Monday 11 May 2015

Hook. . .


Kalau Tiada kegelapan, Bagaimana nak lihat bintang. . .

Bukan mahu menjadi gadis pra sejarah seperti kata kawan lama John Melvin Nu'man ( baru tambah ayat nie) cumanya hati, jiwa perasaan bukankah milik tuhan. . . Sebolehnya mahu jauh John Melvin campakkan perasaan mengada-ngada ini. . . Namun persoalannya dimana. . .

5 miss call. . . Rindu benar Nazry pada John Melvin hari khamis ini, usai perbualan tadi Nazry tidak abis-abis membuat panggilan rindu. . .

John Melvin: Sorry sibuk sedikit hari ini. . .

Nazry: Boleh call?

John Melvin: Baik jangan, bimbang-bimbang nanti saya akan cakap sesuatu yang saya akan menyesal kemudian. . .

Nazry: Emmm OK. . . Boleh tahu kenapa Moody hari ini. . .

John Melvin: I do HIV test today. . .

Nazry: OK.. . Than?

John Melvin: Im -ve. . . Awak?

Nazry: Should be -ve. . .why so sudden

John Melvin: coz i freak out. . .

Nazry: kenapa plak bee rasa mcm tu?

John Melvin: Sbb saya dpt tahu awak ada online kt hook up apps. . . Haaaaaa neves la tu

Nazry: Mana ada. . .Sumpah. . .

John Melvin: hak hak hak mak kita kata jangan main sumpah, nanti kene makan ngan sesumpah. . .

Nazry: please pick up my call. . .

Nazry: Angkat la beee

John Melvin: takde apa awak, serius. . .

Nazry: Betul takde, tak pernah pun. . . kalau online pun sekejap je. .  tu pun tak tegur sapa & tak layan sapa. . .

John Melvin: OK. . . Saya OK je. . .Dah makan?

Nazry: kenapa bee tukar topik, Abang datang sana boleh. .

John Melvin: hak hak hak jauh kot. . . better we change a topic, coz what i think now you want to fuck other people. . . other topic or I'm saying good night. . . keputusan ditangan anda. . . hak hak hak

John Melvin: Tak payah la datang, lagi 2 minggu pun saya dh nak balik. . . waaaaaa dh nak keje balik. .

Nazry: Bee

John Melvin: ye saya. .

Nazry: it very not ok when you said it Ok. .  Abang sayang bee, sumpah. . .

John Melvin: Bye. .

Sebenanya John Melvin orangnya rabun jauh, selain rabun mata John Melvin juga mengalami silau yang agak kuat. . . Jika terlalu lama melihat skrin computer biasanya mata John Melvin akan pedih dan berair. . . makanya John Melvin harus undur diri dahulu sekarang, bimbang-bimbang nanti mata John Melvin bertambah silau dan pedih lagi. . .(tetiba)

9 comments:

  1. John ... seperti nya saya juga dalam kegelisahan seperti awak ..
    Jom lepak minum kopi ..isap kok lu .. hahaha. sy rasa mahu lari semula. Semoga awk dan nazry sehat2 selalu dalam perhubungan. Doa sy ikhlas semoga awk sentiasa gembira dalam hidup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cadangnya mahu minum-minum & hisap kok dimana

      Delete
  2. Jealousy?...sayang sangat dekat Nazry tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada saya cemburu. . . Sedikit tidak saya ambil tahu. . .

      Sumpit

      Delete
  3. Pa tkut pd silau, kankah awak ckp nyawa awak liat, ngada btul korang yg specis gegil nih, haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hak hak hak... tapik saya specis gegil pakai tudung awak. . . baikk

      Delete
  4. Replies
    1. saya bukan cemburu, cumanya bimbang-bimbang masa hadapan. . . .

      Delete
  5. terimakasih infonya,,
    sangat menarik dan bermanfaat,,
    mantap

    ReplyDelete