Tuesday 26 April 2011

Perasan. . . . .

Holla. . . .

kerana disini tempat aku meluahkan apa yang aku rasa. . .Apa yang aku simpan didalam hati. . .& ape yang aku perasan. . .

Mulanya aku ingat hanya aku yang perasan. . .Tetapi biler aku bertanyakan PM, sambil ketawa dia pun kata dia perasan dan mendoakan kebahagiaan aku kelak & sekarang Linda ngan Kak Yam (marketing dept punye penyeri - umur dah 42 tapik mcm anak dara ) pn dah perasan. . .

Dia orang semua perasan yang Saiful suka pandang-pandang aku & akan ke Toilet biler aku ke toilet. . .Tapik, sebenarnya aku tak kisah, tapik lagi sekali aku taknak orang lain pandang serong kat aku & berita ini sampai kepada wartawan pejabat Adi. . .& aku takut berlaku aksi glory hole plak kat jamban office tu nanT. . .hak hak hak. . . .

::Susah jugak kalau kacak mcm Flynn Rider nie:: ::Jantan Betina minat::
::Susah jugak minat jantan betina nie:: ::Dua-dua nak::
hak hak hak

ps: Nasib baik hang menepati pawaian testical aku saiful oii. . . 

9 comments:

  1. Hohohoho...
    Boyan tetap boyan...
    wakakakakaka...


    p/s:pesal susah sgt nak post komen kat blog ang nih?? post komen pon kene pakai pasword..leceh la..

    ReplyDelete
  2. adam: Boyan tu ape. . . .

    ps: ntah la, rasenye takyah bubuh pswrd. . .

    ReplyDelete
  3. ang tny zack...nie ayt mat rempit slalu guna... muahahahahaha...

    ReplyDelete
  4. adam: zack tu mat rempit ke. . .Aku carik kat google keluar chite basal kaum/bangsa boyan. . .itu ka. . . .

    ReplyDelete
  5. wa bukan mat rempit ler.. wa naik motor kapcai cabuk jer.. hehe

    ntah.. ape menatang boyan tu? aku pun tak pernah dgr..

    ReplyDelete
  6. zack: xpe janji ade motor. . . .

    adam: so adam apakah maksud BOYAN & soalan kedua saya siapakah FAFAU. . .hak hak hak

    ReplyDelete
  7. aik...kat sini pon ang tny pasal fafau..??

    ReplyDelete
  8. adam: hak hak hak aku tanye sampi hang chite

    ReplyDelete
  9. bohsia -> betina
    bohjan -> jantan
    boyan -> jantan+betina

    fafau -> coming soon on ur cinema..muahahahahaha

    ReplyDelete