Thursday 23 June 2011

Sleep. . . .

Nie cerita hari Sabtu lepas. . . Tapik baru nak post sbb aku insan yg busy + baru balik dari Penang lagik. . . .

Dalam keadaan teraba-raba aku mencari mana datangnya lagu Price Tag yang sayup-sayup kedengaran. . .Aku rapatkan skrin Telephone sejarak 5cm (Masalah org rabun bangun pagi) untuk melihat gerangan siapa yang membuat panggilan & tertera nama PM. . .. . . 


PM: Hello. . . .Oit kat mane?

John: Kat rumah la, ketuk jela pintu xyah nak call-call. . . .Gedik betoi. . 

PM: Aku kat umah mak aku la. . .Nak g umah ex-girlfriend hang tunang x. . . Kalau pegi aku nak ikut. . .

John: tak kot. . . . Jom tengok wayang petang nie. . .

PM: Kalau hang x g aku pun malas ar mcm tu. . .Nak tengok chite ape ajak ar Ishak ngan abg Nazry hang yang merajuk tu skali. . .ha ha ha

John: ha ha ha Lagipun malam nie ko nak belanja aku seafood kan. . . . . .Hak hak hak

John: Ntah. . . .G jela tengok chite ape yg ade. . .NanT aku call Dia. . .K la aku nak sambung tido nie. . . 

PM: ha ha ha orait. . .dah pukul sembilan stengah dah nie . . . . Tngk wayang pukul brape & tengah hari nie datang umah aku kita makan sini pastu gerak tengok wayang. . .Set. . 

John: Orait set. . . .

Aku letak telipon dan sambung peluk En. QS kat sebelah, Sedap gak peluk bantal hidup nie. . . (hak hak hak aku tipu). . . .

ps: En. QS tidor umah aku malam tadik sbb kita org sampi Kuala Lumpur kota penuh cabaran nie jam 2:40 am lepas antar Datuk balik umah dia. . .

Bersambung. . . . . .

10 comments:

  1. bz ngat aih ang laa ney incik john..huhu

    p/s: pak cik adam dah kembali..hehe...leh r ang lepaskan rindu dendam kat dye

    ReplyDelete
  2. Budak Mal: Mane hang tau pak cik adam dah kembali... Bukan dia dah lemas salam bendang ka... hak hak hak

    ReplyDelete
  3. haha..ang xbaik noo..dye terbabas je kat tepi bendang xmasuk ag pon dalam bendang tu..

    p/s: mana ang pi seminggu ney beb??

    ReplyDelete
  4. hak hak hak keje cari nafkah.... esok cuti kan... xkeluar cari makan ka

    ReplyDelete
  5. nafkah untuk ang sowg ka?? haha..huloq skit kat aq skit..wakaka..

    aah esok cuti..keluar cari makan? ang ingat aku bapak ayam ka, nak keluar carik anak-anak aku makan...wakaka...

    aku xde member sgt kt sini, jarang keluaq jalan2..kalo ada pun ngn member kelas je..huhu

    ReplyDelete
  6. Ooo. . . .Aku semalam baru g alor setar...

    ReplyDelete
  7. Wah ..John dah kembali la ..
    Welcome back yea (lama nya cuti)
    Rindu giler kot beb ..hak hak (air mata keriangan)


    -penat la , tido dulu
    night John , night qeMaL
    both of u have sweet dream .

    ReplyDelete
  8. sila lah angpa berdua tidoq dulu..esok nak keje..
    aku esok cuti..huhu.. :P

    nyte both of u

    ReplyDelete
  9. dek mal..
    jom kluar jejalan dgn pakcik...
    lepak dpn istana..
    xpon mini ict..

    ReplyDelete
  10. aik.. melekat jugak En QS tu kat hang yer.. hang ada guna pelaris ka..? keh keh keh

    ReplyDelete