Wednesday 15 June 2011

Out Station. .. .


Salam Semua. . .
Aku skarang berada kat Pulau Mutiara untuk seminggu kalinya ( 13-06-2011 hingga 17-06-2011) untuk mencari nafkah hidup. . . .So sesiapa yang merindui ceq sabaq naa, minggu depan ceq balik. . . 

Actually aku pegi ngan Datuk + Sorang QS. . .seriusli QS sorang nie boleh tahan menyelerakannya. . .Umoq 28 tahun kelulusan darik universiti luar negara, seorang yang pandai bergaya lantas membuatkan aku suka bangat melihat bibirmu & lirikan matamu wahai En. QS (giler gay ayat nie) tatapi sayang aku merasakan dia seorang yang lurus lagi benar. . . .hak hak hak

Actually lagi  aku tak brape faham kenapa aku plak kene g meeting ngan orang kerajaan nie. . .dah la spesis kerajaan nie banyak cengkadak  title technician over mengalahkan orang ade IR benchi aku melayan krenah dia. . .Mujuq la hangpa client cheq. . .Dah la tak tampan. . .hak hak hak 


Okeyla nak adios dulu nie lagipun nak pegi komtar jap cari cawat besi mane la tau kalau datuk nak ape-apekan ai. . . . Tak  pun nak pegi beli condom ngan lube sbb mane la tau kalau-kalau En. QS nak ape-apekan i jugak. . . hak hak hak

salam adios (salam perpisahan ini diucapkan sambil-sambil bertemankan sapaan sang bayu dari tingkat 13 disalah sebuah hotel dikota mutiara yang berstatus 4.5 bintang)

ps: ade ke patut first time check in datuk buat lawak bongok. . .Katanya mahu tinggal sebilik ngan ai utk cut cost. . . Kalau aku share bilik ngan en QS kira orait la jugak. . . . but lastly we all duduk bilik asing-asing (beg aku dah penuh shampoo + sabun hotel)  & im sure datuk just try to joking even tak klakar pun.. . 

ps lagi: aku rase aku lagi kacak kalau xde jambang. . .Dah mcm benggali kain dah rupe aku skarang. . . 

6 comments:

  1. oit... agak2 la komen psl org gomen.. selaku pencacai di organisasi separa gomen.. aku terasa gak tempiasnyer.. keh keh keh..

    ReplyDelete
  2. zack: sori-sori.. . . .tapik seriusli banyak cengkadak client aku nie. . . .semua tak kene tapik biler aku mintak kasikan pandangan senyap plak. . . . Pehhhh kesian dengan datuk2 aku sound meeting semalam. . .

    ps: nasib baik aku tak kene buang keje. . .hak hak hak

    luahan perasaan bagi seorang Eng berdaftar yg tidak dapat msk gomen darik dulu. . . .

    ReplyDelete
  3. yea betul kata zack..what a small minded people..oopss!! btw jgn lupa jeruk pala untuk aku orang ats bukit nih...

    ReplyDelete
  4. shazlan: wah aku just bagi pandangan peribadi. . . . Sowi kepada yg terasa. . . gaya2 fasha sanda membuat sidang akhbar memohon maaf ats kerelanjuran yg berlaku. . . .hak hak hak. . . Tak Baik mkn jeruk maa (akcheli aku jimat. . .hak hak hak)

    Nu'man: Hak hak hak kira pakar lentur la hang nie. . .

    ps: hang dah ade blog cuma xde post je. . .hak hak hak update le blog hang gak. . . aku cuke yg HUGE-HUGE nie. . .

    ReplyDelete
  5. best2 a week wif dato' n qs..next entry xnk dgr ko buat laporan dicabuli ok..

    ps:ak sk jmbng2 ni,macho beb.. jambang kt bwh cmne..(sambil angkt sudi nk tlgkn clean ) ahak

    ReplyDelete
  6. afiz: mcm mane nk kene cabul dh ddk sorang2 kat bilik. . . .

    kt bwh subur je. . .

    ReplyDelete