Wednesday 22 February 2012

Roti Empat Segi. . .

"Susah-susah sangat saya bayar jela mcm mane" Aiman hanya tersenyum membaca sms yang baru sahaja dia terima daripada Bella. . .

Dia mengeluarkan sekeping kondom yang terselit disebelah beberapa nod wang 50 dan 100, Bimbang nanti disaat genting sukar untuk mengeluarkannya dan paling teruk tidak mengeluarkannya. . . Kemudian kembali memegang tangan Bella, gadis yang baru sahaja Aiman kenal kurang dari 30 minit yang lalu menuju ke arah kereta yang diletakkan di kawasan pakir berdekatan dengan Pusat hiburan itu. . .

"Mane" satu sms daripada sahabat baiknya ketika Aiman dan Bella terduduk diam di dalam kereta. . . Sms tersebut kemudiannya di balas "Bersenam 30 minit, hang lepak dulu". .Aiman kemudiannya memalingkan pandangan kepada Bella yang membisu dari tadi. . Bella tidak seperti Bella di dalam Pusat Hiburan tadi, menggila dan menggesel seperti kucing gatal. . Perlahan Aiman merapatkan jawahnya ke muka Bella lalu dikucupnya rakus. . . Nafsu mereka ketika itu mula membuak-buak. . Aiman menurunkan kerusi penumpang kemudian memanjat ke atas Bella. . . "Tak boleh lama, kawan i tunggu" pinta Bella  sambil tolong membuka butang baju Aiman manakala Aiman dengan sedikit gelojoh  membuka tali pinggangnya sambil menjawap dalam senyuman gatal "OK Quickie"

Tolong pakaikan pinta Aiman kepada Bella sambil menghulurkan kondom yang sudah sedia terbuka dari pembalutnya. . . Bella hanya tersenyum dan berkata "Kinky ekk" sambil tangannya mengusung batang Aiman yang tercacak keras bersama-sama dengan Kondom tadi. . . "Susah nak pakai" Jawap Aiman sambil kedua-duanya kembali berciuman dan bersenggama. . .

sms yang diterima dari Bella sebentar tadi membuatkan Aiman teringatkan peristiwa Dia berlaku curang dengan pasangannya. . .Dua minggu sudah ketika Aiman & sahabat baiknya keluar berhibur dimalam minggu. . .Meskipun ini bukan kali pertama Aiman berbuat begitu. . . Namun dia sayangkan pasangannya meskipun pasangannya bukanlah seorang perempuan seperti Bella dan perempuan-perempuan lain. . . 

"hak hak hak I dah ada partner la, lagipun haritu we just do for fun remember. . . But we can stay as friend without sex involve. . .Sorry" Aiman membalas kembali sms dari bella tadi sebelum memasukkan kembali telephone nya kedalam poket seluar sambil-sambil kakinya melangkah. . .

Tidak sampai 2 minit Telephonnya bergegar kembali. . . "Tidak faham bahasakah perempuan ini" bentaknya didalam hati. . .Bukankah tadi dan selepas ehem-ehem itu sudah dikasi tahu yang dia sudah berpasangan. . Bukankah sudah Aiman beritahu yang dia sanyangkan pasangannya sungguh-sungguh. . .Dikeluarkan kembali telephonnya dan dibuka kembali  kotak sms -  ia bukan dari Bella. . .

--------------------------------------------------------------------------------

Nazry: Dimana?

John Melvin: Di Giant cari lampu. . Kenape?

Nazry: Buat ape lampu, nak pasang dekat mana. . .?

John Melvin: Ceh tak menjawap soalan. . . Ganti lampu store dah terbakar. . .

Nazry: Hahahahah saja tanye, Nanti tolong belikan Roti. . .Makan luar ngan kawan abang malam nie, dia kata nak payung. . .

John Melvin: OK. . . Segan. . 

Nazry:  Ala. . . bestfrien abang je. . . 

Selesai membayar Lampu kalimantang dan Roti yang dikirimkan oleh Nazry kepada seorang juruwang lelaki yang agak comel dan dibantu oleh kawannya juga lelaki yang kurang comel John Melvin melangkah pulang. . . Setibanya dirumah dilihat kereta Nazry sudah sedia terpaking, tandanya Nazry sudah pulang. . .

John Melvin: Nah. . .

Nazry: Bee nie bukan roti nie biskut empat segi. . .

Seraya John Melvin ketawa menutup kesilapan, sekiranya di kampung Roti itu adalah biskut empat segi hasil didikan Mak Jah dan Maknya. . . Kesilapan menyalah ertikan roti kepada biskut empat segi memang biasa bagi keluarga John Melvin. . . Tetapi tidak sangka pula terbawa hingga ke Kuala Lumpur. . . Emmmmmm

Nazry: Kenape tetiba gelak plak. . .

John Melvin: Kampung panggil roti tu biskut empat segi. . .hak hak hak 

--------------------------------------------------------------------------------

"Sorang ke" "Tak dengan kawan" tanya bella kepada Aiman dalam keadaan separuh menjerit bagi melawan rentak muzik yang agak bingit malam tu. . . "Awak sorang, I'm Aiman" "Tak dengan kawan jugak hujung sana, Want dance, Owhhh Im Bella" sambungnya lagi . . ."OK"

Bertemankan lagu LMFAO - Party Rock Anthem Aiman dan Bella menari terkinja-kinja. . . Sah Bella malam itu begitu Horny, jika tidak masakan digesel-gesel buah dadanya yang sebesar jambu batu gread A itu ke badan dan dada Aiman, Jika tidak masakan Bella meletakkan tangan Aiman dibalik dua punggungnya yang mantap itu untuk dirangkul dan  tidak sudah-sudah memuji bentuk tubuh Aiman. . . Nafsu lelaki mana tidak naik apabila diperlakukan begitu, syaitan mana juga yang tidak gembira ketika itu. . .

"Mahu ke kereta" tanya Aiman kepada Bella sebaik sahaja lagu menjadi pelahan. . ."Ketera Malaysia sempit, hahahahah" "Tak Accord" sambil Aiman menarik tangan Bella keluar dari kepompong manusia yang masam berbau arak dan asap rokok . . . Bella menurut tidak melawan. . .

4 comments:

  1. uhhh...terkedu aku..agak 'buas' si kejisssssss ini.

    ...cerpen agak menarik..sungguh teruja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hak hak hak Namun aku tidak sebuas kamu. . .

      Aku ada kalanya sedikit jinak. . .

      Mieoowwwwwwwwww. . . .

      Delete
  2. sesuatu perlu disiasat disini...
    :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emmmmmm jgn begitu pak polisi. . .

      cukup sekadar kamu menyiasat abang Bie mu. . .hak hak hak

      Delete