Tuesday 31 May 2011

Koyak. . . .


Love is not a decision, It is a feeling.
If we could decide, who we want to love,
Then it would be much simpler, but it less magical

adakah aku akan nampak keji aku dimata kalian, jika aku katakan yang buat masa ini aku sudah jatuh cinta sama Nazry... 


 & adakah akan bertambah nampak kejinya aku andaikata aku katakan yang condom dulu sudah koyak. . . .

ps: aku tidak kata yang ia benar-benar sudah koyak, aku hanya katakan Andaikata . . . Ulang suara Andaikata

18 comments:

  1. hihikk..nampaknya john da kene sengat ngn jerat percintaan..klu ko rasa nazry leh wat ko happy..leh jd kawan ko senang n susah...xde salah gak bro..kita sendiri yg lalui kehidupan ni..

    ps : kotiobian tadau keamatan kpd semua pembaca yg menyambut pesta keamatan..huhu...(bahasa dusun ni wehh)

    ReplyDelete
  2. John, remember this. Loves happen when you stop judging people and accept who they are. Ask yourself whether you love him or not :)

    ReplyDelete
  3. john: hmmmm....

    ijoy: betul betul betul...

    pr.P: takziah kpd ko ats ape yg tjadi..

    p/s: smbil dgr lagu kita serupaaaaaaa....

    ReplyDelete
  4. ijoy: Selamat hari gawai jugak untuk kamuk sik...

    ps: ko ade BF or partner skarang nie...

    patrick: hak hak hak yeke till not im actually kompius... maybe it just because im lonely now, or maybe im really like him...

    adam aka mikail aka hafiz: ape yang Hmmm nye ?(ko diam adam)

    ReplyDelete
  5. terasa cam nak wat blog je bila baca blog john ngn adam..neway napa blog jenis cerita lagi best daripada blog yg ada pic ngn vid ek??

    ReplyDelete
  6. ada beza antara nafsu, suka, cinta, sayang dan kasih.. selami maksud setiap istilah tu.. aku doakan hang bahagia..

    ReplyDelete
  7. john: muahahahahahaha...(sambil masukkan lolipop perisa mocha ke mulot...)

    zack: pandai yu bermadah2...ai jatuh ati tau...hak hak hak...

    budak: welcome to our blog...

    ReplyDelete
  8. adamiedamuss - jatuh hati tu masuk kategori nafsu ke, atau suka..? takpun cinta or sayang or kasih.. hehe

    ReplyDelete
  9. john: nafsu adalah skit2..dah sebulan aku bersendirian..huhuhu
    suka ada byk..sbb aku mudah cair dgn madah berhelah nih..kui kui kui
    cinta maybe..sbb aku dlm mode mencari cinta yg hilang..
    sayang..wajib ada..xde syg xde la aku dok melangut kat blog ko slalu.. har har har...
    kasih..akan aku semai kasih dihati jika benih kasih yg diberi dengan tulus keiklasan...

    bleh jwpn mcm tu john?? hak hak hak

    ReplyDelete
  10. John sgt KEJIII....hahhahahah =p

    ReplyDelete
  11. adam: tu hang tujukan kat aku ke kat zack... hak hak hak

    zack: itu yang aku fikir2kan....
    ps: aku bertanya kepada ko secara serius... andaikata aku & nazry (berlaku sesuatu yg tidak baik...hak hak hak) apa pandangan ko sbgai seorang kawan.... just answer dgn hati yg paling tulus & murni..

    ReplyDelete
  12. budak: alamak tetinggal plak nak cakap terima kasih... ape2 pun aku terharu.... budak nie umur berape ye, kalau abg john nak jadikan anak ikan boleh...hak hak hak

    ReplyDelete
  13. eh silap...
    komen tu utk zack...
    jgn mare john..
    nnt cpt tua....
    nazry lari mai kat aku br ang tau..
    hak hak hak...

    ReplyDelete
  14. Adamiedamuss - hang mmg pandai bermadah.. lain maksud nafsu, suka, cinta, sayang & kasih tu.. hehe.. pengalaman hidup je yg dpt bezakan semua tu.. (mcm la aku dah tua..)

    John - sejujurnya.. sbg kawan, kalo boleh elakkan, baik elakkan la.. tak payah la aku bersyarah psl halal haram sbb semua dh besar panjang.. walaupun naluri kita mcm ni tak semestinya kita kene ikutkan jer.. hidup mesti ada sempadan dan batasan.. pepandai la hang menilai... (leh masuk imam muda tak ..?? hehe)

    ReplyDelete
  15. john: kalo mind kita dah set yg member kita tu just member, kalo dye usha kita cam ne pon mesti kita leyh elak nye...mind set ko thdp nazry apa agaknye ek?? hehe

    ReplyDelete
  16. adam: ai tahu u tersasul sebab very very rindu ngan ai kan... hak hak hak

    zack: thanks atas advice hang & entry baru hang sedikit sebanyak membantu aku. . . .sesungguhnya aku sngt terharu. . . Hang blh masuk imam muda tapik aku rasa hang kalah. . .

    mal: persoalan hang boleh diketengahkan dalam sidang parlimen. . .actually aku pn dah kompius ape midset aku kat si Nazry nie...

    ReplyDelete
  17. lah john senang je..ko anggap jek dye teman geli2...susah senang sama2...bab feeling2 aku xtau nak kata r..aku pon belom matang ag..haha

    ReplyDelete