Wednesday 13 April 2011

Hadiah.....

Hello to all readers. . . . . . 
My life shining like a sun 2day.. gediks hak hak hak 


the story was begin last sunday. . . .

Nazry: salam. . .Buat ape hari minggu nie. . .jom keluar

John: duduk umah je peram telor. . .mane la tau boleh menetas takde la aku kesunyian ade gak bende nak jaga. . .hak hak hak

Nazry: Jaga aku je senang. . . hahahahha . . . nak keluar tak aku tengah kt One Utama nie, shopping skit. . . kalu nak aku tunggu. . .

John: Malas ar aku jaga ko bukan dapat ape pun. . . . Tak payah la tunggu aku sbb aku pn nak g hantar baju kat dobi ngan nk kemas umah nie , lagipun famili kawan aku nak datang so sementara dia gi amek mak dia aku kemas umah. . . takut gak nanT mak dia kene patuk ular duduk dalam semak nie. . . . Ko nie minggu-minggu g shoppingnye. . .

Nazry: Ok. . . aku nak beli hadiah utk adik aku la, dia dah dapat keje. . . aku cadang nak kasi dia seluar, hang rasa Ok x. . . .

John: Abg Doktor tapik kasi seluar je, bagi la kerete ke, i phone ke, rumah ke, pakej umrah ke. . .hak hak hak. . . . aku gurau je jgn terasa plak. . .okey pe kasi dia seluar. . . yang penting hang iklas. . . mcm abg aku dia kasi kasih sayang je...kurang hasam sungguh... hak hak hak okey la aku dah semangat nak g kajang nie hantar baju. . . . kalau nak hidmat nasihat jangan segan2 msg/call aku... adios

Nazry: mmmmmmmmm. . . .saiz pinggang hang brape sbb adik aku kurang lebih hang je. . .

John: kalau mcm tu kirim salam adik. . . .31 tapik kalu nak sedap longgar skit aku paki 32. . . . barang besar sngt. . .keji. . .

Nazry: hahahahhahaha. . . . ok selamat mendobi & selamat mengemas. . .

& malam tadik aku keluar makan dengan beliau, kita orang sembang pasal kehidupan masing-masing, sembang pasal sarawak, sembang pasal telur palsu dan mendengar tazkirah ringkas berkaitan bahaya merokok darik seorang Nazry, dia kata aku bodoh sbb berhenti merokok & kembali merokok sbb perempuan. . .  aku bertaubat & sebagai bukti hari nie aku tak semtuh rokok dah/lagik. . .

Dalam perjalanan pulangnya dia kasik kat aku satu paper beg dalam tu ade 2 keping/helai seluar slack Dockers. . . . Pehh aku terkesima + terharu. . . . So-so nya berlakulah sedikit perbualan we all dalam kete tu kurang lebihnya mcm nie. . .

John: ape nie. . . hang nak menunjuk hadiah utk adik hang ka. . . . abg misali sungguh

Nazry: tu utk ko la. . .ko kan dah nak pindah keje baru, so aku kasik la hadiah as the motivate, nanT jngn ade masalah je nak berenti. . .hahahaha

John: hak hak hak buat ape la susah-susah, aku mane penah paki seluar mahal mcm nie. . . tapik ko tau yang kita kawan je kan. . . please dont expect too much from me. . .

Nazry: hahahhahaha i know my dear. . . lagipun kan aku dah ckp kat hang yg aku nie anak tunggul, tambah bapak aku kaya lagi, so aku lantik la ko jadik adik aku. . . tu pn kalu ko sudi, tapik kalu ko nak aku lantik lebih lagi pun boleh. . . .hahahha

John: Hak hak hak kelakar la sngt. . . aku OK je kawan ngan ko, tapik bab nak jadik adik angkat tu mcm aneh skit la, lagipun time kat MRSM dulu ramai jugak yg nak angkat i nie. . . siap ade yang hantar surat taruk bawah meja lagi. . .. Kita jadik kawan je senang, lagipun kalu aku jadik adik angkat hang, nanT setiap kali keluar hang kene jalankan tanggung jawap sebagai abang. . . belanja aku..hak hak hak

Nazry: hahahahahah OK gak kalu mcm tu. . . .

