Monday 30 January 2012

Block . . .


Tiada ku duga Permulaan yang Jernih
Menjadi Keruh Dengan Tiba-tiba
Bisa Rintangan Antara Ku dan Dia
Cinta Terhalang Oleh Orang Tua. .

Jam 8:30 tadik. . . .

Nazry: Abang dah kasi tahu penyanyi tu yang Bee ngan abang. . .

John Melvin : Knape?. . . 

Nazry: Tak suka. . . .

John Melvin: Kawan je la. . . 

Nazry: Sorry. . . but i know penyanyi itu better than you. . . 

John Melvin: Emm suka hati. . .Bye. . .

Nazry: Abang Minta maaf. . . Tp sekali sekala tolong jaga hati abang jugak. . . Abang nak jugak Bee call abang/ sms abang mcm bee buat dekat penyanyi tu. . . but as usual always abang yg start dulu. . . tapik dengan penyayi tu boleh pulak sms sampai berjam-jam. . .

John Melvin : Awak keje. . . 

Nazry: Emmmmm sentiasa ada jawapan. . .Abang tak larang berkawan dengan Penyayi tu. . . Cumanya abang mintak jangan lebih dari kawan. . .

John Melvin : OK je. . . bye nak makan (menipu)


Jam 10:00 tadik. . .

Nazry: Makan ape tadik. . . dah tidur?

John Melvin: Nie mak John Melvin. . . Dia dah tido. .hak hak hak sembang nanT ekk. . . Nie mak dia betul-betul nie. .bukan tipu-tipu. . .Serius. . .

Nazry: Emmmm baik la mak John Melvin. .Cakap dekat anak mak cik saya sayang dia. . . Sorry. .

Stresss aku dengan mamat sorang nie. . .Izinkan John Melvin terbang bebas seperti bangau yang putih berseri di angkasa raya bersama awandania. . .

ps: Baru bercadang nak buat Miss Call part III.. . .

16 comments:

  1. Boleh tuju lagu Fauziah Latiff kat atas dekat mak aku tak .. dia minat sgt ngan gee nie ..

    ReplyDelete
  2. Boleh. . .Boleh. . .

    Bersungguh aku cari lirik lagu tu. . .

    ReplyDelete
  3. kan pakcik dah bgtau..
    degil..
    kan dah kantoi...
    sndr cr stress...

    nie pakcik nak pesan lg skali...
    jgn sesekali bermain dgn api kalu xreti masak...
    nnt ko yg kene masak..

    ps: perangai ang skang sebijik mcm abg B...aku plak sedibik mcm doc...mula timbul rasa2 protes bila pasangan melebihkan org luar dari org rumah sndr... T_T

    ReplyDelete
  4. hakhakhak....kesimpulannya John rentung la neh sebab xreti masak?? ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  5. Adam
    Tidak lebih sekadar berkawan. . . Cumanya niat suci disalah ertikan. . .hak hak hak

    Naga: Tolonggggg tolongggg panas nie. . . .

    ReplyDelete
  6. pandai la ang nyer sekadar kawan.. :P
    abis anggota badan yg mengeras tu padia??
    siap bleh tukar2 hp no lg...
    aku nak kwn n tukar hp no dgn ang..ang xmau ponn..
    ang bias..muahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. emmmm bukan xnak tukar no phone... Hang kan duduk Jauh..

      Ai percaya cinta jarak jauh nie akan membawa kesensaraan dari kebahagiaan. . . hak hak hak . . .

      PS: Bias Tu ape?

      Delete
    2. muahahaha...
      tetiba cinta jarak jauh..
      ai xde niat pon utk bcinta..
      ai nak kwn jek...
      ke yu ada niat lain keatas ai??
      hmmmm... (-_-)

      Delete
    3. Ai pun sama xde niat lain. . .sungguh

      Niat Ai suci. . .

      Sakit perut membuatkan John Melvin suke Tetiba

      Delete
    4. jika niat yu suci...
      sms ai sekarang...(arahan)
      muahahahaha...

      ps: knp sakit perut membuatkan yu tetiba suke??

      Delete
  7. no coment... nie masalah rumah tangga....he3...
    x nk msuk cmpur...he3...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau xnak masuk campur. . .Bergaul mesra pn sudah cukup. . .

      entah hapa hapa

      Delete
  8. john saya dh kembali (saya? sopan )..
    ermm rindu jgk mcm joHn kata ombak rindu..(sp nk jd remy n maya ..jeng3)...
    ps: dh byk scandal2 ...tettt..am i in da list ahak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emmmm awak memang sopan orangnya. . .Saya tahu & saya suka. .

      saya la yang jadi remy & awak la yang jadi maya. . Tp pelis awak jagan cukur kening ekk. . hak hak hak

      Delete
    2. klu mcm tu selain kening tlg cukurkn joHn..peliss..ahakkks

      Delete
    3. Nak aku cukurkan ape. . . .Aku rela je nak Pelissskan. . .hak hak hak

      Delete