Wednesday 18 May 2011

Wayang. . . .

FB status : Dalam mecari keberkatan Wesak Day, sape nak teman aku tngk wayang. . . .


Isnin lepas Aku PM & Ex-girlfriend pegi tngk THOR. . . . Cadang awal ajak ex-girlfriend tngk wayang sebab ingat cerita Nur Kasih The Movie dah keluar. . . . Time kita orang bahagia dulu ex-girlfriend aku selalu suruh tengok cherita nie. . .  Selalunya, tiap kali lepas abis cerita Nur Kasih dia selalu telipon aku tanya tengok ke tak. . . Mula-mula aku tipu kata tengok, tapik biler dia tanye plot cerita apa yang boleh aku jawap emmmm ekkk (kantoi). . . . Tapik aku tengok chite tu dr first sampi abis, time bulan puasa lepas sahur tahun lepas, tu pun ex-girlfriend aku kasi tau yg ulang tayang & suruh aku tengok. . . Sbg tanda kasih aku tengok & cerita dia best bangat baa. . . .

Sebab dah tersilap tarikh & genius sngt tak check dulu kt internet kita orang tengok cerita THOR. . . Secara keseluruhan chitenye simple & xpayah nak fikir-fikir. . . Kalau cerita Nur Kasih aku ngan ex-girlfriend suka dengan plot dia, dlm thor nie aku & ex-girldfriend minat dengan  Chris Hemsworth. . . Kerana secara serantak aku & ex-girlfriend terkagum melihat sosok tubuh si jantan thor nie. . . .

John & ex-girlfriend : wowww body dia. . . .

PM senyum sambil tengok aku

ps: Dulu aku janji Nak belanja ex-girlfriend aku tngk Nur Kasih The Movie, Tngk wayang sama-sama, tapik sekarang kalau nak tngk wayang dgn dia kene ajak PM/ kwn lain sbb aku segan + maybe dia pun segan. . . 

Bosan sial duduk kat office nie hari nie PM g meeting ngan Saiful, Linda lepas kes aku tolak cinta dia dah semakin senyap ngan aku. . . . (aku bosan bosan - sayup-sayup kedengaran dati kejauhan lagu amelina berkumandang )

14 comments:

  1. asyik-asyik...
    asyik nyer bercinta...
    duduk berdua...
    ...........

    waaaaaaaaaaaa.....

    ReplyDelete
  2. wahhh...x nmpk pom ko..aku tgk gak thor time wesak...huhu..

    ps:body die mmg mantap..tgk lak 3D..mcm nk pelok je..dpn mata aku..

    ReplyDelete
  3. adam: jom kita g karok nak. . . .hak hak hak

    ijoy: aku duduk bangku tengah time tu....

    ps: tau xpe, aku bukan aje rase nak peluk mamat thor tu aku rasa nak berjimak ngan dia....hak hak hak. . .

    ReplyDelete
  4. aku tak tgk lagi cerita Thor.. tapi aku lagi excited nak tgk citer Kongsi.. Lu langsi .. Lu mati...

    *aku rasa hampir seluruh umat yg tgk cerita Thor (tak kira Str8 ke tak) akan terkagum sekejap melihat susuk tubuh mamat tu.. hehe

    ReplyDelete
  5. john: jom..ajak zack skali..xde la dia dok melolong dlm lift...hak hak hak...

    ijoy: ang balik semenanjung ka??

    zack: jom kita p tgk ramai2...ko blanje..

    ReplyDelete
  6. zack: kwn aku kata chite kongsi tu tak best. . . mcm chite A Razak Muhaidin level dia. . . .

    ps: Betoi-betoi. . .lagipun aku kn str8

    ReplyDelete
  7. uitt...semua dlm ni secara teknikal nye adalah st8..tp bab selera je ade bengkok sket..haha

    john:owhh..patut x nmpk..aku dok tepi..kapel seat..huhuaaa
    adam:ermm..x la..awal bln dpn aku blk..

    ReplyDelete
  8. cita ni okla,battr lyn fast furious,tgkp leleh .. klimaks beb wahahaa
    joHn: stuju kongsi kureng..

    ReplyDelete
  9. adam: Bagus gak cadangan hang tu. . . Teringin gak aku dengar zack tarik korus selantang jaclyn victor tu. . . hak hak hak

    ps: maka terpaksalah aku melepaskan ape yang tersimpan sekian lama. . . la la la

    ijoy: hak hak hak secara technicalnya & menualnya sedikit berbeza. . .

    ps: hang ka yang duduk pegang2 tangan ngan jantan kemarin. . .meremang. . .

    afiz: aku suka tengok Gal Gadot dlm fast furious, kalau dapat dia mau tak keluar rumah seminggu. . . .

    ps1: Vote tida utk zack tngk chite KONGSI. . . .
    *aku takut hang menyesal mcm ketelanjuran yg telah berlaku zack kalu hang tngk KONGSI (tetiba)

    ReplyDelete
  10. Adamiedamuss - aku belanja tp pakai duit hang.. keh keh..

    John - aku tak jd tgk citer KONGSI.. awek aku ajak layan citer Nur Kasih.. feeling2 Adam n Nur Aminah..

    *tobat dah aku nak nyanyi senyaring Jaclyn Victor..

    ReplyDelete
  11. Zack: Good-good, cadangnya nak tengok biler, aku pun nak tengk ngan ex-girlfriend aku (sbb aku penah janji ngan dia nak belanja dia tngk movie nie time ia hangat diperkatakan dahulu & time we still couple. . . .) mane la tau terserempak ke. . . .hak hak hak

    ps: sape nak teman aku tngk nur kasih. . . . PM nak pegi JB katanya minggu nie, ajak linda mcm tempah maut. . ajak ishak mcm mustahil ustaz tu nak tngk wayang. . .
    * aku belanja pop corn skali. . .

    ReplyDelete
  12. john:saye saye nk tgk sbb dpt lolipop..op! popcorn daaa ( smbil nyanyi lgu nurkasih )..

    zack:tuka senyaring maher zain pla..

    ReplyDelete
  13. afiz: jom-jom. . . . mane la tau kalu aku pemurah time tu aku belanja lolipop skali. . .

    ReplyDelete
  14. yei-yei( baring guling2 ala2 hindustan )..jarang anak melayu pemurah cmni ahakss

    ReplyDelete