Friday 21 October 2011

Turn To Gray. . .


Hati aku mulanya berbunya seperti biasa. . . . Cumanya sedikit cacat pagi ini apabila mendapat khabar gembira dari suami kepada ex-gf aku. . . aku tidak faham kenapa & aku tidak tahu kenapa. . . Sesungguhnya perihal itu sudah aku ketahui kerana aku mempunyai kawan bernama PM yang tiada rahsia anatara kita (ayat antara aku ngan PM mcm gay hak hak hak geli.)

Suami Ex-GF - Terima Kasih yang mendoakan kebahagiaan kami. . . Doakan Isteri & bakal anak yang akan dia lahirkan selamat nanT. . .  


Lantas aku tekan butang reply. . aku karangkan ayat-ayat yang tidak menunjukkan aku cemburu sebaliknya memperlihatkan yang aku turut gembira. . .Ya gembira sepertima beberapa burung kelicap ditiang elektrik ini. . .

John: Tahniah kepada kamu & isteri. . . Doakan juga kami mendapat cahaya mata nanT. . . Saya sudah berusaha menaburkan benih-benih berteraskan kepada nafsu dunia kepadanya tetapi sehingga kini masih belum menunjukkan tanda-tanda kehamilan. . . mungkin saya harus berusaha lagi. . . .  <----Benda yang rasa nak send

John: Tahniah.. Im happy 4 You <----- Send

Pagi ini sepatutnya cerah, namun ia kelihatan mendung bagiku.... the blue sky turn to gray..

No comments:

Post a Comment