John: Good-good ape-ape pun time kasih la. . . . aku terharu nie. . . .

& sembang-sembang yang seterusnya tu berkisar pasal pesakit si Nazry nie da cerita pasal kucing yg aku suka bagi makan kene racun orang. . . .

ps: best jugak kalu buat hubungan sulit ngan orang kaya nie. . . .hak hak hak
Adam aku dah jelaskan kat beliau yang aku ngan dia sekadar kawan. . . . je sekadar kawan rapat. . .

35 comments:

  1. hak hak hak..(eh salah lagik)
    ekekekeke...
    bagus-bagus..
    good move..
    xdela nmpk ang despret sesgt..


    ooo..ang keje spital ka??
    nama dia nazry ka??

    ReplyDelete
  2. seluar Dockers yer.. 2 helai yer.. bak mai la satu.. pinggang kita lebih kurang jer.. hok hok hok (batuk hodoh..)

    ReplyDelete
  3. adam: ooo sblm nie aku nampak desperate ka. . . tak la laki aku yg keje hospital, aku suri rumah. . .hak hak hak kawan aku tu doc dia keje hospital aku keje biasa2 jak. . . haah nama dia nazry

    adam: nak yang colour ape. .kita jumpa "perangkap nak jumpa hang" - gersang .hak hak hak

    ReplyDelete
  4. ang jawab komen sapa john??
    komen aku ke komen zack???

    ReplyDelete
  5. adam: yang second tu coment zack....

    yang 1st tu utk hang..... terima kasih..

    hak hak hak

    ReplyDelete
  6. hahaha..
    suri rumah..iebukk..nak nenen...
    wakakakaka...

    pandai nazry ayat ang..
    mula2 bagi sluar...
    pas tu bagi sluar dalam...
    pastu bagi.....
    kan zack kan zack kan kan kan kan???

    ReplyDelete
  7. adam: nak keluar susu nya ikut celah mane... keropok lekor berintikan miyonis ade ar...nak. . .hak hak hak

    dia bukan ayat aku la, dia ikhlas nak berkawan ngan aku... lagipun dah orang bagi kita amek...hak hak hak

    ReplyDelete
  8. semoga betemu jodoh sebagai adek beradek ek..

    ReplyDelete
  9. shin: hak hak hak terima kasih. . .

    ReplyDelete
  10. john..
    kalu ang xmau..
    bagi kat aku la doc nazry tu..
    bleh ang jd adik ipar aku..
    bleh ang makan nasik minyak kamik..
    wakakakakaka

    ReplyDelete
  11. Abis Abang B hang tu nak campak tang mana. . . longkang. . .hak hak hak

    ReplyDelete
  12. aku campak balik kat bini dia la..

    ang nih..
    kemut..
    kata xmau..
    aku mintak xnak kasik..
    sesuatu sgt ang nih..

    wakakakakakaka....

    ReplyDelete
  13. hang kalo nak bagi seluar tu, tak pyh jumpa pun boleh.. pos je kat aku.. (ngelak dr terjerat.. hehe)

    ReplyDelete
  14. aku bukan xnak pos.. nanT kalau post ko kene g tau alamat... pastu alamat ko tersebar... 3 hari lepas tu masuk paper seorang ditemui dlm keadaan berbogel dirumahnya dan dipercayai telah diliwat secara bertubi-tubi... kan susah..hak hak hak

    tapik sebenarnye aku mmg xnak bg pun...

    ReplyDelete
  15. Adam: Aku bukan kemut tapik berjimat.... berjimat tu kan tuntutan ilahi..hak hak hak

    Yeke hang boleh campak.. kalu kawen carai pun maksimum 3 kali dah jatuh talak 3 tak blh rujuk blk...hang dah 6...hak hak hak

    ReplyDelete
  16. hohohoho..
    ko kira ke john??
    aku rasa dah lebih 6x la..
    cuma xingat je angka sebenar..
    hahahahaha....

    ape susah kan zack..
    dijumpai berbogel je. maknanya idup lg la kan?? pastu ang bleh la wat repot polis pastu jd kes mahkamah. pastu wat ujian dna. pastu ang bg tau saspek yg ang syak. pastu john kene gari. pastu john kene wat ujian dna. pastu john didapati bersalah.

