Tuesday 23 September 2014

Dusta. . . .

"Minggu depan la bee, sekarang abang penat la hari isnin for sure free" kata-kata manis yg keluar dari mulut Nazry minggu-minggu sudah ketika cuba memujuk John Melvin yang merajuk sambil menghantak-hentak tumit kakinya pada tilam beradu mereka. . Namun ibarat kata orang tua " isteri nie spt kerak nasi, direndam air lembutlah ia" - ehhhhhhh. . . John Melvin ambil kata-kata Nazry sebagai pinky promise. . .

Namun malam itu bukan seperti yang John Melvin impikan. . . Dalam dengkur Nazry yang bunyinya seakan ombak rindu yang bergelora, perlahan-lahan tangan kiri John Melvin menggenggam objek itu. . . Diramas-ramas dan dibelai manja, nikmat hingga tertutup mata. . .Nafas mula berbunyi kencang mengikut tentak kencangnya belaian pada object itu. . Namun ianya tidak lama, seketika kemudian badannya mula tersentak-sentak sambil mengerang nikmat. . .

Papppppp Perut John Melvin senak dipukul Nazry yang terjaga melihat John Melvin sedang menduakannya dengan tangan John Melvin sendiri. . ." Tidor la bee". . .

Itu cerita minggu-minggu sudah. . . Seperti pasir di pantai, janji Nazry juga begitu, Berubah-ubah. . . Jika terlihatkan Ular & Nazry mahu sahaja John Melvin bunuh Nazry dahulu, kerana katanya berbelit-belit mengalahkan ular. . . Namun, disebabkan sayangkan rakan serumah niat membunuh Nazry, John Melvin tangguhkan nanti. . . 

John Melvin: Makanya awak nk apa-apa tak utk eat malam nie, sblm kita we-we. . .

Nazry: Sorry bee, Abg ade birthday kawan malam nie. .

John Melvin: Alaaa tapi awak dh janji. . .

Nazry: Postpone lagi la maknanya . . .

John Melvin: emmmmm xpe lah

Nazry: lupa nak inform bee. . .

Nazry: Maaf sangat-sangat

John Melvin: Makanya when. . .

Nazry: Hmm. . .

John Melvin: Hingga waktu awak percuma, dapat kita berbual hingga pagi mcm.

Nazry: Bee saya tak janji, nanti awak tuntut mcm hari nie. . .

Nazry: Mmg sgt sibuk so far

John Melvin: K

Nazry: Maaf la wakk. . .

Nazry: Maaf

Nazry:  kenapa tak reply, tak tenang abg nak buat keje. .

Nazry: Bee ooo bee. . .

Nazry: Bee tak kisahkan. . .

Nazry: Betul-betul busy ngan ada hal nie. .

Nazry: Bukan saya sengaja pun. .

John Melvin: K

John Melvin: Nanti-nanti bila awak ada waktu dengan saya awak boleh beri tahu saya, jika dirumah saya tiada atau sudah tidur awak boleh kejutkan utk beri tahu bila, namun jika awak benar-benar sibuk awak msg sahaja beri tahu saya. . .Lagi pula saya tidak mahu memaksa awak dan dikatakan tidak memahami awak lagi. . .

Nazry: Sorry, abang tidak ada banyak masa mcm bee. . .

John Melvin: Salah saya lagi ke?

Nazry: Nope salah saya. . .

John Melvin: Tahu. . .  nak tidor, bye. . .

Nazry: Awakkk. . .

Nazry: Bee mmg dh tido ke?

Nazry: Syg nampak bee baca whattup nie. .  Jawap arr

John Melvin: Malas, Msg lagi saya campak phone nie & mintak awak ganti baru sbb mencabuli kesabaran saya. . 

Nazry: Ok-Ok, Good Night awak walaupun petang lagi. . .

John Melvin: hak hak hak tahu takut. . .

Namun petang itu bukan seperti yang John Melvin impikan. . . Dalam dengkur Nazry yang bunyinya seakan ombak rindu yang bergelora, perlahan-lahan tangan kiri John Melvin menggenggam objek itu. . . Diramas-ramas dan dibelai manja, nikmat hingga tertutup mata. . .Nafas mula berbunyi kencang mengikut tentak kencangnya belaian pada object itu. . Namun ianya tidak lama, seketika kemudian badannya mula tersentak-sentak sambil mengerang nikmat. . . Sekali lagi John Melvin menempiaskan nafsunya seperti seorang manusia bujang. . .

7 comments:

  1. gaya nya seperti kamu bernafsu kuda... lalala..

    ReplyDelete
  2. ehh en john guna tgn sendiri yeeek, orang cakap nanti leh mati pucuk @xtahan lama, haks3, saya tak reti nk buat lagutu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya mmg xtahan sbb saya juga manusia awak

      Delete
  3. haah....JO erkkk..chek tak pandai buat gitu...hak hak hak

    ReplyDelete
  4. hai john....lama dah tak online kat fb ye....heheh

    ReplyDelete