Saturday 15 October 2011

Chatting & Nerves. . . .


Malam tadi, Selesai John Melvin mandi buat kali kedua  kerana badannya tertumpahkan mayonis selepas majlis makan-makan bersama Nazry. . .John Melvin melangkah ke ampaian tuala lantas melucutkan tuala warna biru tua dari tubuhnya, kemudian John Melvin sarungkan Kain pelekat kotak-kotak biru hitam jenama gajah duduk  ketubuhnya bagi menutupi kemaluannya yang sedang-sedang menegang ketika itu akibat kedinginan malam. . .Selesai memakai kain pelekat kotak-kotak biru tua jenama gajah duduk dan mengangkut kembali tuala bewarna biru tua di ampaian dihadapannya ,John Melvin melangkah semula ke katil tempat dimana mereka dia beradu. . . John Melvin begitu yakin esoknya John Melvin mahu mandi lagi seperti tadi. . .Ya mandi kerana ingin memulakan hari baru nanti, mandi untuk membersihkan diri sama ketika John Melvin pulang daripada kerja malam tadi & sama juga seperti John Melvin mandi akibat badannya terkena mayonis selepas makan malam bersama Nary malam tadi. . . .Tiba-tiba. . .

Owhhh sebelum kita sambung cerita tiba-tiba. . .John Melvin dengan berbesar hati ingin berkongsi sesuatu yang begitu awsome. . .tambah-tambah sejak dua menjak nie Blog John Melvin dijengah oleh insan-insan dari luar negara. . . Even  John Melvin not really sure, they understand John Melvin langue or not but John Melvin slightly sure they know John Melvin is very Handsome guy. . .hak hak hak. . .Welcome to Malaysia & don't forget 2 meet John Melvin. . . You will not regret it. . .hak hak hak

: : :From the amazing sunrise to beautiful sunset:: :
Tiba-tiba. . .

QS: Salam. . . Dimana. . .

John: Salam. . .Aku ade kat rumah. . Kenapa msg malam2 nie. .  Ko kene tahan polis ke. . .hak hak hak

QS: Aku dh putus ngan awek aku. . .Terus ingat ko. . . Jom teman aku tengok wayang. . .

John:Ko ade awek ke. . .tak pernah tahu pn. . . Nak tengok wayang nye bile.. Ekcheli aku pn ade rahsia nak kasi tahu kat hang. .Aku pn teringat kat hang. . .Owhhhh bau kepah awak. . .hak hak hak ko ingat aku perempuan ke nak teringat malam-malam nie. . . Cr kepah la wehhh. . .  

QS: hahahahahhahahahha bengong. . . Aku nak tengok Can I Get Your Number. . .

John: Boleh Je. . . .Tp aku takut ade camping ngan family PM. . .Ape2 nanT aku kasi tahu. . .

QS: Abis balik kul brape. . .

John: Maybe dalam kul 4-5. . .Tp ko amek aku kat rumah. . .Nak tengok wayang lepas tu ke malam tu. . .

QS: Boleh je sayangku. . .Abis aku kene hantar hang balik la. . .Xnk drive sendiri. . .

John: xkan la aku nak bersekedudukan ngan ko plak kat rumah ko. . . Tp kalau rase terbeban nanT aku drive sendiri ajak Nazry skali. . .

QS: Elehhhhhhhhh nanT text aku. . .

John: Baikkkk. . .Walaupun ko kelihatan keji tp hati ko mcm Jesus. . . .hak hak hak

QS: Tp awek semua lari ngan aku John. . . X penah lama. . . Okk see u asshole. . .

John: Hak hak hak after c my asshole dont forget to lick it. . . .tetiba aku terkentut. . .hak hak hak

QS: Weekkk hang nie gross la. . . Kompem ade cacing. . .hahahahah

John: ade tp halus-halus je. . . .hak hak hak

QS: Ade putih2 ke. . .Kalah kepah awek aku la.. .

John: bengong betul mamat nie. . .Aku mane ade kepah, konek banyak bulu ade la. . . Tp aku yakin konek aku tak sehitam kepah awek ko. . .John Melvin suci laaa. . . 

QS: Wahahahhahahahaha tp aku suke kepah dia la. . .Agaknye berkawan ngan dia nafsu semuanya. . .

John: Itu mungkin kerana kepahnye yang melintang tu. . .Itu deras-derus yang aku penah dengar. . .hak hak hak

QS: hahahahhahah nasib baik hang ade time aku down nie. . . .Aku sayang ko John. . . .

John: Ko mabuk ekk. . . .

QS: Xde la. . cuma sedih je. . .. . . .

QS:Nk datang ke. . .

Tetiba sekali lagi. . . 

Nazry: Bee chatting ngan sape tu. . . 

John: Sepupu aku yg kat INTEC. . .Katanya dia nak ikut esok g berkelah. . .

Nazry: emmmmm. . Esok g jalan elok-elok. . . Bee nak amek sepupu bee pukul brape plak . 

John: Pagi. . . .

Nazry: OK.. .Ingatkan curang tadi. . .heheheheh

John: hak hak hak hang x nak mandi ke. . .

Nazry: Esok ajela. . Penat. . 

Masih dalam situasi tiba-tiba

QS: Aku Sayang Ko John. . . .Jangan tinggalkan aku. . .

John: hak hak hak bengong. . .Tak nak aku tinggalkn ko bayar aku 2 juta. . .

QS: Aku serius. . . .

Sudenly John Melvin terasa neves biler QS msg mcm tu. . . .Nevessss Nevessss Nevessssssss kerana John Melvin dapat menghidu sesuatu & seolah meter pengesan istimewanya berfungsi untuk QS. . . . Dupppp dapppp Duppp Dappp. . .Nervesss Nervesss


6 comments:

  1. Nampak nyer makin byk la jenis2 mayonis ko nanti ...hahahha .. bahagia walaweee !!! hak hak hak ..

    psst : cakap kat QS .. emmm Nu'man single lagik dan ready to mingle ..pelisss ..

    ReplyDelete
  2. seronok tgk kawan2 bahagia..


    *baling henpon ke dinding. hempas lappy ke lantai. jeles punya pasal.

    ReplyDelete
  3. Nu'man: Jenis mayonis ape nye. . . .malam tadik makan mayonis biasa2 je yang kaler putih cover biru tu. . .Tapi dengar cerita mayonis dibuat dari telur. . . .emmmm telur sedap kan...

    psst: Nanti saya khabarkan kpd QS yang Numan masih single. . .Tulis no Phone Numan kat ruangan komen nie senang saya kasi dkt QS nanti. . .hak hak hak

    Zulfadzly: Terima kasih. . .Sekadar makan malam seperti housemate2 yg lain. . .

    "Waaa sungguh kaya zulfadxly rupanya. . .Boleh kita berkenalan dengan lebih rapat, kerana saya suka yang kaya-kaya. . .hak hak hak"

    ReplyDelete
  4. hak hak hak...
    mcm kenal jek org yg suka baling hp kat dinding nie...
    hmmmm...

    ReplyDelete
  5. hak hak hak sape la yang suke main baling2 hp ke dinding nie ekk. . . .

    ReplyDelete
  6. utk orang2 yg berpoket tebal seperti kanda2 semua ni, setakat baling henpon ke dinding dan melihat ia berkecai berai apalah sgt..esok boleh beli yg baru..

    bg org2 kebanyakan mcm dinda nih, nikmat kepuasan cuma seketika..padahnya berbulan lama..

    oh tuhan, ngarut apakah ni!

    ReplyDelete