Monday 2 January 2012

Tiada Tajuk. . .

Waktu mandikan mak maghrib tadi mak ade cakap. . .

Mak sentiasa doakan kejayaan & kesejahteraan anak-anak mak. . .Mak nak tengok anak-anak mak bahagia dan berjaya dalam hidup. . . Mak jugak berdoa agar mak sentiasa sihat untuk anak-anak mak, Kalau mak sakit pun jangan lama-lama sampai mengusahkan anak-anak mak. . .Mak jugak penah berdoa biar mak mati dulu sebelum anak-anak mak. . .

Aku buat-buat tak dengar aku buat-buat menyanyi. . .

Lepas tu mak cakap lagi : Adik jangan la menangis. . . .

Aku buat-buat ketawa namun dalam tawa aku ada air mata. . .
Semakin aku cuba tahan semakin banyak ia keluar. . .

7 comments:

  1. Don't worry bang John, everything will be alright. Mum will be just fine ok :)

    ReplyDelete
  2. ya John, everything will be just fine. Take care.

    ReplyDelete
  3. awak..
    mak sakit ape wak??
    pm me kat fb k??

    semoga mak cepat sembuh..
    awak pon kene kuat gak..

    if u wanna share something, u know where 2 find me..

    kuatkan semangat k??

    ReplyDelete
  4. leks joHn ...evrthg gonna b fine.hopefully..

    bdw i juz bck .,fuhhh long time beb...sanggap doww ngn blog ni.....for of all heppy new year abg joHn..erkk abg.....;)

    ReplyDelete
  5. jap2 nak tiru adam...if u wanna share something, u know where 2 find me..:)

    ReplyDelete
  6. John...daus doakan semua baik2 aje & mak john kembali sehat...insyallah....ameen

    John jaga diri k?

    ReplyDelete
  7. Patrick: Thanks. . .

    Abang Zai: Terima Kasih. . . Saya John Melvin, Tp org panggil saya John je. . .hak hak hak

    Addam: Thank & OK. . . Aku terharu. . .

    Afiz: InsyaAllah. . . . Balik dari mana & xde jajan utk ai ke. . .hak hak hak

    afiz: Nak Cari kat mane?

    Naga Sepi: Terima Kasih. . . Emmmmm saya jaga diri nie. .

    ps: Terima Kasih dengan Doa-doa kalian. . .

    ReplyDelete