Monday 18 April 2011

Supplement. . . . .

Assalamualaikum & salam Satu Malaysia. . . . .



(Aku syak mcm nie la rupa paras blueberry)

Semalam Siang Nazry ajak tngk wayang. . . Aku kata aku tak sihat. . . dia tanya kenapa tak sihat. . . aku cakap yang speak aku patah & contact lenses aku expired so kepala otak aku pening pakai speak lama . . . .Dia tanya kenapa. . . aku cakap aku jatuh. . . . Dia tanye kat mane ngan kenapa. . . . Aku letih nak jawap aku kata yg aku pitam kemarin. . . Dia terus call & we all sembang macam-macam.. . . . Dia tanya power aku brape, biar dia g belikan contact lenses.  . . aku cakap x payah. . .

Malam tadik Nazry datang rumah aku, ajak g makan, PM ngan Ishak ikut sekali sebab dua ekor lipan tu takde lesen. . . .On the way g makan PM sesedap rasa kutuk aku pasal kes kat hospital, mesra bukan main mcm dah kenal lama ngan si Nazry. .. chite time aku luka bukak tong sardin 2 taun dulu pn dia story jugak. . .Aku niat balik rumah nanT time tu aku nak bakar PS3 dia, tapik nasib baik dia payung makan malam tu. . . .

Lepas semua kenyang, lepas ishak sendawa bau sambal belacan dalam kete, lepas semua sampai umah. . . PM ngan Ishak masuk dulu. . . Time tu aku dpt satu bunjut ubat dari si Nazry. . .Dia kata nie supplement utk mata, ade beta corotene, ade Vitamin E, ade Vitamin C & ade inner-shine blueberry. . . . Aku cakap kat dia aku tak suke makan ubat. . . Dia kata nie bukan ubat nie vitamin. . .Aku amek je walaupun aku tak tau biler aku nak makan. . . 

Nazry balik aku masuk rumah. . . Ishak perasan aku punye bunjut ubat. . .Dia tanye ape tu, Aku kata vitamin mata, dia kata oooo & kata si Nazry tu baik ngan handsome (sambil buat muka gersang). . .tapik ishak bukan gay, dia lelaki tulen. .  .

Pagi tadik as usual kurang lebih 08:30 am Nazry tanye aku makan tak supplement yang dia kasik. . .Aku tipu aku kata aku dah makan. . . walhal pagi tadik PM yang teguk inner-shine tu sbb dia kata nak kalau nak ngorat maya karin mata kene mcm maya karin. . . . Aku cakap kalau nak ngorat maya karin kene jadik chekgu dulu. . . .

ps: Perangai si Nazry nie makin hari makin pelik & sape nak supplement mek aku jual separuh harga. . . .hak hak hak

11 comments:

  1. wahhh..best nyer...
    nak no.hp doc.N..
    aku suka digula2kan...
    ang amik doc ijoy..
    bleh?? muahahahaha

    ReplyDelete
  2. hak hak hak. . . .tak boleh. . . ijoy tak tentu doc ke tak lagi. . .ntah2 dresa. . .hak hak hak gurau je ijoy jngn marah. . .

    ReplyDelete
  3. dia leh jual supplement separuh harga? menarik ni.. aku ada gak mkn supplement skit2.. tp tak leh nak mkn selalu sbb mahal sgt.. kalo ada lubang leh dpt murah bgs gak..

    ReplyDelete
  4. zack: hak hak hak untuk hang bukan half price aku kasik free je... but as the returnnnnnnnnnnnn???

    ReplyDelete
  5. huhu...mmg la aku bkn doc..bkn dresa gak..cleaner jer..bhgn lap2 tingkap kat wad...

    ReplyDelete
  6. Ijoy: alalalalal merajuk konon. . . . kira kita same ar nie. . . aku pun terror gak bab lap-melap sental menyental nie. . . . hang jadik cleaner kat hospital mane satu. . . aku nk datang bawak bekal sanwich telur utk hang. . . .hak hak hak

    ReplyDelete
  7. hehe...serius..aku bkn doc la..ermm john..sandiwh ko sedap x?ekekee.

    p/s:ishak tu ensem x?aku suka yg st8 ni..sbb aku pon st8..kire sepadan la kot...hehhe

    ReplyDelete
  8. Ijoy: kompomla sedap ia diintikan sosej segar. . .Hak hak hak

    ps : Ishak tu jejaka hetrosexsual, sudah bertunang & akan melansungkan perkahwinan pada bulan 9 nie, (kalu x silap aku, & kalu x putus mcm aku). . .seorang yg pd aku tidak tampan tetapi ada manisnya & terserlah ke jantanannya. . .

    ps lagik : aku x cukup st8 ke untuk ko ijoy oii. . .

    ps lagik-lagik: kalu bkn doc hang keje ape. . . kasik mai tau ka cheq, adam pun cheq sure nak tau. . .hak hak hak (lgpun dia tngh carik calon terbaik utk dibawa kepada Abg B dia, utk interview)

    ReplyDelete
  9. sosej segar?letak mayonis sket k...baru ade selera..
    p/s 1:hikhik...teros bergelora semangat aku dengo kejantanan die...
    p/s 2:ko st8 mcm pembaris ke ade bengkok2?
    p/s 3:hihkk..xseh la demo nk tau kawe kerjo gapo..(tetibe kecek kelate...sbb baru blk dari sane)hehehe

    ReplyDelete
  10. oit.. john.. dpt supplement free lagi bagus.. xde apa yg aku nak jadikan ganjaran, hanya doa ikhlas dr seorg teman utnuk ko semoga sentiasa berbahagia dunia akhirat (hambek ko sedass....)

    ReplyDelete
  11. zack: Nasib baik aku baru abis semayang zohor. jemaah lagik. . .hak hak hak (doa dari seorang teman adalah ganjaran yang tidak tenilai harganya). . . . Ape supplement yg ko mkn. . . .

    Ijoy: kalau nak letak mayonis kene bayar lebih skit.... hak hak hak
    wakpo mu tok se whoyak. . . . berak nanang mung...

    ReplyDelete