    akhirnya aku bleh pujuk doc nazry n amik ati dia. kami pon happyly ever after..(berangan xingat)
    hahahahaha

    ReplyDelete
  17. haha...lawak baca korang punye komen...
    ntah ape2..layan jer la...:)

    ReplyDelete
  18. adam: hak hak hak tapik zack x jadik nak bt report sbb it the best night he ever had... so tiada laporan polis & tiada ujian DNA....
    so-so nye hang x dpt nak amek hati doc nazry... makanya no happy ever after endding...hak hak hak...

    ijoy: wahhh ada org lain baca blog aku.... terharu hak hak hak ( giler glemer)

    ReplyDelete
  19. wahhh..
    zack ang kenyit mata..
    kat aku ang kenyit mata..
    doc nazry kenyit mata kat ang juai mahai
    bila aku kenyit kat doc nazry ang tendang aku noh??
    ang nak yg mana 1 nih??
    wakkakakakaaa(sambil gelek2 shakira)

    eh john...kalu dgn zack ang kene lwn pedang le..

    ReplyDelete
  20. adam: Easy 2 get easy 2 forget. . . . hang & zack x nampak muka, nazry depan mata. . . skarang aku nak main kenyit mata ngan ijoy plak. .. sampai julig. . .hak hak hak

    ps: aku tak saham maskud main pedang, boleh en. jelaskan kpd saya ken saya seorang insan yg innesen...hak hak hak

    ReplyDelete
  21. emmm...yg tu kene tunjuk scr praktikal..xleh nak terang kat sini sbb 21sx sgt...nnt bdk2 terikut...wakakaaka(jerat diri)

    ReplyDelete
  22. Oooo..... Kira aku tak boleh tau la... aku baru awal 20 an....hahahahhahahahh 19 tahun

    ReplyDelete
  23. lama da baca blog korang...haha..
    jd best lak layan...wlaupon kite semua x kenal pom..

    ReplyDelete
  24. ijot: so-sonya u taknak kenal dengan i ke. . . . . . . . . hak hak hak

    ReplyDelete
  25. haha..bkn xnk kenal ngn u john...tuan doc tu u nk letak mane..

    ReplyDelete
  26. hak hak hak. .. . . u keje ape, i pilih mane lebih kaya. . . . keji

    ReplyDelete
  27. ehh..bkn ang dah 29 ka john??

    ijoy: hati2 dgn john nie..smua dia nak kenai..nnt ang plak masuk paper..muahahahaha

    ReplyDelete
  28. adam:wah adam aku muda jelita lagi. . . lain la zack dah tua. . .hak hak hak

    ijoi: hang jngn percaya ckp si adam nie, semua tu dusta belaka. . . .

    ReplyDelete
  29. ermmm....29..da matang gak ko john..mesti da bnyk amal jariah..huhu..weh..lama x nmpk zack..rindu kat kuku die..huhu

    ReplyDelete
  30. ijoy: Ko suka yang matang yek.. . . Kalau mcm tu aku nie dah 32 (full with experience). . .hak hak hak

    ReplyDelete
  31. haha...errmm..x suka yg expert sgt..sbb aku pom amatur lg..nk yg sama2 blaja n explore..baru mengancam..kan kan kan..hikhikk..

    ReplyDelete
  32. Ijoy: i can teach you. . . it for free. . . & dont worry i will be tender & gentle with you. . . Hak hak hak (cerita mcm cekap sngat, padahal ngan gadis pn x penah - aku bercakap benar tolong percaya)

    ReplyDelete
  33. yeye..aku caya(dlm hati kata 'cehh...janji2 manis jantan..blom dpt mmg mcm tu')...haha

    ReplyDelete
  34. Ijoy: good-good. . . . bila kita nak cuba drive nie "secara tiba-tiba berkumandang lagu rihanna shut up & drive". . . . hak hak hak

    ps: mana u tau aku ni jantan manis.... hak hak hak

    ReplyDelete
  35. x layan lak rihana...raihan jak layan..:)

    ReplyDelete