Topik yang membuatkan aku terasa cekik untuk dibincangkan. . .

So kita tutup issue kawen yg mencekik itu kita bukak issue cerita gey. . .hak hak hak sebab ini kan blog separuh gey yang dibaca oleh orang-orang gey. .  .Korang mane minat cerita pasal karipap-karipan  nie kan. . .Astagfirullahanazim. . . .(sorry aku sekadar bergurau disini)


Lepas je aku habis bersms dengan si jimmy aku karang satu ucapan puasa untuk dihantarkan kepada semua. .  sebab orang kata sebelum mula puasa kacak kalau kita bermaafan. . .Dalam mencari keberkatan Ilahi katanya. . 

---------------------------------------------------------------------------------------------

John: Aku pohon ampun dan maaf sekiranya ade melakukan kesalahan disepanjang perkenalan kita. . .  Selamat berpuasa & selamat menyambut ketibaan Ramadhan. . . Raya nanT jgn lupe datang rumah. . .hak hak hak (send to many jam 1912)

Zul: Selamat berpuasa juga kepada John yang dirindui. .  . Raya nanT I datang rumah. . . Miss You

En. QS : Selamat berpuasa, jgn lupe balik office. . .ha ha ha

Datuk: Lama saya tak dapat msg wish puasa. . .Terima kasih Dan selamat berpuasa juga untuk John. . .Nanti datanglah rumah kita berbuka bersama. . . 

PM: same gak. . .Tadik mak aku ade tanye, puasa tahun nie hang lepak sini ke berbuka. . . Mak aku kata kalau hang ade meriah sikit. . . 

John: Hak hak hak seperti biasa aku akan lepak umah hang buka nanT. . . Kirim salam kat mak ngan bapak hang. . . 

PM: okeh. . . Kirim salam ngan mak hang skali. . .suruh mak hang tapaukan aku gulai tauchu ikan temakang dia yang sedap tu. . .

John: tengoklah. . .Aku nak g smayang maghrib nie, kat kampung kene jadi waraq. . . 

PM: hahahaha OK. . . 

Saiful: As the fajar azan begins, And the 1st holy fast begins, May Allah bless you with happiness and grace your home with warmth and peace.

Ex-tunang : 

// + * . +      .
¡””¡ _.-’-._ +  (+
¡””¡ (”””””‘) + + *   . . . . selamat berpuasa. . .


Semua watak dalam blog nie dah reply msg aku. . . cumanya si Nazry tak reply-reply. . . Ini boleh mendatangkan marah. . .hak hak hak

---------------------------------------------------------------------------------------------

Suddenly  at 22:15 . . .

Nazry: Sorry tadik abang kat O.U cari baju raya. . . . . Selamat berpuasa. . .

John: OK. . .Selamat berpuasa. . .Ni kompom-kompom tak terawih nie. . .

Suddenly sekali lagi aku terima satu MMS bergambar (dah nama pun MMS kompom-kompon le bergambar. . .ayak) yang mane tertera sepasang baju melayu warna coklat keemasan. . .

John: cantik baju raya. . . Tapik esok jgn lupe puasa plak. . .

Nazry: Yang tu bee punye. . .Abang beli sama colour ngan abang punye. . . 

John: Buat ape beli. . . Aku dah ade baju raya dah tahun nie mak dah belikan. . .hak hak hak 

Nazry: emmm orang belikan pun kene marah, bukan mintak bayar balik pn. . .Lagipun tadi ade discount kalau beli 2 pasang. . tu yang belikan sekali, kalau x org pn tak hingin nak belikan kat bee. . .Adaaa faham. . .

John: Hak hak hak sejak 2 menjak nie hang sensitive la. .  terima kasih, nanT aku datang amek baju raya yang cantik dan berkualiti tinggi itu. . . Terima kasih ekk. . .serius nie. . .

Nazry: Mcm tu la bersyukur. . . Nanti datang amek baju kita buka puasa sama-sama terus. . .Abang masak. . .

John: buka sama-sama setuju, tapi kalau hang masak x setuju sbb tak sedap sangat. . .hak hak hak nanT ape-ape  aku rojer tngh chat ngan kawan nie. . . 

Nazry: chat ngan sape. . .YM ngan FB offline je. . .

John: emmm sibuk nak tahu. . .  Selamat Berpuasa & Jangan lupe sahur esok pagi ye Doctor. . .  Kirim salam kat Jimmy. . .hak hak hak

Nazry: x abis-abis pasal jimmy. . . Bee chat ngan dia ke. . .

John: xde la.. .  

Nazry: Good-good, baru rasa lena nak tidor. . . Selamat berpuasa. . .

---------------------------------------------------------------------------------------------

5 comments:

  1. apepon, samat berpuasa gak John...mohon maaf la ek kiranya tersilap kata seblom nih...jgn lupa order kek lapis ngan daus tau...suh la Dr Nazry bayarkan tuk John :P hak hak...4 bijik kan? hahahahah.....thankx in advance :P

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya aidilfitri John *tetiba ...hak hak hak

    nanti kalau bee john (gediks) tak mau baju yg abg nazri (gediks lagi) bagi tue ... bagi jer kat kekanda numan nie okeh ... hak hak hak ..

    ReplyDelete
  3. Naga: tetiba hang buat iklan kek laps kat sini ekk naga. . . .

    Nu'man: Selamat hari raya aidilfitri. . . .Owwwh tapik tu baju melayu la.. .kakanda kan seorang gadis. . .

    Patrick: terima kasih.. . . .

    ReplyDelete
  4. nnt i belikan kekanda baju kurung btudung siti yg bkualiti tinggi..diulang bkualiti tinggi..ahak

    untung body dpt bj kurung,ops bj melayu..sama kaler dgn ak ...(nk jugak sm dgn Nazry hihi)
    ry nnt dpt lemang nazry pula dimkn bsm rendang :)

    slmt bbka joHn..

    ReplyDelete