Monday 25 April 2011

Bermalam II. . . . .

Sallam. . . .

Like Forest Gump said: life was like a bar of chocolates,You never know what you gonna get. You have to do the best with what God gave you. . . . (Introduction takde kene mengene ngan cherita)


Lepas habis tngk chite Shelter tu aku tidur sebelah Nazry. . . . Seriusly he look very cute when he's sleep (giler keji tengok orang tidor, dah la lelaki plak tu). . . .Suddenly. . .  
So itu je sambungan untuk cerita semalam. . .the rest let me keep as my secret. . .hak hak hak ayat nak suspen je walhal xde bende ape pun jadik. . . percaya la wahai teman. .  .

percayalah. . . . 

Yaaa tolonglah percaya . . Aku serius xde ape jadik. . .Aku masih virgin lagi nie. . . 

ps: sambil mencari dimana hilangnya boxer aku. . .hak hak hak

10 comments:

  1. mak aii..sekali baca 2 2 post teros ketawa guling2...ye la john..xde ape2 terjadi ek..(sambill ketawa sinis)..:)

    ReplyDelete
  2. adam: alamak pengsan plak, nak kene bagi bantuan Mulut ke MUlut x nie (CPR)

    ijoy: Kenape plak ko ketawa sinis. . . .Serius takde ape yg jadik-serius. . . .Betoi ke penggunaan CPR aku. .. . hak hak hak

    ReplyDelete
  3. uhukkk..uhukkkk...
    hmmmmm...emmmm...hmmm....(enjoy)
    pandai ang france kiss..
    (tetiba ada objek berdiri)

    ReplyDelete
  4. huhu..pndai ang wat magic kan adam..objek berdiri?..john..ang tau wat x?ajar aku...

    ReplyDelete
  5. adam: Nasib baik hang dah sedar. . . I mmg terror bab-bab mcm ni. . .hak hak hak

    Ijoy: Kalau hang nak tau aku pandai ke tak jom ar kita try. . .hak hak hak

    ps: ntah hape2 korang nie. . .hak hak hak

    ReplyDelete
  6. xpe John, aku percaya kat hang.. hang kan teruna suci.. haha

    ReplyDelete
  7. zack: Nasib baik la hang percayakan kesucian aku... Sunti lagi nie... Time kasih time kasih

    ps:apakah maksud gelak dihujung ayat itu. . .Adakah ia simbolik kpd maksud lain..

    ReplyDelete
  8. sila abaikan gelak dihujung tu.. hanya penyeri suasana..

    ReplyDelete
  9. zack: good-good. . . . ya ada betulnya katamu ia seakan panjut dihari raya yg menyerikan suasana (tetiba)

    ReplyDelete