Sunday 11 September 2011

Merapek. . . .

Smile though your heart is aching, Smile even though it's breaking
When there are clouds in the sky, you'll get by 
If you smile through your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
You'll see the sun come shining through for you


Mak: Adik kenal Cik Saleha (wahhh komersial nama aku kasik). . .malam Khamis lepas mak datang raya rumah dia, anak dia yang muda dua tahun dari adikpun ade kat rumah, dah makin lawa mak tengok orangnye. 


John: Dia tak keje ke mak. . .

Mak: errrr dia cuti kot. . .ade hal kat kampung. . .budak tu sekarang keje kat putrajaya. . .Kalaun tak silap mak gred 41. . .Dah lama mak nak menantu keje kerajaan. . .

John: yeye je mak nie. . .Kak Ita kan keje kerajaan gak. . .

Mak: Itu lain... Kalau adik nak jumpa dia dulu pn xpe sebab mak ngan cik saleha pn dah setuju, Cik Saleha pun kata anak dia tak kisah. . Orng sekarang kan nak kenal-kenal dulu nak kawan-kawan dulu. . .

John: Nantilah mak. .

dan perbualan-perbualan yang seterusnya semakin hambar & hambar. . .jarang aku tiada benda untuk dibicarakan dengan mak. .Walhal masa mula-mula konek nak tumbuh bulupun aku nyaris ceritakan kat mak. . .Yela sape yang tidak suspen biler antara testicle & huge big cock dh ade tumbuh bulu putih-putih & halus-halus mula-mula dulu. . 

Echeli dh dekat seminggu aku tidurnya tidak bersungguh. . .kalau terlenapun malamnya mesti terjaga, bukan sekejap tapi hingga ke pagi. . . 

Entry mcm taik tapi aku sekadar meluahkan apa yang aku rasa & apa yang aku alami. . . Aku benci perasaan ini tetapi aku tidak tahu mahu buang ia kemana. . .Lantass

aku berenang dalam kelubuk hati, mencari dimana ruang yang tiada tertulis namamu. . . namun setiap sudut dah dimensi penuh berconteng sepeti arang, kenangan yang tak mungkin aku padamkan melainkan membawanya mati. . . .(tetiba)

Tapik mak jangan risau sebab I'm going to smile like nothing wrong,Talk like everything perfect, Act like it's all dream & pretend it's not hurting me ----> rompak ayat dari blog Nu'man

2 comments:

  1. Wut can i say " Never giv up on anybody. Miracles happen everyday " .. Aku berdoa untuk ketenangan ko selalu bro... kalau hang xmo anak cik saleha tue ..pas la dekat aku .. aku pon teringin jugak nak rasa kueh karipap dan kueh pau nie .. mana tau kot ader jodoh ..hak hak hak ..

    ReplyDelete
  2. my baby tingtong...
    patut ar lama x sms ai...
    hak hak hak...


    ps: kalu dah jodoh yu...ceraikan ai...
    (drama lagikkk)

    pss: eh..dah ade balik banner fb??

    ReplyDelete