Friday 22 April 2011

Rindu. . . .

Assalamualaikum & Salam sejahtera semua. . . . How ur day. . . Dihari Jumaat yang berokah nie perjalanan hidup aku tak berapa nak seronak. . . :( Because my heart can't beat at the correct frequency. . .



Being friend with gay friend like cigarette. . .Once you try it. . it's hard for you to let it go. . . 

Lepas kes aku remove tag video si Nazri tempoh-tempoh hari. . . Dia mcm merajuk dengan aku. . . Dah 3 hari aku tidak dengar suaranya, ketawanya & gurauannya. . . Dah 3 hari jugaklah aku tidak menerima sms darinya. . . & YM nya dalam mode invisible   .Seriously i miss my friend Nazry sooooo damm much & it burn me inside. . .

Kerana dia kawan yang sentiasa menjadi pendengar yang baik ketika aku bercerita tentang kesedihan. . . .Kerana dia kawan yang sentiasa memberi nasihat & harapan untuk aku ketika aku dalam kesusahan. . . Lawaknya mampu membuat aku ketawa, Ceritanya mampu membuat aku tersenyum gembira. . . . & Kerana dia juga kawan yang sanggup bersusah untuk aku. . . .

Should i call/msg him. . . & mcm mane kalau dia betol-betol merajuk dengan aku. . . Because  I dont know how to handle guy. . . 

ps: Haiiyo Narzy, You Look very jantan . . . But why ur heart very sensetive. . . Pakai Sensodyne ka. . .

17 comments:

  1. make a step forward..
    xsalah kan..??
    kalau betul ko anggap dia kwn...
    knp mesti dia mulakan semuanya dulu??
    abis ape tugas ko sbg kwn dia plak??

    p/s: maybe dia bz oncall..call/msg dia..tny dah diner blom?? a simple question can make ur/his day shining...

    ReplyDelete
  2. Adam: sebelum aku g surau aku msg dia(ikut ckp hang). . .Skarang aku dah balik surau dia tak reply pn msg aku. . . What happen. . . Call??

    ReplyDelete
  3. hmm...dia ada date dgn boy lain kut?? hehehe...

    p/s:esk lusa dia balas la tu...bz kut oncall..kan ujung minggu nih...ramai patient..ramai gak doc yg cuti..sabar la..

    ReplyDelete
  4. Adam: Aku tak kisah dia g date ngan boy lain. . . Tapik aku tau dia tak on call hari nie. . . haisssssss pa-alif.nun-ta-alif-ta betoi la, aku fikir bukan2. . . .

    ReplyDelete
  5. hahaha..
    hebat, semua ang tau pasai dia..
    check fb dia..kut2 dia ada post dia p memana ke..
    xpon ang sms ayat2 daring skit (ayat2 gersang)..bahasakan diri ang syg dlm sms tu..gerenti on spot dia reply sms (taktik nak kantoikan diri..jgn ikut) hahahaha...

    p/s: john, ape link blog ang satu lagi?? komen kat blog aku..kalu komen kat sini xbertapis..oh..id fb ang skali..tq..

    ReplyDelete
  6. adam:knape plak komen kat sini tak bertapis. . . Kalu aku kasi link blog aku lagi satu hang kenai la sape aku, hang kenai la sape xgf aku, hang kenai la sape mak aku, hang kenai la sape PM & Ishak. . . link FB pn x blh kasik sbb nanT hang kanai semua tu ngan Nazri. . .

    huhuhuhuh dia dah reply dah msg aku. . . dia tak sihat. . .lega dia tak curang. . .hak hak hak KEJI

    ReplyDelete
  7. ermmm...kekadang laki mmg mcm tu...nk kan perhatian gak...mukin die saja nk uji ko ke...huhu

    ps..aku nk gak link blog ngn fb ang..hahaha..

    ReplyDelete
  8. Ijoy: tak boleh. . .knape hang ckp mcm tu ijoy. . Base on experience ka

    ReplyDelete
  9. opkos la...hehe...ermm...x semua org sama...dan x semua org leh pikir mcm ape yg kite pikir...kalo ko syg kat die tp ko x nak anggap die lbh2..buat n jadikan la dia kwn terbaik ko..

    ReplyDelete
  10. kan ijoy kan??
    kita nie dah byk experience..tau smua pasai lelaki..sbb kita pon lelaki..muahahaha..

    okay la tu...sib baik dia reply..kalu dak xtau la mcm ner kwn aku sorg nie meroyan mlm nie..hehhehe..

    p/s:john, aku rasa aku dah jmpa blog ang 1 lg n fb ang. ang boh nama sebenar ang kan?? bermula dgn huruf H.. tul dak??

    ReplyDelete
  11. Ijoy & adam : Thanks atas nasihat korang, & sorry sbb baru reply. . .aku tidor umah Nazri mlm tadik but dont worry ur friend nie still virgin. . hak hak hak. . .Yah dia demam + batuk (sbb cuaca katanye). . . .

    adam: Bukan blog aku bukan start ngn huruf H. . . & please dont try 2 find my other blog. . . We friend here.. . .Hak hak hak. .

    ps: ape addres yg hang jumpe tu. . .kasik tau

    ReplyDelete
  12. john: aku dah agak dah ang p umah dia..hehehe..sbb ang xreply komen wlpn dah lps kul 12am...

    mcm mana my nazry?? he's okay??(risau+perasan)wakakakaka...

    so story la ape ang buat kat dia smlm?? mesti lg syg dia kat ang lps nih..

    p/s: segan la..nnt ang kantoi..komen kat blog ang kan xbertapis mcm blog aku..

    ReplyDelete
  13. wahh..bestnye dpt tido sama2..ade pelok2 x?hahaha...ermm tp aku yakin membe aku sorang ni...tido je kan..x wat ape2..ahaks...

    ReplyDelete
  14. adam: kalau mcm tu hang antar email la. . .aku check ikur email curius nak tau nie. . .john.pelik@gmail.com

    ps: susah kwn ngan org pertananan nie. . .

    ijoy: xde ape jadik pun. . . . Hidup mcm sedia kala. . Kata kawan. . .hak hak hak

    ReplyDelete
  15. aku termiss hot story kat sini ka..?? lambat bukak blog.. hehe

    ReplyDelete
  16. adam: Ntah la aku pun tak sure ape binatang nye tu. . . hak hak hak

    zack: Mane ade chite HOt ma. . . Luahan hati biasa je. . .

    ReplyDelete